LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo beloond trouwe klanten......?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Roellahaye
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2013 22:11

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Roellahaye »

hallo allemaal,

zojuist netjes gebeld door een vriendelijke dame van ziggo.
ten eerste met de nette mededeling dat mijnheer de haas niet zelf terug belt.
we gaven ze aan dat veel klanten hebben gereageerd op het aanbod, veel met gelijke strekking als de mijne. dus ze mogen bij wijze van uitzondering het aanbod aanpassen naar 1 jaar verlengen en dan gratis hd ontvanger of 49,- voor de recorderoptie.

moet nog even nadenken. eigenlijk wil ik die 49,- ook niet betalen. ze bellen me volgende week weer terug om mijn keuze te vernemen.

misschien toch maar glasvezel en dan over 1 jaartje weer terug naar ziggo voor de ....ipad air? hahahahaha

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Roellahaye schreef:hallo allemaal,

zojuist netjes gebeld door een vriendelijke dame van ziggo.
ten eerste met de nette mededeling dat mijnheer de haas niet zelf terug belt.
we gaven ze aan dat veel klanten hebben gereageerd op het aanbod, veel met gelijke strekking als de mijne. dus ze mogen bij wijze van uitzondering het aanbod aanpassen naar 1 jaar verlengen en dan gratis hd ontvanger of 49,- voor de recorderoptie.

moet nog even nadenken. eigenlijk wil ik die 49,- ook niet betalen. ze bellen me volgende week weer terug om mijn keuze te vernemen.

misschien toch maar glasvezel en dan over 1 jaartje weer terug naar ziggo voor de ....ipad air? hahahahaha
Gaat je dus puur om het hebben hebben hebben....?

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Prolix »

voordat ze bij een jaarabo een iPad(air) weg gaan geven...zullen de prijzen er ook wel naar zijn.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door olaf79 »

Roellahaye schreef:hallo allemaal,

zojuist netjes gebeld door een vriendelijke dame van ziggo.
ten eerste met de nette mededeling dat mijnheer de haas niet zelf terug belt.
we gaven ze aan dat veel klanten hebben gereageerd op het aanbod, veel met gelijke strekking als de mijne. dus ze mogen bij wijze van uitzondering het aanbod aanpassen naar 1 jaar verlengen en dan gratis hd ontvanger of 49,- voor de recorderoptie.

moet nog even nadenken. eigenlijk wil ik die 49,- ook niet betalen. ze bellen me volgende week weer terug om mijn keuze te vernemen.

misschien toch maar glasvezel en dan over 1 jaartje weer terug naar ziggo voor de ....ipad air? hahahahaha
Veel plezier met je glasvezel. Straks ben je hier terug dat glasvezel je niet bevalt omdat het allemaal niet biedt wat er beloofd was. Wedden?

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Prolix »

olaf79 schreef:Veel plezier met je glasvezel. Straks ben je hier terug dat glasvezel je niet bevalt omdat het allemaal niet biedt wat er beloofd was. Wedden?
Vergeet het welkomstkado niet, dat kwam te laat en daarom heeft een klant direct het recht om het hele abo op te zeggen en direct te storneren :wink:

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door choocomell »

Prolix schreef:
JanTinusPlukvet schreef: Al zeker 2 jaar krijgen nieuwe klanten een draadloos modem. Dat leek me interessant. Kan mijn router de deur uit en het scheelt een hoop kabels naar de andere kamer waar ik ook een aansluiting voor internet heb.
..
Nu ben ik wel benieuwd wat volgens jou een draadloos modem wel kan tov een draadloze router..
Ik denk dat je spijkers op laag water aan het zoeken bent, moet je zelf weten. Maar over het algemeen geldt in de IT "do NOT fix what isn't broken" Vooruitgang is goed, maar alles dat werkt werkt.
zoals de jongeman al aangeeft hoeft hij dan niet een extra apparaat aangesloten te hebben waar een kabel naar toe loopt. Omdat blijkbaar zijn vorige modem geen wifi functie had. Overigens lijkt het mij sterk dat je in de IT zit want redeneren/achterhalen is een basisvaardigheid die je nodig hebt omdat je met zoals ze dat noemen "domme gebruikers" te maken hebt. Lijkt me toch heel duidelijk Prolix? :D

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Prolix »

choocomell schreef:
Prolix schreef:
JanTinusPlukvet schreef: Al zeker 2 jaar krijgen nieuwe klanten een draadloos modem. Dat leek me interessant. Kan mijn router de deur uit en het scheelt een hoop kabels naar de andere kamer waar ik ook een aansluiting voor internet heb.
..
Nu ben ik wel benieuwd wat volgens jou een draadloos modem wel kan tov een draadloze router..
Ik denk dat je spijkers op laag water aan het zoeken bent, moet je zelf weten. Maar over het algemeen geldt in de IT "do NOT fix what isn't broken" Vooruitgang is goed, maar alles dat werkt werkt.
zoals de jongeman al aangeeft hoeft hij dan niet een extra apparaat aangesloten te hebben waar een kabel naar toe loopt. Omdat blijkbaar zijn vorige modem geen wifi functie had. Overigens lijkt het mij sterk dat je in de IT zit want redeneren/achterhalen is een basisvaardigheid die je nodig hebt omdat je met zoals ze dat noemen "domme gebruikers" te maken hebt. Lijkt me toch heel duidelijk Prolix? :D
Heb je mij ergens zien schrijven dat ik in de IT zit?

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door choocomell »

Prolix schreef: Maar over het algemeen geldt in de IT "do NOT fix what isn't broken"
je praat er wel anders over ? en discussieert hevig met iedereen op de topics op een onvriendelijke manier.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door ciske »

choocomell schreef:
Prolix schreef: Maar over het algemeen geldt in de IT "do NOT fix what isn't broken"
je praat er wel anders over ? en discussieert hevig met iedereen op de topics op een onvriendelijke manier.
:lol: Heb je het ook door? :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Har06 »

choocomell schreef:
Prolix schreef: Maar over het algemeen geldt in de IT "do NOT fix what isn't broken"
je praat er wel anders over ? en discussieert hevig met iedereen op de topics op een onvriendelijke manier.
laat dat statement nu juist fout zijn, in de IT geldt juist fix it before it is broken :lol:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Maar even terug naar de basis: waarom zou een leverancier iets speciaals MOETEN doen voor bestaande klanten? Het enige wat (in dit geval) Ziggo moet doen is leveren van de diensten waarvoor de klant een overeenkomt heeft. En als nieuwe klanten wel iets krijgen: so be it. De meeste klanten hebben ook wel iets gekregen toen ze een nieuwe klant waren.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Har06 »

GJvdZ schreef:Maar even terug naar de basis: waarom zou een leverancier iets speciaals MOETEN doen voor bestaande klanten? Het enige wat (in dit geval) Ziggo moet doen is leveren van de diensten waarvoor de klant een overeenkomt heeft. En als nieuwe klanten wel iets krijgen: so be it. De meeste klanten hebben ook wel iets gekregen toen ze een nieuwe klant waren.
wat niet wegneemt dat het prettig is om als bestaande klant aan een actie te kunnen meedoen

Roellahaye
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2013 22:11

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Roellahaye »

Hallo, daar zijn we weer.

Zojuist netjes gebeld door dezelfde dame van ziggo. :D

Na een leuk gesprekje het abonnement verlengd voor 1 jaar en de recorder maar genomen. Wel 49,- bij betalen dat wel. Maar ach, dat mag de pret niet drukken.

Ik ben content met ziggo hoor. Glasvezel in peel en maas ligt er inmiddels, maar daar hoor ik ook wisselende verhalen over.

Groeten roel

Roellahaye
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2013 22:11

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Roellahaye »

Tevens lees ik dat iedereen valt over krijgen, hebben, hebben, hebben en zo. Dat is niet mijn doel geweest. Het is ze bewust maken dat het verschil redelijk groot is met wat ze aanbieden aan bestaande klanten ten opzichte van nieuwe klanten. Moet wel enigszins gelijkwaardig zijn is mijn mening.

Ik zie het zo. Veel geld stoppen in het krijgen van nieuwe klanten is prima natuurlijk, maar vergeet je bestaande klanten niet. Een aai over de bol c.q. Bedankje dat ze al x jaar klant zijn werpt ook veel vruchten af! Daarmee creëer je trouwen klanten en blijven ze het ook.

Dit hebben ze in dit geval bij mij ook geprobeerd en geslaagd in 2e instantie. Ik sputterde iets tegen omdat het verschil tussen aanbod nieuwe en bestaande klant naar mijn mening iets te groot was.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door ciske »

Ik sputterde iets tegen omdat het verschil tussen aanbod nieuwe en bestaande klant naar mijn mening iets te groot was.
Jij wandelde ziggo binnen , en kreeg geen aanbieding?

Roellahaye
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2013 22:11

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Roellahaye »

ciske schreef:
Ik sputterde iets tegen omdat het verschil tussen aanbod nieuwe en bestaande klant naar mijn mening iets te groot was.
Jij wandelde ziggo binnen , en kreeg geen aanbieding?
Nee zij stuurde de aanbieding en ik vond deze in. Mijn mailbox, zie beg.in van deze topic 8)

Roellahaye
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2013 22:11

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Roellahaye »

Nadat ik het abonnement voor 1 jaar heb verlengd kreeg ik een brief voor een gratis monteur als er iets niet goed werkte. En dat was het geval, interactief deed het niet.

De monteur heeft afgelopen vrijdag zeer goed werk geleverd! Geheel nieuw netwerkje aangelegd en alles werkt nu helemaal super.

Ik moet zeggen, ziggo is hard op weg de klantrouwheid te verhogen met dergelijke acties!

Ik ben in iedergeval tevreden en jij? Wil je weer terug? Kijk dan eens op www.overstapweken.nu

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door choocomell »

het was dus de interne bekabeling (klantdomein) ?

Roellahaye
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2013 22:11

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Roellahaye »

Nee chocomelk, na een bakje koffie met de monteur gedronken te hebben :D
Bleek het de versterker te zijn die door ziggo in den beginnen geplaatst is. Deze was er omdat er toen nog andere ontvangers gebruikt werden.

Dus heb je wel interactieve tv v ziggo en het werkt niet geheel naar wens. dan kan het zijn dat het door dit kastje niet helemaal lekker loopt.

Tevens heeft hij netjes ook nog wat kabels vervangen, die waren te dun/oud naar zijn mening. Dus super service is mijn mening!

:D ik ben een happy ziggo klant dus :D

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door choocomell »

nice, dat is wel goed afgehandeld dan, echter heb je nu wel recht op een vergoeding aangezien jij door hun fout hebt moeten lijden plus contract hebt moeten verlengen. Ik zou de helpdesk bellen en vergoeding voor abonnement en mobiele kosten vragen. Mogelijk zullen ze er niet moeilijk om doen en kan je iets leuks krijgen

Gesloten