LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Checkwebwinkel = Onbetrouwbaar.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Controle

Checkwebwinkel = Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door Controle » 06 sep 2012 10:06

U vraagt naar betrouwbare argumenten / reviews ? :arrow:
Checkwebwinkel = onbetrouwbaar! :cry:
Gaat u zelf naar SIDN.nl en doe uw onderzoek zelf en u zal ondervinden :idea: .

Ten eerste gebaseerd op het beheer wat er niet is.
Ten tweede zijn de telefoonnummers vermeld overal op internet van CheckWebWinkel NIET te bereiken :roll:
Ten derde kan men brieven sturen maar deze worden niet beantwoord :?:
Ten vierde: Winkeliers kunnen totaal niet reageren, lees de voorwaarden! :lol:
Ten vijfde: Wie weet praat iedereen daar wel onzin 8)

Ik daag u uit:
- Belt u met checkwebwinkel, dat gaat u NIET lukken :|
- Schrijft u met Checkwebwinkel, ook daar GEEN antwoord :roll:
- Plaatst u dan ook uw onderzoekje hier? Ik ben benieuwd! :)

Schrijft u maar een review voor een willekeurig bedrijf en u zal merken dat het erg makkelijk gaat.
GEEN contactgegevens, enkel een nickname en een email.
DAT is bij de betere review sites wel anders, daar moet men alle NAW gegevens achterlaten.
DAN kan een review pas toegevoegde waarde voor consumenten hebben.

Kortom het onderwerp van deze discussie: CheckWebWinkel.nl = Onbetrouwbaar :wink:

A.niem

Re: Checkwebwinkel = Onbetrouwbaar.

Ongelezen bericht door A.niem » 06 sep 2012 10:27

Ik vraag mij af wat de achterliggende gedachte achter deze post is.

1. Het grote voordeel van een onafhankelijke review-site is dat alle, zowel goede als slechte, reviews geplaatst worden. Daar is niet echt beheer voor nodig. Eventueel kan er een review, danwel reactie van het bedrijf, verwijderd worden indien kwetsend, maar dit gebeurd alleen nav een melding lijkt mij.

2. Waarom zou je naar de review-site willen bellen? Of te wel: wat is er gebeurd waarom je contact met ze wilt opnemen?

3. Zie 2.

4. Ik heb een aantal reviews bekeken, en zag ook diverse reacties van de bedrijven zelf. Dus dit zou wel mogelijk moeten zijn.

5. U had beter bij 4 kunnen stoppen. Waarom zouden mensen zomaar willekeurig dingen over een bedrijf willen schrijven, zonder dat ze ervaring met dit bedrijf hebben?

Het door consumenten laten schrijven van reviews moet ook zo makkelijk mogelijk gaan, omdat als ze alle gegevens moeten achterlaten er geen reviews worden geschreven. Zou ik zelf ook niet doen. Verder ben ik wel benieuwd wat ´de betere review sites´ zijn, aangezien de review sites die ik ken ook geen NAW gegevens vragen.

Mijn vermoeden: U heeft een bedrijf, en er is een slechte review over uw bedrijf geschreven. U bent het hier niet mee eens en heeft gevraagd aan CheckWebWinkel om de review te verwijderen. Zij geven geen gehoor aan uw klacht/oproep. Vandaar dat u nu CheckWebWinkel zwart probeert te maken, zodat mensen geen waarde hechten aan de slechte review. Zit ik er ver naast???

Gesloten