LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo beloond trouwe klanten......?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door eleven »

Krijg net de nieuwsbrief van december van Ziggo.

Afbeelding

Roellahaye
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2013 22:11

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Roellahaye »

Hoi Eleven,

Dan betaal je dus 69,- meer in een keer ten opzichte van de vorige aanbieding.
want toen was ie gratis en betaalde je voor de interactieve recorder 49,-

tja zo gaat het in de gemiddelde winkel er ook aan toe. of dat nu een webshop of de winkel bij jouw om de hoek is.

:roll:

soms denk je, ik wacht op een betere aanbieding, dan komt ie niet en is dit het resultaat.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door eleven »

Roellahaye schreef:Hoi Eleven,

Dan betaal je dus 69,- meer in een keer ten opzichte van de vorige aanbieding.
want toen was ie gratis en betaalde je voor de interactieve recorder 49,-

tja zo gaat het in de gemiddelde winkel er ook aan toe. of dat nu een webshop of de winkel bij jouw om de hoek is.

:roll:

soms denk je, ik wacht op een betere aanbieding, dan komt ie niet en is dit het resultaat.

Ik heb het hele topic niet gelezen, maar ik maak uit je berichten, dat je het contract hebt moeten verlengen, om een gratis ontvanger of € 49.00 voor een interactieve te betalen of in jou geval de monteur gratis te krijgen.

De december aanbieding is voor alle klanten van Ziggo en je hoef niets te verlengen, alleen te bestellen, als je deze wil hebben.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ziggo is niet verplicht iedereen een nieuwe HD ontvanger te sturen, die dingen weggeven aan nieuwe klanten is natuurlijk een lokkertje,

Ik heb zelf ook een nieuwe HD recorder moeten aanschaffen via Ziggo, kostte mij ook meer dan nieuwe klanten er voor moeten betalen, ik ben er tevreden mee,

Wél zou het prettig zijn dat de oude modems vervangen worden door de nieuwe wireless modems, beter voor WIFI-SPOTS en wireless is eigenlijk bijna wel verplicht omdat oude klanten evenveel betalen als nieuwe klanten, terwijl de nieuwe klanten gratis wireless krijgen, wireless is tegenwoordig niet meer weg te denken en enorm makkelijk voor laptop, telefoon, tablet, en wireless compatible randapparatuur,

Ziggo zou hiermee veel vaste klanten een groot plezier doen met het nieuwe wireless modem,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door choocomell »

Ulbe schreef:wireless is eigenlijk bijna wel verplicht omdat oude klanten evenveel betalen als nieuwe klanten, terwijl de nieuwe klanten gratis wireless krijgen, wireless is tegenwoordig niet meer weg te denken en enorm makkelijk voor laptop, telefoon, tablet, en wireless compatible randapparatuur,
Ulbe.
Niet mee eens, Wireless bestaat al heel lang en werkt gewoon niet goed. Onstabiel systeem, snelheid en stabiliteit is verschillend per moment. Zeer storingsgevoelig en veroorzaakt hoop gemekker vanuit klanten. Providers ondersteunen daarom beperkt wifi en je krijgt nooit garantie dat het goed of überhaupt zal werken. Ik denk niet dat Ziggo blij zou zijn als iedereen op de wifi gaat omdat dit meer wifi klachten zal opleveren. Immers als iedereen op wifi gaat zitten wordt de boel nog instabieler. Bekabeld is snel en betrouwbaar, wifi moet eigenlijk afgeschaft worden vind ik als ITer en ex telecom medewerker. Het is ook nog is ongezond voor je.... Maar goed men staat tegenwoordig niet meer stil bij kankerverwekkende dingen, zit bijna overal in.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Prolix »

choocomell schreef:... wifi moet eigenlijk afgeschaft worden vind ik als ITer en ex telecom medewerker. Het is ook nog is ongezond voor je.... Maar goed men staat tegenwoordig niet meer stil bij kankerverwekkende dingen, zit bijna overal in.
Superofftopic en de discussie niet waard..

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Ulbe »

choocomell schreef:
Ulbe schreef:wireless is eigenlijk bijna wel verplicht omdat oude klanten evenveel betalen als nieuwe klanten, terwijl de nieuwe klanten gratis wireless krijgen, wireless is tegenwoordig niet meer weg te denken en enorm makkelijk voor laptop, telefoon, tablet, en wireless compatible randapparatuur,
Ulbe.
Niet mee eens, Wireless bestaat al heel lang en werkt gewoon niet goed. Onstabiel systeem, snelheid en stabiliteit is verschillend per moment. Zeer storingsgevoelig en veroorzaakt hoop gemekker vanuit klanten. Providers ondersteunen daarom beperkt wifi en je krijgt nooit garantie dat het goed of überhaupt zal werken. Ik denk niet dat Ziggo blij zou zijn als iedereen op de wifi gaat omdat dit meer wifi klachten zal opleveren. Immers als iedereen op wifi gaat zitten wordt de boel nog instabieler. Bekabeld is snel en betrouwbaar, wifi moet eigenlijk afgeschaft worden vind ik als ITer en ex telecom medewerker. Het is ook nog is ongezond voor je.... Maar goed men staat tegenwoordig niet meer stil bij kankerverwekkende dingen, zit bijna overal in.
Daar zit wel wat in wat je schrijft, wireless en DECT wordt verdacht dat het op de lange duur kanker kan veroorzaken, overal om
ons heen is straling van telefoons, wireless, GSM telefoons en antenne's ed.

Ook ons eten gaat niet vrijuit, als je weet dat gewone margarine op één molecuul na, plastic is!, zet je dat toch aan het denken, we krijgen het dagelijks binnen, en denken er niet bij na en gebruiken het allemaal,

Het is afwachten hoe dit op de lange duur afloopt,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door sjohie »

Ulbe schreef:
choocomell schreef:
Ulbe schreef:wireless is eigenlijk bijna wel verplicht omdat oude klanten evenveel betalen als nieuwe klanten, terwijl de nieuwe klanten gratis wireless krijgen, wireless is tegenwoordig niet meer weg te denken en enorm makkelijk voor laptop, telefoon, tablet, en wireless compatible randapparatuur,
Ulbe.
Niet mee eens, Wireless bestaat al heel lang en werkt gewoon niet goed. Onstabiel systeem, snelheid en stabiliteit is verschillend per moment. Zeer storingsgevoelig en veroorzaakt hoop gemekker vanuit klanten. Providers ondersteunen daarom beperkt wifi en je krijgt nooit garantie dat het goed of überhaupt zal werken. Ik denk niet dat Ziggo blij zou zijn als iedereen op de wifi gaat omdat dit meer wifi klachten zal opleveren. Immers als iedereen op wifi gaat zitten wordt de boel nog instabieler. Bekabeld is snel en betrouwbaar, wifi moet eigenlijk afgeschaft worden vind ik als ITer en ex telecom medewerker. Het is ook nog is ongezond voor je.... Maar goed men staat tegenwoordig niet meer stil bij kankerverwekkende dingen, zit bijna overal in.
Daar zit wel wat in wat je schrijft, wireless en DECT wordt verdacht dat het op de lange duur kanker kan veroorzaken, overal om
ons heen is straling van telefoons, wireless, GSM telefoons en antenne's ed.

Ook ons eten gaat niet vrijuit, als je weet dat gewone margarine op één molecuul na, plastic is!, zet je dat toch aan het denken, we krijgen het dagelijks binnen, en denken er niet bij na en gebruiken het allemaal,

Het is afwachten hoe dit op de lange duur afloopt,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.
Nou kan ik toch terugvallen op een opleiding levensmiddelentechnologie, maar plastic margarine heb ik nog nooit van gehoord. Knaag jij het kuipje ook op ofzo?

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Ulbe »


sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door sjohie »

Ulbe schreef:http://www.wijwordenwakker.org/content. ... P1175&l=NL

Vriendelijke groeten,

Ulbe.
Ah, zoals ik al verwachtte, een verzameling meningen die gepresenteerd worden als feiten, "onderbouwd" met wat links naar vergelijkbare sites. Typisch voor de gemiddelde aluhoedjes website. Als ik dit lees, met bronnen/bewijzen voor de getoonde info, staat daar finaal iets anders.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Prolix »

Jaja, en afsluiten met
...
Als je geen boter wilt of kunt eten (omdat je voedselovergevoelig bent, boter niet lust of veganistisch eet) kun je heel goed biologische margarine of halvarine nemen.
En dat heeft ineens wel voedingswaarde? ..Tssss

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door choocomell »

Prolix schreef:
Jaja, en afsluiten met
...
Als je geen boter wilt of kunt eten (omdat je voedselovergevoelig bent, boter niet lust of veganistisch eet) kun je heel goed biologische margarine of halvarine nemen.
En dat heeft ineens wel voedingswaarde? ..Tssss

zeer kinderachtig en offtopic. niet waard om over te discussiëren

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door Prolix »

choocomell schreef:zeer kinderachtig en offtopic. niet waard om over te discussiëren
Ik begon er niet over en 10 dagen later er nog op reageren is gewoon vragen om aandacht.

topaas36
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2013 16:44

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door topaas36 »

Ik ben overgestapt van Ziggo naar Online.
Diverse keren contact gehad met Ziggo over het niet ontvangen van 9 regionale zenders, alle stappen ondernomen maar helaas.
Geen monteur langssturen maar wel betalen.
Ook aangegeven waarom nieuwe klanten een interactieve HD ontvangen konden kopen voor €49,00 en vaste klanten voor €199,00.
Of ik wel wist hoeveel vaste klanten Ziggo heeft, daar kunnen ze echt niet aan beginnen.
Bij Online betaal ik minder en de interactieve voor €49,00.
Ben tevreden over Online, wel minder zenders, je kan er toch maar 1 tegelijk kijken en geen extra zenderpaketten maar dat gaat veranderen.
Persoonlijk vindt ik de klantenservice ook prima bij hun.
Er waren wat problemen met de levering van de recorder, aan alle kanten meegedacht en ter compensatie twee maanden gratis televisie.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door sjohie »

topaas36 schreef:Ik ben overgestapt van Ziggo naar Online.
Diverse keren contact gehad met Ziggo over het niet ontvangen van 9 regionale zenders, alle stappen ondernomen maar helaas.
Geen monteur langssturen maar wel betalen.
Ook aangegeven waarom nieuwe klanten een interactieve HD ontvangen konden kopen voor €49,00 en vaste klanten voor €199,00.
Of ik wel wist hoeveel vaste klanten Ziggo heeft, daar kunnen ze echt niet aan beginnen.
Bij Online betaal ik minder en de interactieve voor €49,00.
Ben tevreden over Online, wel minder zenders, je kan er toch maar 1 tegelijk kijken en geen extra zenderpaketten maar dat gaat veranderen.
Persoonlijk vindt ik de klantenservice ook prima bij hun.
Er waren wat problemen met de levering van de recorder, aan alle kanten meegedacht en ter compensatie twee maanden gratis televisie.
Ben je overgestapt omdat Ziggo geen 9 lokale zenders wilde toevoegen aan het pakket?!? :shock:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door bprosman »

Je bent overgestapt vanwege te weinig (regionale) zenders en dan :
Ben tevreden over Online, wel minder zenders,
Dan ben je inderdaad goed opgeschoten ;-)

topaas36
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2013 16:44

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door topaas36 »

Sjohie, ik betaalde voor 9 regionale zenders alleen Ziggo gaf het signaal niet door en wilde ook niets aan het probleem doen, geen monteur langssturen, het was mijn probleem zeiden ze....

Bprosman, komen meer zenders bij voor dezelfde prijs......;)

topaas36
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2013 16:44

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door topaas36 »

bprosman schreef:Je bent overgestapt vanwege te weinig (regionale) zenders en dan :
Ben tevreden over Online, wel minder zenders,
Dan ben je inderdaad goed opgeschoten ;-)
Zou de zenders wel moeten krijgen wat ik al zei, betaalde er ook voor maar kreeg ze alleen niet :roll:
Maar begrijp wat je gedoelt, was denk ik wat onduidelijk :wink:

topaas36
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2013 16:44

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door topaas36 »

Betalen voor een monteur was voor mij prima geweest maar zelfs dat lukte niet.
Enne....hoe heb jij dat voor elkaar gekregen;)

topaas36
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2013 16:44

Re: ziggo beloond trouwe klanten......?

Ongelezen bericht door topaas36 »

Jammer dat ik dat toen niet wist, ach wie weet als ik ooit besluit om terug te gaan naar Ziggo.

Gesloten