LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door prem »

robert54321 schreef:Beste Prem,

Er zijn altijd mensen die te veel vragen zeker.
Maar als je voor 120 euro aan de slag gaat verdien je minder dan de bijstand.
Bijstand is inclusief zorgtoeslag €19.000,00
Een klusser kan volgens de bonden uitgerekend gemiddeld 150 dagen per jaar werken. Niet al het werk is namelijk opvolgend. 150 x 120 = € 18000,00
€ 18000,00
"Hahaha".., De vrije markt: "toppie man". Alleen die pool betaald voor zijn huis in hartje Warschau
€ 90,00 per 100m2 in plaats van de € 500,00 in onze grote steden.
Wat hij hier per dag verdient verdient hij in polen per week. Als ik morgen als timmerman in frankrijk 5 x zoveel verdien ben ik best bereid daar 3 maanden te hokken in een huisje en mijn zakken te vullen.

Prima hoor.., allen het is niet zo... "to bad"

Groet robert54321
Lees nou eerst eens wat ik schrijf.
Dus u doet wat de bond zegt? Vreemd hoe veel dagen de jaren en maanden hebben voor de Polen enRoemenen, nog erger , zelfs de dagen hebben meer uren bij hun!

robert54321
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 jun 2014 00:50

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door robert54321 »

Ik doe niet wat de bond zegt. Ik illustreer alleen maar. Je kan als timmerman, schilder of stucadoor maar gemiddeld 150 dagen werken. Dit is na aftrek van weekend en vakantiedagen. Je houd dan 200 dagen over die je kan werken. De overige 50 versnipperen tussen de klussen door. Dagen die je gebruikt voor klantbezoek offreren en andere dingen natuurlijk.
Maar leg uit wat lees ik niet goed. Ik zeg niet dat jij zegt dat ik voor 120 euro moet werken. Ik laat alleen zien dat het voor iemand die in nederland woont onmogelijk is om voor dit soort bedragen aan de gang te gaan en kwaliteit te leveren. Thats all...

WerkspotNL
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 mar 2011 16:56

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door WerkspotNL »

Beste Robert54321,

We hebben eerder deze week een reactie gegeven op jouw bericht. Helaas hebben we jouw contactgegevens niet. Als je behoefte hebt om dit mondeling te bespreken, dan kan dat uiteraard. De uitnodiging staat open.

Met vriendelijke groet,

Werkspot

robert54321
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 jun 2014 00:50

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door robert54321 »

Beste Werkspot,

Het ziet er eerlijk eerder gezegd uit dat jullie als Werkspot meer behoefte hebben aan een mondeling gesprek dan ik... In ieder geval willen jullie dolgraag mijn identiteit weten.
Antwoorden op mijn vragen krijg ik in ieder geval niet.
Maar dat is geloof ik precies het probleem; 100% transparantie voor consumenten / opdrachtgevers en Werkspot over de vakmannen. 0% transparantie voor de vakmannen (die notabene betalen) naar de consumenten en werkspot zelf. Daarom graag een antwoord op de de volgende vraag;

Waarom maken jullie de identiteit van de opdrachtgever niet bekend aan diegene die een reactie hebben gegeven? Ze hebben er tenslotte voor betaald.En niet te weinig ook!!! Dit zou makkelijk kunnen na sluiting van de opdracht. Er is geen enkele garantie dat jullie niet zelf opdrachten plaatsen op Werkspot...

Met vriendelijke groet,

Robert54321

robert54321
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 jun 2014 00:50

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door robert54321 »

Helaas geen reactie van Werkspot, die graag mijn identiteit wil kennen maar zelf alleen reageert onder het anonieme "werkspot" wie deze mensen zijn mag Joost weten.
Zuivere koffie is het in ieder geval niet.

Groet Robert54321

Dingetje83
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2014 14:15

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door Dingetje83 »

Beste Robert54321

Ik ben zelf ook een vakman op werkspot sinds 2009. Het verdienmodel is idd misselijkmakend en asociaal. Ik sluit me dan ook volledig aan bij jou prachtige heldere omschrijving van de gedachten die ik met je deel.
We krijgen door het idiote prijs duiken geen kans om op een normale manier ons vak uit te oefenen met als gevolg dat er nog minder jongens zijn te porren om straks het stokje over te nemen van deze generatie vakmensen.
Ik ga zelf weer langs de deuren om mijn werk aan te prijzen, veelal in nieuwbouwwijken. Bevalt me beter dan te vechten om een worst met 20 andere hongerige wolven...

robert54321
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 jun 2014 00:50

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door robert54321 »

Beste dingetje83,

Yep het is erg pijnlijk te zien hoe internet bedrijven als Uber, Werkspot en dergelijke bedrijven te werk gaan.
Mensen die op deze manier hun zakken vullen moeten zich kapot schamen. Het moment dat ze een monopoly hebben zul je zien dat de deelnemers nog meer moet gaan betalen. Dan word het bedrijf verkocht en gecasht. Volledig over de rug van de werkende mensen. Die blijven met een volledige ingeklapte markt zitten. Het is werkelijk schandalig dat de politiek hier niks tregen onderneemt. Het komt er eigenlijk op neer dat Werkspot iets verkoopt wat ze niet heeft. Ook neemt zij geen verantwoordelijkheid voor het eindprodukt. Maar dat Werkspot niks van zich laat horen zegt genoeg. Reageer hier eens op "Werkspot"!!!
We weten allemaal dat jullie dit lezen... Laat maar horen... 'Fijne mensen van "Werkspot...

Groet Robert54321

JSchoon
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 nov 2014 08:16

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door JSchoon »

robert54321 schreef:Beste dingetje83,

Yep het is erg pijnlijk te zien hoe internet bedrijven als Uber, Werkspot en dergelijke bedrijven te werk gaan.
Mensen die op deze manier hun zakken vullen moeten zich kapot schamen. Het moment dat ze een monopoly hebben zul je zien dat de deelnemers nog meer moet gaan betalen. Dan word het bedrijf verkocht en gecasht. Volledig over de rug van de werkende mensen. Die blijven met een volledige ingeklapte markt zitten. Het is werkelijk schandalig dat de politiek hier niks tregen onderneemt. Het komt er eigenlijk op neer dat Werkspot iets verkoopt wat ze niet heeft. Ook neemt zij geen verantwoordelijkheid voor het eindprodukt. Maar dat Werkspot niks van zich laat horen zegt genoeg. Reageer hier eens op "Werkspot"!!!
We weten allemaal dat jullie dit lezen... Laat maar horen... 'Fijne mensen van "Werkspot...

Groet Robert54321
Helemaal mee eens! Werkspot en Uber lichten gewoon keihard op met hun neprecensies, het bespelen van de media en het opzettelijk overtreden van de wet. Wat hebben we aan de wet als partijen als Uber deze moedwillig overtreden? Aanpakken zoals het ook in het Midden-Oosten doen, niet zo slap zoals het nu gebeurd!

teleurgesteld2015
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2015 09:26

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door teleurgesteld2015 »

Wij als zelfstandige dachten door de reclame dat het voor ons wellicht een goed platform zou zijn om nieuwe opdrachten binnen te halen. We hebben meerdere keren met werkspot gebeld en zij gaven aan dat wij zeker opdrachten konden vinden via werkspot. Ik had nog wel zo mijn twijfels, ook omdat er redelijk hoge kosten aan gebonden zijn en dat je meteen voor een jaar een contract moet afsluiten. Wij wilde graag eerst 1 of 3 maanden proberen, dit was niet mogelijk. We zijn destijds toch overstag gegaan. Nu 9 maanden later en vele beloftes van werkspot hun kant hebben we geen enkele opdracht binnengehaald. Dus denk als ondernemer goed na of werkspot echt wel zin heeft. Wij zouden het niemand aanraden.

Zita1
Berichten: 64
Lid geworden op: 25 apr 2013 17:05

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door Zita1 »

Ik heb een aanvaring gehad met werkspot.nl in 2010

Een dakkapel laten plaatsen door dat geweldig bedrijf op werkspot.nl gevonden
Is ook failliet gegaan dat jaar omdat ze zeer slecht werk afleverden.

Maar ik wilde ook een referentie zetten over het inmiddels failliete bedrijf maar ook haalden ze de referentie op verzoek van het bedrijf weg!

Deden ze toen al en zal altijd zo blijven!!!

jhoogendijk48
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2015 18:33

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door jhoogendijk48 »

Ben het helemaal eens dat werkspot alleen maar positieve reacties plaatst en vraag mij ook nog eens af of deze "echt" allemaal door klanten worden ingevuld.
Ook wij hebben een zeer negatieve reactie gehad met een parketlegger.
Deze was ook na 2 dagen ineens verwijderd.
Dus mensen de enige positieve reclame is mond op mond reclame of neem een gerenommeerd bedrijf die ook echt achter de garantie staat.

kittyb
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2015 16:58

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door kittyb »

Ik heb mijn Robijn vloer laten schuren en olien door [persoonsgegevens verwijderd] Lambers Parket uitHengelo vanwege de goede revieuws op werkspot. [persoonsgegevens verwijderd] heeft de vloer geschuurd en in de olie gezet. Het resultaat was een vloer vol olievlekken. Hierop is hij terug gekomen om het in orde te maken. [persoonsgegevens verwijderd] heeft de vloer opnieuw ligt gepolijst en toen in de hardwaxolie gezet.. Hij heeft dit echter zo dik gedaan, dat de vloer nu niet meer droog wil worden. Het resultaat is nu een glimmende plakkende vloer die je maanden moet laten drogen voordat je weer verdere stappen kunt ondernemen. Je merkte ook bij alles dat hij helemaal geen verstand had van houten vloeren. Achteraf gezien had ik hem toen al naar huis moeten sturen..
Ik vraag mij alleen af hoe ze aan die geweldige referenties komen...!!?? Hij staat gemiddeld op een dikke 9 op werkspot.. Van mij krijgt hij een 1 voor de moeite...
Laatst gewijzigd door Radar op 08 aug 2015 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

WerkspotNL
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 mar 2011 16:56

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door WerkspotNL »

Beste Kitty,

Wij vinden het jammer dat de resultaat van het geleverde werk niet naar wens is.

De reviews die op Werkspot staan kunnen alleen worden geplaatst als de opdrachtgever via een opdracht op Werkspot een vakman heeft gevonden. Reviews die gaan over de werkzaamheden van de vakman worden nooit verwijderd van Werkspot.

Als u verdere vragen/opmerkingen heeft raden wij u aan contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Het Werkspot Team

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Werkspot Referenties ongeloofwaardig

Ongelezen bericht door Julie4444 »

WerkspotNL schreef:Beste Kitty,

Wij vinden het jammer dat de resultaat van het geleverde werk niet naar wens is.

De reviews die op Werkspot staan kunnen alleen worden geplaatst als de opdrachtgever via een opdracht op Werkspot een vakman heeft gevonden. Reviews die gaan over de werkzaamheden van de vakman worden nooit verwijderd van Werkspot.

Als u verdere vragen/opmerkingen heeft raden wij u aan contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Het Werkspot Team
En toch beweert menig poster op dit topic wat anders... Ik zou gewoon werkspot links laten liggen en een goeie vakman elders zoeken.

Gesloten