LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
gezeur1919
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2013 16:06

Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door gezeur1919 »

Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters
u krijgt geen kliks vergoedt, ze reageren nergens op . schrijf de adverteerders aan dat U wordt belazerd door deze gasten en vraag ofdat zij ( adverteerders ) zich willen conformeren met zinngeld.nl betaaldemails.nl

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door Barman »

gezeur1919 schreef:Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters
u krijgt geen kliks vergoedt, ze reageren nergens op . schrijf de adverteerders aan dat U wordt belazerd door deze gasten en vraag ofdat zij ( adverteerders ) zich willen conformeren met zinngeld.nl betaaldemails.nl
Dus de adverteerders moeten zich hier naar schikken. :roll:

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Betaaldemails.nl heb ik geen ervaring mee, met Zinngeld wel. Spaar al een paar jaar, en nee, natuurlijk schiet het voor geen meter op qua geld, dat weet ik, maar ze betalen altijd netjes uit en alle punten worden gewoon bijgeschreven.
Ook op vragen heb ik tot nu toe altijd een antwoord gekregen, misschien nog maar eens proberen dus?

never33
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2013 16:24

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door never33 »

Het sparen schiet inderdaad niet erg op. Voorheen betaalden ze al uit bij 5000 gespaarde punten, maar dit zijn er dus tegenwoordig 15000. De aangevraagde vergoedingen werden wel altijd keurig uitgevoerd.

bared
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2014 08:08

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door bared »

Zinngeld is een spaarprogramma waar je max tussen de 50 en 70 cent per maand kan verdienen. Dit betekend dat men30 maanden minimaal moet sparen voordat je eens een keer 15 euro kan laten uitbetalen. Daarbij komt ook nog eens dat zij steeds meer mails gaan sturen (bv Zalando) waar je niets voor krijgt. Andere spaarprogramma's zijn wel redelijk snel doordat zij ook bv enquêtes hebben. Denk dat ik maar ga opzeggen:)

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Oh, en nog een aanvulling op mezelf: helaas reageren ze tegenwoordig nergens meer op. Als je eten via internet besteld, bv bij new york pizza, en je doet dat via de zinngeld site, zou je ook extra zinns krijgen. In alle tijd dat ik lid ben al minstens 10x via de site besteld, nog steeds geen zinnetje gezien :roll:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door olaf79 »

ik kan er geen zinnig woord over zeggen.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door encore »

wat een onzinn topic

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door newmikey »

Die spaarders zijn wel èchte Einsteins! Tussen de 50 en 70 cent per wat? Per maand? Bwoehahahaha!

Annastegen
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2015 10:13

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door Annastegen »

snel mee stoppen. Ben erachter gekomen dat ze je zinns gewoon terugschroeven. Net zoals de kilometerstand van een auto wordt teruggedraaid. Houd je persoonlijke pagina met je saldo maar in de gaten. Elke keer wanneer je denkt da je er bijna bent, sta je de volgende keer weer tientallen punten lager.Dus oplichting. Gewoon Euroclix en Qassa doen. die zijn betrouwbaar. Zinngeld: boeeeehhhhhh

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door prem »

Er zijn zoveel andere manieren om behoorlijk wat bij te verdienen, laat je toch niet oplichten.

nl20228
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2011 00:14

Re: Zinngeld.nl oplichters, betaaldemails.nl oplichters

Ongelezen bericht door nl20228 »

zinngeld is gewoon betrouwbaar ze schroeven je aantal punten niet terug eerlijk gezegd lijkt me dat gewoon smaad, wat ze wel hebben gedaan is de uitbetalingsgrens verhogen naar 15 euro ,en dat duurt dus wel even voordat je die bij elkaar hebt geklikt, de verdiensten van zo'n spaarprogramma zijn heel laag, ze krijgen een percentage van de verkopen, en deze wordt pas na een maand of twee na de koop uitbetaald, dus dat is geen vetpot alleen hele grote spaarprogramma's zoals qassa of euroclix kunnen er genoeg aan verdienen google eens op beste spaarprogramma dan vindt je vast wel andere goed spaarprogramma's of zoals het zo mooi heet cashback site suc6

Gesloten