LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijsbulkers.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
onesoul

Prijsbulkers.nl

Ongelezen bericht door onesoul » 02 dec 2013 21:54

Goedenavond allen,

Ik probeer het kort te houden en wil alleen maar waarschuwen voor een firma genaamd Prijsbulkers.nl

Bij mij gaat het maar om 5,95 euro, echter het gaat mij om mijn recht, om het principe en hun gedrag, vandaar mijn post hier.

Het gaat om het volgende:

Ik heb een telefoonhoes besteld bij Prijsbulkers.nl via Marktplaats. Daar opereren ze ook onder deze naam. Dus is het voor mij 1 firma. Ik heb hun via alvorens ik bestelde een vraag gesteld via email over de cameraopening van het hoesje, omdat ik weet dat sommige witte hoezen mistige plekken op de foto achterlaten als je een foto neemt met je telefoon in je hoes. Hierop heb ik nooit antwoord gekregen.

Toch moest ik snel een hoesje hebben omdat ik een nieuw toestel had. Dus toch maar besteld met de hoop dat het goed zou zijn. Ik kreeg een email dat ik 5,95 over kon maken op hun bankrekeningnummer tnv. Ververcom.

Na het gekregen te hebben, bleek het toch inderdaad het probleem te vertonen dat ik dacht dat het zou vertonen. De foto´s werden mistig doordat de opening blijkbaar reflecteert. Dus meteen diezelfde dag heb ik hun ervan kennis gesteld. En verzocht hen om het te mogen retourneren en mijn geld terug te krijgen. En wat krijg ik tot mijn stomme verbazing te horen: dat wat zij verkopen via marktplaats, dat het valt onder prive verkoop??!?? Dus dat zij het én niet terugnemen én het bedrag niet storneren. Daarnaast zeiden ze in hun mail dat ze mij al een zeur vonden toen ze mijn eerste vraag vóór de koop al ontvingen.

Dat betekent dus dat ze én lak hebben aan ieders wettelijke recht van 7 dagen retourrecht op kopen op afstand én blijkbaar hierdoor zwart verkopen aangezien ik nooit een factuur ervan heb gekregen én de klant die teveel vraagt of wilt retourneren een zeur vinden.

Mijn conclusie: schandalig en pure diefstal! en dat voor een stomme bedrag van 5,95 euro ?!?

Ter informatie: ik heb al vele producten aangeschaft bij vele online shops door de jaren heen, maar ik heb dit nooit meegemaakt!

Nooit meer zal ik bij ze kopen, en voor jullie geldt: pas op voor die gasten.

Nogmaals het gaat om hun handelwijze en gedrag tov de klanten. Nu gaat het toevallig om een klein bedrag maar het kon net zo goed een hoog bedrag zijn.

Groeten

Prolix

Re: Prijsbulkers.nl

Ongelezen bericht door Prolix » 02 dec 2013 22:11

Briljante "beoordeling".. Na invullen krijg ik dit:
Bedankt! Uw beoordeling is nu geplaatst.

Bedankt voor uw kostbare tijd.

Meer informatie en op de hoogte blijven van nieuwe aanbiedingen?

Like ons op facebook!
htp:/ww.facebook.com/----

U kunt de beoordeling binnen een maand nog wijzigen of verwijderen. U ontvangt hiervoor een e-mail met instructies. Beoordelingen met een onvoldoende (totaalscore of op een onderdeel) worden over 14 dagen geplaatst.

U gaf dit bedrijf een onvoldoende, daarom wordt uw beoordeling pas na 14 dagen gepubliceerd. Het bedrijf kan met u contact opnemen voor een eventuele oplossing. U kunt uw oordeel daarna nog bijstellen.
Hier krijg ik al de kriebels van. Wegblijven daar.

comoba

Ongelezen bericht door comoba » 12 feb 2014 14:34

Ook wij lopen bij Prijsbulkers tegen dezelfde problemen aan. Eerst wordt er snel gereageerd op de email, maar als je aangeeft dat je het artikel terug wilt sturen omdat het niet voldoet aan de beschrijving, dan krijg je eerst de reactie dat je al te laat bent hiervoor. Gelukkig kunnen wij goed tellen en waren we prima op tijd. Daarna wordt er gezegd dat ze het artikel niet terug nemen, want je hebt de knoppen uitgeprobeerd, dus het artikel is gebruikt. En vervolgens reageren ze nergens meer op!
Het ging om een MP4 speler waar een touchpad op zou zitten. Dat bleek dus niet zo te zijn. Contact met Marktplaats hierover gehad en zij maken een aantekening bij de account van Prijsbulkers. Bij meerdere aantekeningen kunnen zij er iets tegen doen. Dus als je via Marktplaats bij Prijsbulkers terecht bent gekomen en niet tevreden bent met de aftersale service, meld het even bij Marktplaats!

Ache

Ongelezen bericht door Ache » 11 jan 2015 01:59

Ververcom
Hoofdvestiging
KVK 55556779
Vestigingsnr. 000025199889
Nijverheidsweg 13
6662NG
Elst

Ververcom
Prijsbulkers.nl
123sportarmband.nl
Webshopipcamera-Elst.nl
www.prijsbulkers.com
www.prijsbulkers.nl
www.webshopipcamera.nl

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 » 11 jan 2015 12:10

onesoul schreef:Dat betekent dus dat ze én lak hebben aan ieders wettelijke recht van 7 dagen retourrecht op kopen op afstand én blijkbaar hierdoor zwart verkopen aangezien ik nooit een factuur ervan heb gekregen én de klant die teveel vraagt of wilt retourneren een zeur vinden.
Onder de wet koop op afstand is die termijn 14 dagen, niet 7.
Klinkt verder inderdaad nogal shady. Misschien eens melden bij de authoriteiten?

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey » 11 jan 2015 12:54

Topic van een jaar geleden mensen!

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 » 11 jan 2015 13:23

newmikey schreef:Topic van een jaar geleden mensen!
Oh wacht, het is 2015. :lol:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 11 jan 2015 18:50

Als je een gat maakte is de foto weer helder......

en of ze als bedrijf of als particulier werken, ZZPers doen wel eens meer dit soort dingen....

Google en ik weet dat retour ontvangen niet hun sterkste kant is....

marksantegoets

Ongelezen bericht door marksantegoets » 29 jan 2015 12:55

Goedemiddag,
Een aantal weken geleden heb ik een camera beveiligingssysteem gekocht bij Prijsbulkers.
Na het installeren bleek de camera niet functioneren zoals hij zou moeten doen, de camera was wazig en zwaar overbelicht.
Prijsbulkers was niet tot nauwelijks te bereiken, zowel per telefoon als per email kwam er geen respons. Na vele pogingen voor contact via mailtjes, smsje, telefoontjes kregen we dan eindelijk contact. Het probleem was zo op te lossen verteld hij,want het zal wel aan de instellingen liggen die ik verkeerd zou hebben ingesteld. kreeg een aantal van filmpjes van You Tube doorgestuurd hoe ik de camera scherp kon afstellen, maar ook dit was zin en nuttenloos.
Gaf aan per mail dat ik een andere camera wilde en als dat niet mogelijk was dat ik dan mijn geld terug wilde, ook hier werd niet tot nauwelijks op gereageerd.
Heb het opgegeven om met Prijsbulkers het goed en vooral netjes op te lossen.
De camera ligt in de vuilinsbak, waar ie thuis hoort!!!
Heb een andere camera gekocht, natuurlijk bij een ander bedrijf en deze werkt perfect.
Het enige waar ze bij prijsbulkers snel in zijn is je bestelling opnemen en je geld innen, daarna is het bagger en waardeloos.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 jan 2015 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

aysje

Ongelezen bericht door aysje » 31 jan 2016 20:39

marksantegoets schreef:Goedemiddag,
Een aantal weken geleden heb ik een camera beveiligingssysteem gekocht bij Prijsbulkers.
Na het installeren bleek de camera niet functioneren zoals hij zou moeten doen, de camera was wazig en zwaar overbelicht.
Prijsbulkers was niet tot nauwelijks te bereiken, zowel per telefoon als per email kwam er geen respons. Na vele pogingen voor contact via mailtjes, smsje, telefoontjes kregen we dan eindelijk contact. Het probleem was zo op te lossen verteld hij,want het zal wel aan de instellingen liggen die ik verkeerd zou hebben ingesteld. kreeg een aantal van filmpjes van You Tube doorgestuurd hoe ik de camera scherp kon afstellen, maar ook dit was zin en nuttenloos.
Gaf aan per mail dat ik een andere camera wilde en als dat niet mogelijk was dat ik dan mijn geld terug wilde, ook hier werd niet tot nauwelijks op gereageerd.
Heb het opgegeven om met Prijsbulkers het goed en vooral netjes op te lossen.
De camera ligt in de vuilinsbak, waar ie thuis hoort!!!
Heb een andere camera gekocht, natuurlijk bij een ander bedrijf en deze werkt perfect.
Het enige waar ze bij prijsbulkers snel in zijn is je bestelling opnemen en je geld innen, daarna is het bagger en waardeloos.
Ik zou heel graag willen weten waar u uw camerabeveiliging gekocht heeft. Ik sta namelijk ook op het punt om er 1 aan te schaffen, en heb niet zo veel budget en ik kwam ook uit op prijsbulkers.nl!
Maar als ik dit zo lees dan ben ik toch wel heel erg aan het twijfelen geslagen..

QuirineRegtop

Ongelezen bericht door QuirineRegtop » 11 feb 2016 19:40

WAARDELOOS BEDRIJF! Heb een beveiligings camera aangeschaft bij dit bedrijf. Het duurde heel lang voor het binnen was en het was niet compleet. De onderdelen om het apparaat te bevestigen zitten er niet bij en ook pas de antenne niet op de camera waardoor het niet werkt.
Sinds ik het apparaat binnen heb reageren ze nergens meer op. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op de mail reageren ze niet! Ze reageren zelfs niet als ik meer wil bestellen!

Martindekreek

Ongelezen bericht door Martindekreek » 11 feb 2016 20:01

Ik heb een beveiligings camera besteld bij prijsbulkers en zou binnen 2 dagen binnen zijn, maar omdat ik in Frankrijk woon zou het 6 dagen duren.
Na 10 dagen ga ik mailen, waar het blijft en iemand geeft na 3 dagen een maaltje van ja sorry voor de late reactie maar buitenlandse zendingen duren 6 dagen... het was nu al 13 dagen onderweg. Ik heb gevraagd of ze een code hadden van het pakket om te kijken waar het was, die werkte niet, dus ik weer mailen. toen kreeg ik na 2 dagen een mail met allen de code en het postbedrijf, niet van ow sorry of iets anders te melden alleen dus de code en het bedrijf. toen zag ik dat het in Frankrijk was en na een 20 dagen was het eindelijk binnen. Toen merkte ik dat er een klein onderdeel van de antenne er niet bij zat en het bevestigingen plaatje voor aan de muur, ik heb gemaild en gemaild en kreeg geen gehoor meer. toen gebeld, geen gehoor, toen via Marktplaats gemaild dat ik iets wilde bestellen, toen kreeg ik een mailtje van wat wilt u bestellen, ik mail terug, wat er aan de hand was, toen antwoordde iemand dat ik maar op de site moest kijken, nou daar is niets te vinden als je een klacht hebt, ja dat je weer een contactformulier in kan vullen, en heb ik weer gedaan en weer reageert er niemand, ik heb eens op de Radar site gekeken en die klachten hebben de meeste mensen, wat een slecht bedrijf, nu zit ik hier met een camera waar ik niets aan hebt.

Gesloten