Pagina 1 van 1

KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 29 jan 2013 15:19
door DJDM
Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 29 jan 2013 15:34
door VioletPrue
DJDM schreef:Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!
Nee, dat heft KPN niet, dat is uw eigen verantwoordelijkheid.
Ik snap uw verongelijktheid dan ook absoluut niet, u had gewoon via internet kunnen opzeggen.
Dat is HIER toch heel duidelijk uitgelegd.
Kortom, ik vind dat u nu een bedrijf volledig onterecht hier door een het slijk haalt.

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 29 jan 2013 15:42
door sephora30
Geef mij 1 goede reden waarom KPN voor alle klanten bij zou moeten gaan houden wanneer hun contract afloopt en of ze heel misschien willen opzeggen :shock:

Dat is toch je eigen pakkie an :roll:

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 29 jan 2013 15:51
door Klaas01
DJDM schreef:Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!
bron http://kpn-customer.custhelp.com/app/an ... dobA%3D%3D
Wanneer u een abonnement aanvraagt, ontvangt u van ons een contract voor 1 jaar. Dit contract wordt automatisch stilzwijgend verlengd, hier hoeft u niets voor te doen. Na 1 jaar kunt u het abonnement per maand opzeggen.

En dat wanneer KPN u terug wilt bellen deze pagina scheelt weer 2 x 15 minuten

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 29 jan 2013 16:01
door angel1978
Klaas01 schreef:
DJDM schreef:Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!
bron http://kpn-customer.custhelp.com/app/an ... dobA%3D%3D
Wanneer u een abonnement aanvraagt, ontvangt u van ons een contract voor 1 jaar. Dit contract wordt automatisch stilzwijgend verlengd, hier hoeft u niets voor te doen. Na 1 jaar kunt u het abonnement per maand opzeggen.

En dat wanneer KPN u terug wilt bellen deze pagina scheelt weer 2 x 15 minuten
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN
Wat moet iemand dan met de customerservice :?

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 29 jan 2013 17:00
door GJvdZ
DJDM schreef:
BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.
Aangezien je ondernemer bent mag ik aannemen dat contracten in de gaten houden toch een 2e natuur van je is....

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 31 jan 2013 00:32
door lanaceet
KPN heeft veel ondernemers op een achterbakse manier aan een jaarcontract geholpen.
Daar zijn alleen al op dit forum (telefonie) veel topics over te vinden.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=105956
Die korte termijn visie van KPN werpt inmiddels zijn vruchten af.
Veelal zie je niet eens dat je hiermee opgezadeld bent, want je hebt er nooit voor getekend.
Ze hebben hiervoor ooit een dubieuze reclame-achtige brief verstuurd.
Maar, volgens mij is de wet die voor consumenten geld dat er niet zomaar verlengt mag worden per december 2012 ook voor bedrijven in gegaan.
Erg dat de overheid op dit niveau moet ingrijpen tegen de klantenbind praktijken van oa. de KPN.

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 31 jan 2013 00:35
door mje
Dit oude staatsbedrijf levert de overheid nog steeds veel geld op.

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 31 jan 2013 02:17
door Bob Schurkjens
KPN-zwendel van de eeuw die ze al miljoenen opgeleverd moet hebben:

https://www.google.com/search?q=Kosten+ ... 80&bih=876

En niemand doet er wat aan!

Re: KPN Opzeg"service"

Geplaatst: 31 jan 2013 09:52
door KPN Webcare
DJDM schreef:Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!
Beste DJDM,

Om wat voor contract gaat dit? Zakelijk of consumentencontract? Glasvezel of ADSL? Ik wacht je reactie af. Je mag dit eventueel in een privébericht zetten.

Met vriendelijke groet,

Burhan