LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbehoorlijk gedrag medewerkers Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ellobo64
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 apr 2010 21:16

Onbehoorlijk gedrag medewerkers Telfort

Ongelezen bericht door ellobo64 »

Vandaag voor de tweede maal gebeld met de klantenservice van Telfort.
Ook nu weer een zeer slechte ervaring omtrent vriendelijkheid van de medewerkers van de klantenservice.
Er belde vanmorgen een [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] om wat vragen te stellen over het overgaan van provider Concepts per 31 mei naar Telfort.
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] verzocht mijn vrouw om mij terug te laten bellen op nummer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Toen ik deed kreeg ik een dame die direct begon wat kan ik voor u bestellen, op mijn antwoordt dat ik niets wilde bestellen zakte haar humeur naar nul en op mijn vraag om de [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] te mogen spreken kreeg ik te horen die naam zegt mij niets dus u moet het maar verder uitzoeken.
De eerste maal dat ik belde was om door te spreken hoe de overgang van Concepts naar Telfort ging verlopen naar aanleiding van de brief over deze overgang.
Aangezien ik thuis gebruik maak van KPN met een centrale met ISDN II kreeg ik te horen dat gaan wij niet overnemen, u krijgt maar 1 nummer en uw centrale vervalt u mag hem weghalen of laten hangen dan kunt u er nog eens naar kijken, kortom zeer schandalig van Telfort om zo om te gaan met een eventule nieuwe klant.
Direct maar gebeld met KPN klantenservice en daar een heel aardige dame gesproken en stap voor stap bekeken hoe of wat.
Dus nu ga ik op 2 juni over naar KPN met mijn internet, centrale blijft behouden alles blijft zoals het nu is alleen internet gaat over van Concepts naar KPN.
Nogmaals hulde voor de klantenservice van KPN die wel wil meedenken.
Dus voor iedereen die de klantenservice van Telfort gaat bellen dek je maar in voor nukkige medewerkers die alleen iets willen verkopen zo niet dan zijn ze direct kortaf.
Verder wil ik nog wel iet zeggen over al de jaren dat Concepts mijn provider is geweest met geweldige medewerkers zowel bij de technische ondersteuning als klantenservice, hulde voor deze medewerkers.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 mei 2014 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator

stofzuigertje

Re: Onbehoorlijk gedrag medewerkers Telfort

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Niet Telfort maar uw oude aansluiting die vrijwel niemand meer gebruikte is het probleem.

Eerst die opzeggen en als je 2e nummer wilt behouden, vaak is dat tegen meerprijs mogelijk, want meestal kost dat €10,- extra.

ellobo64
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 apr 2010 21:16

Re: Onbehoorlijk gedrag medewerkers Telfort

Ongelezen bericht door ellobo64 »

Stofzuigertje, je reactie klopt niet, ik heb nu adsl die niet wordt overgenomen door Telfort.
Verder de tekst beter lezen.
Dat niemand nog Concepts gebruikt is ook absoluut niet waar.
Iets beter je informeren is daarom beter.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Onbehoorlijk gedrag medewerkers Telfort

Ongelezen bericht door encore »

Beter informeren? Steek dan hand in eigen boezem en kom tot de ontdekking dat sinds mensenheugenis alleen KPN aan ISDN(2) doet. En daarom kàn Telfort het niet overnemen. Dus
zeer schandalig van Telfort
is volledig onterechte èn volledig misplaatst. En als we die lijn doortrekken dan zullen de Telfort medewerkers zich ook correct hebben gedragen, uw eisen zijn gewoon niet uitvoerbaar en omdat u uw zin niet kreeg smeert u uw ongenoegen maar op dit forum. U zou uw excuses weleens mogen aanbieden aan Telfort over uw eigen razernij door onwetendheid

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Onbehoorlijk gedrag medewerkers Telfort

Ongelezen bericht door Har06 »

encore schreef:Beter informeren? Steek dan hand in eigen boezem en kom tot de ontdekking dat sinds mensenheugenis alleen KPN aan ISDN(2) doet. En daarom kàn Telfort het niet overnemen. Dus
zeer schandalig van Telfort
is volledig onterechte èn volledig misplaatst. En als we die lijn doortrekken dan zullen de Telfort medewerkers zich ook correct hebben gedragen, uw eisen zijn gewoon niet uitvoerbaar en omdat u uw zin niet kreeg smeert u uw ongenoegen maar op dit forum. U zou uw excuses weleens mogen aanbieden aan Telfort over uw eigen razernij door onwetendheid[/quote]

Iedereen is vrij om z,n mening te uiten, neersabelen hoeft ook niet NOG :mrgreen:

Gesloten