LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
altec
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2013 13:03

Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door altec »

Mplay

Via deze organisatie, Engels bedrijf in Cyprus kwam ik later achter ?, ben ik 5 euro lichter. Ik ben er toch ingetuind, terwijl ik mijn kinderen er zo voor waarschuw. Tsja dom van mij ook, maar ook onwerkelijk dat dit zomaar kan.
Bam afgeschreven van mij telefoonrekening, waar Vodafone "niets aan kan doen", zeggen ze.
Veelal alert, was ik dat dit keer helaas niet. Ik ging in op een email, meende dat die van Pathé bioscoop kwam (dezelfde lay-out, kleuren enz. / ik bestel ook online wel eens kaartjes Pathe), gaf mijn telefoonnummer voor 2 gratis kaarten en ik had een fantastisch abonnement van Mplay, precies wat ik altijd al wilde.... :cry: :twisted:
Hoe is het mogelijk dat je zomaar aan een abonnement vast zit van 5 euro er week ?
Als het goed is ben ik nu weer afgemeld, hoop ik, via payinfo.nl
Ik heb geprobeerd via mail om nog die 5 euro terug te krijgen. Iemand van de helpdesk wilde van mij legitimatiebewijs en een afschrift van telefoonrekening.....durf ik niet naar Mplay te sturen.....
Wat gaan ze daar mogelijk mee doen? Ik vertrouw Mplay voor geen cent. Waarschijnlijk zit eea juridisch goed dicht getimmerd, maar wat een oplichting en misleiding......
Wie weet meer van Mplay en/of heeft ervaring met deze tak van sport ?
Hoe kun je zoiets aanpakken ?

Hieronder de tekst van betreffende email:


gratis:
twee bioscoopkaartjes

Hallo!

We hebben speciaal voor jou 2 gratis bioscoopkaartjes gereserveerd en klaar liggen. Heb je al zin om naar de film te gaan?
reservering
gereserveerd tot: 10 november 2013
aantal: 2 bioscoopkaartjes
voor: emailadres.nl
Wat je ervoor moet doen? Simpel, beantwoord de film-vraag juist, neem je kaartjes in ontvangst en geniet van een lekker avondje uit!
gratis naar de film »


stuur mij de quiz!

voornaam:

mobiel:

ik wil naar de bios »


EN DIT STAAT ONDERAAN DE WEBSITE , zie je alleen als je naar beneden scrolt !! super super klein geschreven................slim verdienen heet dat......

Klik op onderstaande link en zie hoe het eruit ziet:
http://nl.mplay.mobi/13671/100002/19762 ... 9dff4e24e/#



* Dit is een betaalde mobiel internet dienst. Om je aan te melden voor en gebruik te kunnen maken van deze dienst moet je 16 jaar of ouder zijn en/of toestemming hebben van je ouders. Kosten: voor de wekelijkse deelname aan de quiz betaal je per week €5. De standaard SMS/WAP/GPRS/UMTS kosten van je operator zijn van toepassing. Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW. Alleen de beste score wint op 31-12-2013 de vooraf gekozen prijs. Er geldt geen herroepingsrecht of inzichttermijn voor deze dienst. Meteen afmelden? Surf naar payinfo.mobi en volg de instructies. Onze helpdesk is bereikbaar op nummer: 020-2610728. De algemene voorwaarden, en het privacy beleid zijn op deze campagne van toepassing. Deze dienst wordt aangeboden door: mPlay.mobi bereikbaar via Postbus 23923, 1687 Nicosia te Cyprus. KvK Cyprus: HE 324863. Aanbieder werkt volgens de gedragscode voor mobiele internet diensten.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door Prolix »

altec schreef:...
EN DIT STAAT ONDERAAN DE WEBSITE , zie je alleen als je naar beneden scrolt !! super super klein geschreven................slim verdienen heet dat.........
En bij mij staat het in hetzelfde scherm te lezen, zoals het ook hoort volgens de wet, hoef niet te scrollen. Ook staat er nergens Pathe Theaters..

Niet lezen en lukraak klikken heet dat

altec
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2013 13:03

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door altec »

Slim klikken is dat niet....nee, maar volgens mij ben jij er zo eentje die het ook wel slim verdienen vindt?
Verantwoordelijkheid ligt bij de consument.....5 euro per week aan lukraak klikken verdienen vind jij verantwoord ? Werk je bij een bank of bij mplay ?

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door Prolix »

altec schreef: Werk je bij een bank of bij mplay ?
Ach jee, daar hebben we er weer 1.

Ik vind het overigens nog veel erger dan jij. Want dat factureren via de telefoonrekening daar ben ik het al helemaal niet mee eens! En ik heb daar in het verleden al heel wat gevechten om gehad met Vodafone. En me geld ook nog teruggekregen. Ik ken echt geen andere manier van betalen waarbij een andere dienst ook gelijk mee wordt betaald. Bij de AH reken ik af voor de AH, en niet voor mijn diesel van de Shell. Maar via de telefoon kan het allemaal wèl. En als het niet klopt of gewoon gehacked is bijvoorbeeld, wat dan? Je provider geeft niet thuis en die ander uiteraard ook niet. SCHANDE en ik vind ook echt dat verboden moet worden. Het is te fraudegevoelig, bah.

TS heeft inmiddels wel een te duur lesje gehad, helaas weet ik niet hoe we dit soort praktijken tegen kunnen gaan. Niet gebruiken...maar ja, er is altijd wel een iemand die het toch doet...

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door choocomell »

ik heb mijn internet venster niet op maximaal staan, toch kan ik de witte tekst lezen waarin direct de kosten vermeld wordt. Ziet er toch netjes en goed uit, het is een kansspel (gokken). Mijn ervaring is dat je nooit iets gratis krijgt maar altijd iets tegenover verwacht wordt. Wat vraag ik mij dan altijd eerst af voordat ik meedoe. misschien een tip voor de volgende keer.

m4sterp
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2013 12:33

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door m4sterp »

choocomell schreef:ik heb mijn internet venster niet op maximaal staan, toch kan ik de witte tekst lezen waarin direct de kosten vermeld wordt. Ziet er toch netjes en goed uit, het is een kansspel (gokken).
Misschien ziet het er op een pc "netjes" uit, maar als ik de pagina op mijn mobiel open valt de witte tekst precies buiten het scherm, dus die zie je niet zonder te scrollen. Verder is de pagina zo ontworpen dat het lijkt alsof de bodem van de pagina op je scherm te zien is, zie screenshot. Het is toch duidelijk dat dit bedoeld is om nietsvermoedende mensen geld afhandig te maken? Niemand bij zijn volle verstand zou gaan meespelen met een quiz van 5 euro per week, voor 7 weken lang, om een prijs twv 20 euro te winnen; zelfs al zou je winnen ben je meer geld kwijt dan de prijs waard is.

Ik ben zelf slachtoffer geworden van mPlay met een mail waarin stond dat er een pakje voor me klaarstond van sint & piet. Ik heb geen moment gedacht dat ik daadwerkelijk iets zou ontvangen, maar klikte meer om te kijken wat ze nu weer bedacht hadden om mensen in de maling te nemen. Nou, dat heb ik gemerkt. Ik heb zelfs niet eens mijn telefoonnummer ingevuld, het woord quiz is niet voorbij gekomen (behalve dus waarschijnlijk buiten mijn scherm) en toch kreeg ik zo'n fijn abonnement.

Contact met de klantenservice was zoals verwacht tevergeefs, werd ook om kopie van i.d. enzo gevraagd (wat ik uiteraard niet naar een dergelijk malafide bedrijf ga sturen) en in de mail stond onder andere het volgende:
[email protected] schreef:Daarnaast is het belangrijk te vermelden dat in iedere uiting als opgemaakt door
mPlay duidelijk vermeld staan de volgende verplichte elementen:
- de kosten (per week) voor de dienst: " slechts 5 euro p/week "
- de omschrijving van de dienst:
> Abonnement voor: Quiz
> Prijs: €5.00 per week
> Voor: 1 Quiz per week

Daaronder staan een tweetal knoppen vermeld met de tekst:
- Akkoord (hiermee bevestigd u het abonnement)
- Cancel (hiermee annuleert u de abonnements-aanvraag)

Boven deze knoppen staat vervolgens ter verduidelijking de volgende tekst vermeld:
" Klik op 'Akkoord' om de betaling middels uw mobiele telefoonrekening te bevestigen ".


Hierdoor is het duidelijk dat a) kosten voor de dienst worden gerekend en
b) wat die kosten precies omvatten. Het is niet mogelijk voor ons om enig bedrag
te incasseren voordat u een abonnement heeft afgesloten. Daarnaast is het niet
mogelijk om een abonnement af te sluiten zonder deze informatie te tonen.
De tekst "Klik op 'Akkoord' om de betaling middels uw mobiele telefoonrekening te bevestigen" stond zeer zeker niet boven de knoppen, ook in het screenshot van de bioscoopkaartjeszwendel is dit niet te zien. Dan kun je toch niet meer beweren dat dit netjes is? Ze liegen gewoon glashard!
Afbeelding

altec
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2013 13:03

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door altec »

Fijn te lezen dat jij het ook niet netjes vindt. Bedankt voor jouw verhaal !!
Zachtjes uitgedrukt.....mijns inziens. Wat een mobile fun.
Veel herkenning, ook met scrollen (op mijn laptop).
En verzoek om persoonlijke gegevens te sturen, zie mailwisseling hieronder. :?
PS meest recente bericht staat bovenaan !
Zeer nobel van mplay targetmedia of wat dan ook dat ze graag fraude willen voorkomen......nette mensen...
----------
Hallo ,
Indien je mij de gevraagde bescheiden kan opsturen ga ik meteen
voor je op onderzoek! Het betreft hier dan de volgende nog
ontbrekende stukken:
- een geldig legitimatiebewijs, in de naam van de abonneehouder;
- een (recent) afschrift van uw telefoonrekening, met hierop duidelijk vermeld het telefoonnummer
Zonder deze documenten kan/mag ik uw gegevens niet opvragen.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk Support (Nederland)
mPlay mobile fun on your telephone!
U kunt ons 24-uur per dag bellen op telefoonnummer 020-2610728 of e-mailen naar [email protected].

Wat je ervoor moet doen? Simpel, beantwoord de film-vraag juist, neem je kaartjes in ontvangst en geniet van een lekker avondje uit!

gratis naar de film »

Geachte heer xxxx,
Als u de verzochte documentatie aanlevert kan ik ten minste uw gegevens
opvragen en zien wat er exact gebeurd is. Tot die tijd kan ik nergens bij
en dus ook niets voor u betekenen.
Ik hoop dan ook dat u de gevraagde informatie aanlevert opdat ik voor u
kan uitzoeken a) welke publisher deze werving hanteert en b) wat er precies
voor scherm aan u getoond is en welke betalingen er afgeschreven zijn!
Met vriendelijke groet,

Helpdesk Support (Nederland)
mPlay mobile fun on your telephone!
U kunt ons 24-uur per dag bellen op telefoonnummer 020-2610728 of e-mailen naar [email protected].

Abonnement door mij afgesloten dat is een goeie....door mplay bedoelt u !!
Als het goed is heb ik het reeds beëindigd. ...kunt u dat nagaan en bevestigen ?
Er is echter ook al 5 euro in rekening gebracht en die zou ik ook graag terug willen. Vanwege de misleiding, niet geven van waarheidsgetrouwe info. Waarschijnlijk hebben jullie eea juridisch goed dichtgetimmerd (cyprus), maar jullie zijn niet zomaar van mij af als ik die 5 euro niet terug krijg....mijn 5 euro hebben jullie gestolen. ..zo is het.....slim om de mail te laten lijken op pathe lay out...
In afwachting van uw antwoord op 2 bovengenoemde punten, is het echt stop gezet ? Krijg ik mijn geld terug? Zo niet dan ga ik er een behoorlijke principe kwestie van maken !

Niet persoonlijk bedoeld, dat zult u begrijpen, maar dit kan niet door de beugel.
Groeten,

Geachte meneer xxx,
Hartelijk dank voor uw bericht aan mPlay. Om het abonnement als afgesloten door
u per e-mail op te zeggen; dien ik ter voorkoming van fraude uw identiteit te kunnen
vaststellen. Hiervoor heb ik de volgende documenten van u nodig:
- een geldig legitimatiebewijs, in de naam van de abonneehouder;
- het telefoonnummer dat afgemeld dient te worden;
- een (recent) afschrift van uw telefoonrekening, met hierop duidelijk vermeld het hierboven gevraagde telefoonnummer.
Na ontvangst van deze documenten kan ik per direct uw abonnement stopzetten.
U kunt dit uiteraard ook zelf doen, door met het nummer waarmee u het abonnement
bent aangegaan te bellen naar onze afmeldlijn op telefoonnummer: 020-2610728.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk Support (Nederland)

Dag,
Ik verzoek u om 5 euro terug te geven aan de rechtmatige eigenaar,
dat ben ik, alvast dank hiervoor. Zie hieronder.

Ik ben door u onvoldoende geïnformeerd en misleid,
ik laat het hier niet bij zitten,
dank alvast voor mijn 5 euro !!

Betaling inzake mplay (Quiz)
Prijs: €5,00
Transactiedatum:
Soort transactie: Koop abonnement
Website dienst:
http://www.mplay.mobi

Aanbieder:
mPlay

Website aanbieder: http://www.mplay.mobi
Helpdesk aanbieder:
[email protected]

Betaalplatform: TargetMedia

m4sterp
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2013 12:33

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door m4sterp »

Heeft het mailen verder nog wat opgeleverd? Ik heb mijn provider ook meteen gemaild dat ik de kosten niet wens te betalen omdat opgelicht ben, maar heb daar nog geen reactie op gehad. mPlay mailen heeft volgens mij absoluut geen zin verder, sowieso ga ik ze geen kopie van mijn legitimatie sturen, wie weet wat voor fraude ze daarmee gaan plegen.

altec
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2013 13:03

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door altec »

Ik heb uit coulance wel eenmalig 5 euro terug gekregen van Vodafone.
Op zich mooi en aardig, maar zij spelen wat mij betreft, net als Telfort, Ben, KPN ook een dubieuze (faciliterende) rol. Zij vinden van niet maar ik vermoed dat zij er ook wel netjes (om dat woord maar weer eens te gebruiken) aan verdienen.
Zoals jij ook uitstekend verwoordde in jouw verhaal hierboven, het deugt niet en zou aangepakt moeten worden. Payonline.nl is al een goede stap, maar het kan en moet beter. Gezien de reacties zijn niet veel mensen de dupe van dit soort acties ?? of durven er niet over te schrijven......of laten het er maar bij zitten...... Vermoed dat er goed aan verdiend wordt.
5 euro per week.....hoezo 5 euro per week........als je er 10 van maakt word je nog sneller netjes rijk......weet iemand zijn er wel een soort van voorwaarden hieraan gesteld wat betreft je maximaal in rekening mag brengen voor dergelijke geweldige acties en quiz en bioscoop kaartjes......

ps
dat van hierboven was mailverkeer met Mplay !! Met hun 'HELPCENTER' die dol zijn op identificatie papieren om FRAUDE TE VOORKOMEN :D :D

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door Prolix »

Nah.. de website ( deze ) heeft onderaan wel de SMS*Gedragscode-link staan.
Afbeelding zie je wel?
En als je daar op klikt kom je heel netjes HIER uit zodat je kunt opzeggen. Je vijf euri kun je dan wel terugkrijgen met het screenshot van hierboven.
Deze bedoel ik dan:
Afbeelding
Die voldoet duidelijk NIET aan de regels. Wel ff klagen bij je provider dan :wink:

( het is overigens "jouw filmkennis", dus tja...de meeste foute dingen hebben nog steeds incorrect Nederlands )

mulder007
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 dec 2013 14:47

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door mulder007 »

Goedemiddag "altec"
bij mij exact hetzelfde verhaal alleen ging het niet om bioskaartjes maar een kerst kaart van een vrien(in)
ook bij mij is er ongewild 5 euro van mijn rekening afgeschreven via de telefoonrekening
ik kijk met beven uit naar de volgende week of ze weer wat afschrijven onderin die mail stand een link naar pay.info.nl
ik heb mij daar met mijn mobiele nummer (opgegeven) afgemeld voor verdere deelname er staat nu ook vermeld u heeft geen betalende lopende abonnementen meer. en daaronder staat nog wel de historie (1 afschrijving van 5 euro)
hoe is dit bij u uiteindelijk opgehouden??
hier ben ik echt heel erg benieuwd naar.
want het verhaal is gelijk aan die van u

graag uw hulp

vr groet monique

maartjevdheuvel
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2013 14:01

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door maartjevdheuvel »

Hallo iedereen,

Ik wil iedereen waarschuwen!!
Open geen kerstkaarten van Amber Huisman. Er staat in je mail dat je een kerstkaart hebt ontvangen van een vriendin. Aangezien ik vaker kerstkaarten krijg, heb ik deze geopend.
Opeens zat ik vast aan een contract, zonder dat ik hier voor heb getekend. Ook waren er geen kleine lettertjes, wat wel verplicht is bij een contract. Ik heb de dienst laten blokkeren, maar ben nu wel 5 euro kwijt! Schandalig dat dit kan.

Vodafone kan alleen de dienst blokkeren, maar niet het geld terug halen.
Hopelijk kan Radar hier iets mee.

groeten,
Maartje

StanD
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2013 16:14

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door StanD »

Ik heb een kerstkaart gekregen "mplatformsmtp.nl" en "mplayQuiz" en "mplay.mobi":

Van: Britt Jansen [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 26 december 2013 03:37
Met een Link naar de kerstkaart, zonder kleine letters

Met de vraag door te klikken naar een kerstkaart....niet gek in deze tijd.
Echter direct daarop kreeg ik 3 sms van "mplayQuiz" met 5 EUR kosten per week.

Wel netjes dat je gemeld wordt om via http://www.payinfo.nl kunt annuleren.
Via http://www.payinfo.nl je je GSM nummer invullen om via een SMS een inlog code te ontvangen.
Echter de SMS code krijg je niet, ook niet na herhaaldelijk herhalen over meerdere dagen.

Op payinfo vind je geen contact nummer, alleen van de providers.
Dan maar KPN gebeld.
KPN storing geeft aan dat ik terug moet naar payinfo.....kastje naar de muur.
KPN heeft ook geen nummer van Payinfo waar ik kan bellen.

Ondertussen zit iemand van mijn 5 EUR te genieten en ik kom er niet vanaf.

1. Fraude/misleiding door "mplatformsmtp.nl" en "mplayQuiz" en "mplay.mobi"
2. Overheid dienst payinfo.nl werkt niet, zonder een storings nummer.
3. KPN welke je niet kan of wil helpen, maar wel 5 EUR per week gaat afschrijven en aan gaat verdienen. (vodafoon kon wel helpen KPN!!!, zie eerder bericht)

Ik hoop dat Radar hier iets aan kan doen.

Heeft Radar misschien wel een storingsnummer van "www.payinfo.nl"

Groet Stan

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door Prolix »

Wat moet Radar er aan doen volgens jou? Waarom krijg ik wel een inlog via SMS? Ben jij misschien nog onhandiger dan ik?

MaxVeerkamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2014 15:23

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door MaxVeerkamp »

Ik ben inmiddels 50 euro lichter door deze oplicht praktijken. Heb het nooit door gehad en schrok dus toen ik mijn telefoonrekeningen ging bekijken. Ik ben voor 50 euro opgelicht.. Is er iemand die met succes zijn geld terug heeft gekregen? Ik las dat alleen altec via coulance zijn geld heeft terug gekregen? Ik kreeg dit via de hi klantenservice niet voor elkaar.
Wat kan ik nog doen om mijn geld terug te krijgen, want 50 euro is erg veel voor mij.
Groeten Max

brandaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2014 00:30

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door brandaan »

Vanavond heb ik mijn telefoonrekening eens goed bekeken. Er schijnt wekelijks € 5 bij de rekening te worden opgeteld door de KPN. Het wordt me koud om het hart... Hoe lang is dat al aan de gang? Sinds 30 november. Dat is dus 13 x gebeurd. Komt me op € 65 euro te staan.
Het idiote is: ik heb niet ook maar het flauwste idee waar dat vandaan komt. Het schijnt om een kwis te zijn. Bij kwissen ben ik haantje de voorste. Ik denk dat ik het beter weet dan iedereen en als het om zinloze weetfeitjes gaat kom ik inderdaad een heel eind (als het om uitkijken met geld gaat, weet ik het zo nog niet...).
Maar ik kan me er geen jota van herinneren. Ik heb nooit nergens niets aangeklikt. Ik heb ook nog nooit één sms-je van ze gezien. De goederen die in rekening gebracht zijn, zijn dus nooit geleverd. Dus ik ga ervan uit dat ik die centen wel terug kan vorderen. Ik neem aan dat de bewijslast bij hen ligt.

Ik hoop dat ik Antoinette Hertzenberg eens in eigen persoon tegenkom bij de reformbakker of de biogroentenboer hier in de Amsterdamse binnenstad, met de andere tv-gezichten, dan zal ik het haar vragen. Als ik haar dreigende blik en houding zie en haar strenge stem hoor, dan krimp ik, zo onschuldig ik ben, al in elkaar. Zij lust ze rauw (en dan heb ik het nog niet over de biogroenten).

Langs deze weg zal ik nog laten weten hoe het me vergaat.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wel vreemd dat Nederlandse providers kennelijk wel vooraan staan om voor allerhande "buitenlandse" clubjes te incasseren - maar dat terugkrijgen of bewijslast het probleem van de klant is.

Een item die aan die SMS code toegevoegd zou moeten worden is (m.i.) dat alleen Nederlandse bedrijven, met hoofdvestiging in Nederland en die voldoen aan alle wetten en regels, aan Nederlandse telefoonnummers betaalde SMSjes zouden mogen sturen...

a47
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2014 08:32

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door a47 »

Goedemorgen
Kreeg op mn tablet een gratis download van een schoonmaakprogramma. Dat wilde ik downloaden, kreeg ook alleen dat op mn scherm. 06 nr moest je invoeren en klaar
Downloaden ging niet want ik moest inloggen en dan kreeg je de code per sms . ok dat gedaan maar het downlowden ging nog niet
Nu zat ik gisteravond mn bel te goed te bekijken en zag dat ik 5 euro buiten mn bel tegoed zat. Vanochtend Vodafone gesproken en die wisten er van. De vorige keer heeft me dit 35 euro gekost en achteraf bleek dat Vodafone in het complot zit. Op mn poot gespeeld en heb uit eindelijk het geld van Vodafone terug gekregen. Heb nog nooit zo'n slechte provider gehad , altijd iets mee. Tel de dagen dat ik weg mag.Zwendel

mplay
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2014 09:22

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door mplay »

Beste Mensen,

MPlay.nl heeft niets te maken met mplay.mobi. Ik snap dat de verwarring heel erg groot is, maar wij hebben hier dus nogmaals niets mee te maken en kunnen er ook niets tegen doen.

Brieven, telefoontjes en e-mails naar MPlay.nl hebben dus geen enkele zin, omdat wij dit niet zijn en mplay.mobi een bedrijf uit Cyprus is waar wij niets mee te maken hebben en niets tegen kunnen doen.

Heb je klachten over mplay.mobi, dan zou ik deze mailen naar: [email protected] of in ieder geval je klacht daar naar toe sturen en formuleer je klacht ook duidelijk, dat is wel zo handig!

Met vriendelijke groet,

MPlay.nl

mplay
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2014 09:22

Re: Mplay mplay.mobi Targetmedia gratis bioscoopkaartjes

Ongelezen bericht door mplay »

Beste mensen,

Hier de beslisisng van de Commissie Handhaving Mobiele Diensten:

http://www.payinfo.nl/system/uploads/pd ... utions.pdf

Fijn weekend!

MPlay BV

Gesloten