LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geblokkeerd op Facebook

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
koudt1
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2012 12:02

Geblokkeerd op Facebook

Ongelezen bericht door koudt1 »

Hallo allemaal,

Ik ben 18 jaar en heb een eigen bedrijfje opgericht in het repareren van telefoons. Ik ben actief met mijn bedrijfje op Facebook en wil graag adverteren. Wanneer ik dat een paar dagen geleden probeerde kreeg ik een foutmelding die zei: 'ad manager error, our systems have detected unusual payment activity on your account' Waarna ik een mailtje kreeg dat mijn account geblokkeerd is omdat er mogelijk 'frauduleuze activiteiten' zijn opgemerkt. Ik moest opnieuw inloggen en een nieuw wachtwoord aanmaken, wat ik deed. Ik probeerde opnieuw een advertentie te plaatsen waarna ik opnieuw de error kreeg.

Ik heb daarna geprobeerd om in het help centrum enige vorm van hulp te zoeken. Dit lukte, en het lukte me om een mail te sturen. Het mailtje wat ik terugkreeg viel me nogal op:

'Hallo Thom,

Uit onze systemen is gebleken dat je betaalrekening is uitgeschakeld wegens mogelijk frauduleuze activiteiten. Ter bescherming van onze gebruikers kunnen we je betaalrekening niet opnieuw inschakelen. Dit besluit is definitief.

Bedankt voor je begrip,

Gus
Risk Management
Facebook'

Na deze mail probeerde ik in te loggen en mijn Account was geblokkeerd. Ik moet mijn ID inscannen en dan gaan ze controleren of het wel mijn account is..

Raar, toch? Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Geblokkeerd op Facebook

Ongelezen bericht door newmikey »

koudt1 schreef:Hallo allemaal,

Ik ben 18 jaar en heb een eigen bedrijfje opgericht in het repareren van telefoons. Ik ben actief met mijn bedrijfje op Facebook en wil graag adverteren. Wanneer ik dat een paar dagen geleden probeerde kreeg ik een foutmelding die zei: 'ad manager error, our systems have detected unusual payment activity on your account' Waarna ik een mailtje kreeg dat mijn account geblokkeerd is omdat er mogelijk 'frauduleuze activiteiten' zijn opgemerkt. Ik moest opnieuw inloggen en een nieuw wachtwoord aanmaken, wat ik deed. Ik probeerde opnieuw een advertentie te plaatsen waarna ik opnieuw de error kreeg.

Ik heb daarna geprobeerd om in het help centrum enige vorm van hulp te zoeken. Dit lukte, en het lukte me om een mail te sturen. Het mailtje wat ik terugkreeg viel me nogal op:

'Hallo Thom,

Uit onze systemen is gebleken dat je betaalrekening is uitgeschakeld wegens mogelijk frauduleuze activiteiten. Ter bescherming van onze gebruikers kunnen we je betaalrekening niet opnieuw inschakelen. Dit besluit is definitief.

Bedankt voor je begrip,

Gus
Risk Management
Facebook'

Na deze mail probeerde ik in te loggen en mijn Account was geblokkeerd. Ik moet mijn ID inscannen en dan gaan ze controleren of het wel mijn account is..

Raar, toch? Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen.
Betaalrekeningen op Facebook? Weet je zeker dat je niet PayPal bedoelt?

koudt1
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2012 12:02

Re: Geblokkeerd op Facebook

Ongelezen bericht door koudt1 »

Dit is het mailtje wat ik kreeg (terwijl ik nog helemaal niet had betaald of wat dan ook)

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Geblokkeerd op Facebook

Ongelezen bericht door electomonteur »

stuur hun een kopie van je id maak daarin de bsn nummer zwart en schrijf dwars door de kopie Facebook
en stuur dat naar hun toe

dan kan niemand jou id misbruiken en met je bsn hebben hun ook geen xxxx te maken

ze moeten dat acepteren aan gezien hun het conform het college bescherming persoons- gegevens niet vallen onder bedrijven die je bsn nodig hebben

Gesloten