LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Microsoft..

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
luna01
Berichten: 156
Lid geworden op: 05 mar 2010 13:56

Microsoft..

Ongelezen bericht door luna01 »

Dag allemaal,

het zal wel bekend zijn, maar toch schrik ik ervan hoe mensen dit durven. Ik werd gebeld, het was een slechte verbinding en na een paar keer Hallo ? was er een Engels sprekende vrouw aan de telefoon. Zij vertelde me dat zij van Microsoft was en ik viel haar in de rede oh nee sorry ik ben niet geïnteresseerd. Zij wilde me toch echt vertellen dat het om mijn computer gaat en ik viel haar weer in de rede. Ik heb gehoord dat ik bij Microsoft gelijk op moet leggen en dit zal ik nu ook doen, goodbye. Toen zei ze toch echt okey i am gonna blog your computer right now :shock:

Met mijn telefoon kan ik het nummer niet terug zien, dat is wel heel jammer. In ieder geval nog maar eens een waarschuwing, deze vrouw beheerste de taal wel vloeiend en als het van Microsoft komt gewoon opleggen. Ik was nog veel te aardig...

Fijne dag,
Luna

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Microsoft..

Ongelezen bericht door scontra »

Een algemeen en veel voorkomend probleem.
Consumentensites en social media staan er vol mee.
Maar een gewaarschuwd mens telt wel voor twee zullen we maar zeggen. ;-)

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Microsoft..

Ongelezen bericht door Quark »

Ja dit is al een heel oud en heel bekend probleem. Had gisteren ook een slecht Engels ( Aziatsche) dame aan de telefoon, kwam dit keer binnen met nummer geheim. Heb haar gelijk verteld dat ik niet wilde dat ze me lastig viel en zeker niet wilde worden opgelicht. Ook mijn computer zou gelijk worden geblogd :D Lachertje.
Maar ze zullen toch veel resultaat hebben anders ging het niet al jaren door.

kuklos
Berichten: 9769
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Microsoft..

Ongelezen bericht door kuklos »

Ja, het is al bekend. Zie hier.

stofzuigertje

Re: Microsoft..

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik als meer dan 30 jaren Linux gebruiker moet eerst de laptop herstarten om nog op het Windows gedeelte te komen!

Mijn Engels heb ik geleerd van films die weinig kleding nodig hebben.
Die worden worden hier *......
Gewoon negeren want niet Windows, of eigenlijk eigenaar Microsoft belde maar oplichters.

Windows belde nooit, Microsoft belde ooit terug wegens Officie vraagje!
Ik probeerde wel eens maar als ik vroeg hoe ik van Linux naar Windows moest gaan ging het al fout.

Ze kunnen me zelfs niet zeggen hoe ik de software in de mail moet installeren om gehackt te worden en mijn computer vast te zetten!
Niet zeggen of [Ongewenst taalgebruik verwijderd door moderatie] is het beste.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 mei 2017 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongewenst taalgebruik verwijderd door moderatie

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Microsoft..

Ongelezen bericht door Radar »

Zoals Kuklos terecht opmerkt. Er is reeds een topic over dit onderwerp: Microsoft help desk belt: je hebt een virus.

Gelieve daar verder discussiëren, dit topic is hierbij gesloten.

Gesloten