LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijndomein, schandelijk bedrijf

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
JessevdHeuvel
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2017 20:50

Mijndomein, schandelijk bedrijf

Ongelezen bericht door JessevdHeuvel »

Hier deel ik aan jullie mijn schandelijke aanvaring met Mijndomein.

Een paar maanden geleden kreeg ik vanuit het niets een e-mail van Mijndomein.nl waarin zij claimden nog 30 euro van mij te krijgen voor een domeinnaam die ik zou hebben aangeschaft. Meteen heb ik de helpdesk gecontacteerd en geconfronteerd met het feit dat ik nooit klant ben geweest bij mijndomein en ook nooit een domeinnaam heb aangeschaft. Na 3 reacties op hetzelfde topic van 3 verschillende medewerkers waar zij erbij zouden zweren dat ik wel klant ben kreeg ik een mail van ' BOS Incasso ' . Nu is de rekening opgelopen naar 69 euro (Incassokosten) en zou het binnen 5 dagen moeten overmaken. Na meerdere gesprekken over de telefoon en mail met BOS Incasso waarin ik duidelijk maak minderjarig te zijn, geen klant te zijn en niet eens inloggegevens heb lijkt het over te zijn. Ik krijg geen mailtjes meer van BOS Incasso, tot vandaag. Ik krijg een mailtje met daarin het antwoord op mijn bezwaar van Mijndomein.nl, eindelijk meer duidelijkheid. Het zou gaan om een domeinnaam uit 2013! Ik was toen 13 jaar!! Ik zou mee hebben gedaan aan een actie voor gratis domeinnaam en die zou na een jaar betaald moeten worden. Heel apart sinds het nu 2017 is en dit de eerste factuur is die ik heb ontvangen terwijl de domeinnaam na een jaar al betaald zou moeten worden. Bovendien klopten de gegevens die zij van mij hadden niet eens. Oplichters zijn het, dit hele zaakje stinkt! Koop hier geen producten!

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Mijndomein, schandelijk bedrijf

Ongelezen bericht door peteroo »

Dag,
Is er misschien sprake van identiteitsfraude? Dat gebeurt veel, bijvoorbeeld via illegaal gekopieerde paspoorten of ID-kaarten.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Mijndomein, schandelijk bedrijf

Ongelezen bericht door bprosman »

Oplichters zijn het, dit hele zaakje stinkt! Koop hier geen producten!
Oeps te laat... ben al 10 jaar een heel tevreden klant bij ze.

Gesloten