LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IXL Hosting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

IXL Hosting

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Graag zou ik willen weten dat wie er een webhosting afneemt of ooit eens webhosting pakket heeft gehad bij IXL Hosting

Ben namelijk zeer benieuwd, dat of het gebruik van de webhosting is bevallen en of bent weggegaan door een slechte server omgeving.

Let op er zit wel een verschil in webhosting pakketten.
Zelf maak ik gebruik van een reseller webhosting pakket.

De reden dat ik deze vraag stel, heeft te maken dat in het begin de server omgeving bar slecht was. Door het feit dat de server instellingen niet correct waren ingesteld, ontstond er problemen bij het installeren van diverse software pakketten vanuit installatron.

Handmatige installatie liet ook te wensen over, dat dit amper lukte om een simpel pakket zoals joomla 2.5 op de server te krijgen. Na eindeloos het opnieuw proberen des tijd, lukte mij eindelijk om een joomla 2.5 pakket via instalatron te installeren. Dit was de enige 2.5 joomla versie die toen lukte, dit geïnstalleerd kon worden.

Na verloop der tijd kwam ik er al snel achter dat er steeds meer fouten naar voren kwamen.

Die fouten kan je niet meer herstellen nadat de tijd verstrekt en zich meer fouten begonnen aan te melden. Upgrade absoluut niet mogelijk, en de website blijkt steeds meer minder toegankelijk te zijn. Laat staan dat ook na verloop der tijd zeer veel aangemaakte pagina's een 404 hebben.

Wanneer iemand dus ervaring hebben met dit bedrijf verneem ik dit graag.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: IXL Hosting

Ongelezen bericht door crazyme »

Dit klinkt een beetje als een Joomla installatie op een server die niet is ingesteld voor Joomla. Daarna een antal php updates heeft ondergaan zonder dat Joomla daarvoor is ge-update.

Welke settings waren volgens u "fout" ?

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: IXL Hosting

Ongelezen bericht door Klaas01 »

crazyme schreef:Dit klinkt een beetje als een Joomla installatie op een server die niet is ingesteld voor Joomla. Daarna een antal php updates heeft ondergaan zonder dat Joomla daarvoor is ge-update.

Welke settings waren volgens u "fout" ?
Mod-rewrite op de server zelf staat niet goed bij de hosting.

Fout, kan ik beter hier maar niet zetten, dat is namelijk ene lijst. EN daarmee bedoel ik dan de draaiende website.

Upgrade absoluut niet mogelijk, 4 andere mensen van joomla zelf hebben dit ook geprobeerd.

Gesloten