LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen Vodafone thuis

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
surfingjohn
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mar 2009 22:06

opzeggen Vodafone thuis

Ongelezen bericht door surfingjohn »

Vanavond een poging gedaan om telefonisch op te zeggen:

dame aan de lijn, krijg eerst te horen dat de ingangsdatum februari 2012 is, snel veranderde dat in oktober 2012, daarna kreeg ik te horen dat ik een ander nummer moest bellen, dit gedaan en tot mijn grote verbazing krijg ik dezelfde dame aan de lijn!
tja de applicatie werkte niet goed, dus vandaar, ze kon niet bij de juiste gegevens, blijkt heel moeilijk te zijn om de juiste ingangsdatum en dus de opzegtermijn tevoorschijn te halen, diverse malen intern overleg, ze kon mij geen antwoord geven, verbaasde mij toch wel, na enig aandringen kreeg ik te horen dat er diverse administraties zijn en ze kon niet in de juiste administratie kijken, tevens werd er geprobeerd om mij een ander nummer te laten bellen.
Dat was ik zeker niet van plan, om een lang verhaal samen te vatten, doorverbinden met een collega die dan wel de einddatum kan produceren is niet mogelijk, doorverbinden met een leidinggevende is ook niet mogelijk. Op mijn vraag of ik wel met de juiste afdeling belde, werd mij doodleuk verteld dat deze lijn alleen was voor opzeggingen binnen 7 dagen na afsluiten kontrakt, even fijntjes verteld dat ik wel degelijk via de site doorverwezen werd naar deze afdeling/telefoonnummer.
Uiteindelijk kwam de oplossing, ik werd verzocht om een mail te sturen naar de klachtenafdeling zodat zij de zaak verder konden oplossen.
Wat moet ik nog zeggen? in ieder geval internet abbo niet kunnen opzeggen door onwil/onkunde van de dame en Vodafone is mij voor altijd als klant kwijt.
De enige vraag was wanneer kan ik opzeggen!

Kan iemand mij vertellen hoe ik op een snelle manier er achter kan komen wat de einddatum is, zodat ik met spoed de hele handel kan stop zetten.
Alvast grote dank!

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: opzeggen Vodafone thuis

Ongelezen bericht door sadfly »

Bij vodophone mobiel kan je inloggen op de vodaphone website en daar
kan je zien waneer contract datum eindigt. Meschien werkt dat ook voor u.

Ik zou trouwens ook schriftelijk op zeggen, met de eis van schriftelijke
bevestiging voor die en die datum. ik hou meestal 14dagen aan voor de bevestiging.

surfingjohn
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mar 2009 22:06

Re: opzeggen Vodafone thuis

Ongelezen bericht door surfingjohn »

Het gaat om Vodafone Thuis, internet + bellen, je kan dus niet met je mobiel inloggen.

surfingjohn
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mar 2009 22:06

Re: opzeggen Vodafone thuis

Ongelezen bericht door surfingjohn »

Gisterochtend mijn vriendin laten bellen, kijken of zij ook zo'n wazig verhaal te horen zou krijgen.
Binnen 2 minuten duidelijkheid over de einddatum en mijn abonnement wordt per 16-5-2013 beeindigd.

Wie heeft in hemelsnaam die maandagavond aan de telefoon bij Vodafone gezeten?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: opzeggen Vodafone thuis

Ongelezen bericht door Har06 »

surfingjohn schreef:Gisterochtend mijn vriendin laten bellen, kijken of zij ook zo'n wazig verhaal te horen zou krijgen.
Binnen 2 minuten duidelijkheid over de einddatum en mijn abonnement wordt per 16-5-2013 beeindigd.

Wie heeft in hemelsnaam die maandagavond aan de telefoon bij Vodafone gezeten?
surfingjohn soms ???????? :lol:

Gesloten