[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Zeer slechte service Hollands nieuwe
Pagina 1 van 1

Zeer slechte service Hollands nieuwe

Geplaatst: 19 mei 2014 15:35
door Anneke 23
Mezelf laten verleiden tot een goedkoop abo bij Hollandsnieuwe. En inderdaad goedkoop is duurkoop. Mijn abo is in dec ingegaan. Betaling automatisch via incasso. Kreeg twee aanmaningen dat de betaling niet gelukt is.Vreemd, rekeningnr. klopt en er is saldo. De link in de ontvangen mail werkte niet. Op de site of op de rekening was nergens een nr. te bekennen.
Bij de tweede aanmaning zelf het bedrag overgemaakt op het rekn. nr. dat bij mijn partner op het afschrift stond met alles info erbij vermeld. Vandaag geen internet en telefoon. Blijk een mail te hebben dat ik ben afgesloten. Kan betalen plus extra kosten. Wel weer een link die het niet doet. Heel fijn. Na tig tijd de site afgespeurd te hebben een tel. nr. gevonden. 15 cent per minuur!! Dik een kwartier gewacht zonder enig zinnig resultaat.

Daarnaast was het internetgebruik de eerste maand buitensporig hoog. Veel hoger dan ik ooit de afgelopen twee jaar bij hun voorganger heb gebruikt.

Het is goedkoop maar de bereikbaarheid en service zijn ver beneden alle peil.
Oh ja. De door mij overgemaakte betaling zou zijn teruggestort want je kunt niet zelf een betaling over maken.
Helaas zie ik nu pas deze site en alle klachten. Had ik dit eerder gezien had ik nooit Hollandsnieuwe genomen.

Re: Zeer slechte service Hollands nieuwe

Geplaatst: 19 mei 2014 16:18
door Teunbosseman
Anneke 23 schreef:Mezelf laten verleiden tot een goedkoop abo bij Hollandsnieuwe. En inderdaad goedkoop is duurkoop. Mijn abo is in dec ingegaan. Betaling automatisch via incasso. Kreeg twee aanmaningen dat de betaling niet gelukt is.Vreemd, rekeningnr. klopt en er is saldo. De link in de ontvangen mail werkte niet. Op de site of op de rekening was nergens een nr. te bekennen.
Bij de tweede aanmaning zelf het bedrag overgemaakt op het rekn. nr. dat bij mijn partner op het afschrift stond met alles info erbij vermeld. Vandaag geen internet en telefoon. Blijk een mail te hebben dat ik ben afgesloten. Kan betalen plus extra kosten. Wel weer een link die het niet doet. Heel fijn. Na tig tijd de site afgespeurd te hebben een tel. nr. gevonden. 15 cent per minuur!! Dik een kwartier gewacht zonder enig zinnig resultaat.

Daarnaast was het internetgebruik de eerste maand buitensporig hoog. Veel hoger dan ik ooit de afgelopen twee jaar bij hun voorganger heb gebruikt.

Het is goedkoop maar de bereikbaarheid en service zijn ver beneden alle peil.
Oh ja. De door mij overgemaakte betaling zou zijn teruggestort want je kunt niet zelf een betaling over maken.
Helaas zie ik nu pas deze site en alle klachten. Had ik dit eerder gezien had ik nooit Hollandsnieuwe genomen.

Ook ik heb alle klachten gelezen en kom van Simyo af ( ook genoeg klachten te vinden maar ik geen ) maar heb toch besloten om naar HN te gaan.

Bereik prima tot nu toe, sms gehad dat belbundel weer was bijgeschreven. Alle info klopt contrctueel en op website.

HN leest ook hier mee, wellicht dat deze een oplossing oid hebben. Wel vreemd dat je zelf niet zou kunnen betalen naar HN.

Re: Zeer slechte service Hollands nieuwe

Geplaatst: 23 mei 2014 10:33
door hollandsnieuwe
Beste Anneke 23,

Wat vervelend dat u ervaring met ons niet zo optimaal is geweest als we graag zouden zien. Ik begrijp uit uw verhaal dat het ons niet is gelukt om af te schrijven en dat u de link vervolgens niet aan de praat heeft gekregen. U heeft vervolgens handmatig geld naar ons overgeboekt wat ons systeem niet heeft kunnen verwerken.

Graag zou ik u willen verzoeken om uw gegevens in een privebericht naar ons te sturen. Het gaat hierbij om het betreffende telefoonnummer, ordernummer of klantnummer, geboortedatum en adres/postcode. Zodra wij dit van u hebben mogen ontvangen, kijken wij graag met u mee hoe de situatie heeft kunnen ontstaan en hoe dit een volgende keer voorkomen dan wel opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe