LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort: opgenomen uitzendingen spelen haperend af

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
waitsee
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2016 10:03

Telfort: opgenomen uitzendingen spelen haperend af

Ongelezen bericht door waitsee »

Opgenomen TV uitzendingen spelen haperend af. Na een speeltijd x springt het beeld naar x+5. Een gesprek of finish wanneer de schaatsers op de streep afkomen is aldus niet te zien (1 min<x<2min!). Het betreft een glasvezel verbinding.

Ik heb het call center reeds 3 maal aan de lijn gehad en zowel internet modem, als tv ontvanger gereset. Niet geholpen.

Wie heeft oplossing?
Wie heeft zelfde ervaring?
Is het wat voor in de uitzending?


Bij KPN nl. was afspelen goed. Grappig is wel om te vermelden, dat ik bij van hen ben overgestapt, omdat de op tijd aangegeven verhuizing totaal niet was ingeklopt in het CRM, waardoor er op de telefonisch afgesproken tijd geen monteur kwam en ik alsnog 4 weken moest wachten op de monteur van TELFORT.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 dec 2016 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel aangepast. Reden: onvolledige zin

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Telfort: opgenomen uitzendingen spelen haperend af

Ongelezen bericht door berndv »

Ik ben niet volledig op de hoogte van de gebruikte techniek, dus alvast excuses voor mijn vraag, mocht die niet zo slim zijn.

Maar op welke wijze wordt de opname opgenomen? Gaat dit zoals bij sommige glasvezelaanbieders in de cloud? Of wordt dit lokaal op de ontvanger op schijf opgenomen?

(ik heb zelf caiway en tv via glas en daar wordt het namelijk lokaal op de schijf van de ontvanger opgenomen)

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Telfort: opgenomen uitzendingen spelen haperend af

Ongelezen bericht door angel1978 »

waitsee schreef:Opgenomen TV uitzendingen spelen haperend af. Na een speeltijd x springt het beeld naar x+5. Een gesprek of finish wanneer de schaatsers op de streep afkomen is aldus niet te zien (1 min<x<2min!). Het betreft een glasvezel verbinding.

Ik heb het call center reeds 3 maal aan de lijn gehad en zowel internet modem, als tv ontvanger gereset. Niet geholpen.

Wie heeft oplossing?
Wie heeft zelfde ervaring?
Is het wat voor in de uitzending?


Bij KPN nl. was afspelen goed. Grappig is wel om te vermelden, dat ik bij van hen ben overgestapt, omdat de op tijd aangegeven verhuizing totaal niet was ingeklopt in het CRM, waardoor er op de telefonisch afgesproken tijd geen monteur kwam en ik alsnog 4 weken moest wachten op de monteur van TELFORT.
Er is geen oplossing.
ja, hier dezelfde ervaring en we zijn daarom weggegaan bij Telfort.
Nee, niet interessant genoeg voor de uitzending.

Haperen bij uitzending gemist en opgenomen uitzendingen, bij glasvezel telfort idd. Het is een softwarematig probleem waar ze nog geen oplossing voor gevonden hebben. Elke poging daartoe is nog mislukt. Het was voor ons reden om ons glasvezelabonnement op te zeggen, aangezien ze dus niet kunnen leveren waar je wel voor betaalt.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort: opgenomen uitzendingen spelen haperend af

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

waitsee schreef:Opgenomen TV uitzendingen spelen haperend af. Na een speeltijd x springt het beeld naar x+5. Een gesprek of finish wanneer de schaatsers op de streep afkomen is aldus niet te zien (1 min<x<2min!). Het betreft een glasvezel verbinding.

Ik heb het call center reeds 3 maal aan de lijn gehad en zowel internet modem, als tv ontvanger gereset. Niet geholpen.

Wie heeft oplossing?
Wie heeft zelfde ervaring?
Is het wat voor in de uitzending?


Bij KPN nl. was afspelen goed. Grappig is wel om te vermelden, dat ik bij van hen ben overgestapt, omdat de op tijd aangegeven verhuizing totaal niet was ingeklopt in het CRM, waardoor er op de telefonisch afgesproken tijd geen monteur kwam en ik alsnog 4 weken moest wachten op de monteur van TELFORT.
Hallo waitsee,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het afspelen van opnames. Hierbij nodig ik je graag uit op ons forum waar je je naam en adresgegevens kunt achterlaten in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Stephen (Telfort Forum Team)

Gesloten