LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HCC lidmaatschap 50% duurder door verplicht abo PC Active

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
M&Ms

HCC lidmaatschap 50% duurder door verplicht abo PC Active

Ongelezen bericht door M&Ms » 10 feb 2014 14:41

Vorige week ontving ik de factuur voor het jaarlidmaatschap van HCC net. Tot mijn grote ongenoegen was die maar liefst 50% hoger dan het jaar daarvoor. In plaats van 24 euro, mag ik nu 37,50 gaan betalen.

De reden? HCC heeft besloten dat alle leden het blad PC Active gaan ontvangen. Ongevraagd en ongewild krijg ik dus een blad in m'n maag gesplitst waar ik helemaal niet op zit te wachten.

Wil ik het niet ontvangen moet ik mijn lidmaatschap maar opzeggen. Het is net alsof ik bij de kaasboer m'n gebruikelijke kilo kaas wil kopen en hij zegt, ja dat is heel leuk, maar je krijgt die kaas alleen nog maar als je er ook een kilo worst bij koopt. Echt te zot voor woorden en ik vraag me af of dit zomaar mag.

M&Ms

Re: HCC lidmaatschap 50% duurder door verplicht abo PC Active

Ongelezen bericht door M&Ms » 10 feb 2014 14:53

Nee ik heb nooit een brief ontvangen en ik heb het tijdschrift ook nog nooit ontvangen.

Gesloten