LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mivink
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2017 21:36

Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door mivink »

Ik ben een van de gelukkige klanten waar van alles mis is gegaan, eerst het instellen van een extra e-mail adres wat niet lukte, tijdens migratie van upc en ziggo zijn enkele accounts in mijn ziggo als corrupt aan gemeld, hetgeen betekent dat dingen zoals aanmaken van een e-mail adres niet mogelijk is.
Instellingen in mail kan ook niet worden gewijzigd.
Na twee weken aanrommelen en een zeer boze mail via het contactformulier is het extra mailadres aangemaakt.
Nu zit ik met het volgende probleem mijn hoofd e-mail adres ( een casema adres) wordt nu steeds geblokkeerd sinds zaterdag ook het Casema adres van mijn echtgenote.
Na de zoveelste maal contact te hebben gehad met de helpdesk kreeg ik te horen dat het op dit moment niet mogelijk is om dit te herstellen omdat dit via een andere afdeling moet en die zijn op dit moment niet bereikbaar.
Dit alles duurt nu bijna drie weken ik heb wederom een mail via het contactformulier verzonden.
Ik ben van mening dat van een abonnement van bijna € 100 wel iets mag worden verwacht.
Zijn er mensen die hier ook last van hebben.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Service is zeker iets wat je van ons mag verwachten. Het is duidelijk dat jij dit op dit moment nog niet krijgt en ik wil je dan ook graag helpen.
Zou je ons een privébericht willen sturen met daarin jouw adres, klantnummer en e-mailadressen? Dan pakken we het daar verder met je op en gaan we zorgen voor een nette oplossing.

Groet, Pim van Ziggo

mivink
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2017 21:36

Re: Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door mivink »

Beste Pim,
Nu werkt alles weer, in jou vorige bericht vroeg jij of ik al iets in mijn hoofd had ter compensatie.
Ik heb hier even over nagedacht en ik ben tot het idee gekomen om mijn wifi in huis te verbeteren.
Zou het mogelijk zijn ter compensatie een bekabelde wifi versterker te ontvangen?
Ik heb deze op de site gezien voor € 59,00.

Ik zie gaarne het antwoord tegemoet.
Met vriendelijke groet,

M. Vink

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door chrisd1 »

mivink schreef:Ik heb deze op de site gezien voor € 59,00.
€ 20-30 inkoop voor Ziggo??; m.i. niet onredelijk voor wekenlang dag in dag uit narigheid.

stofzuigertje

Re: Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De oude Multikabel en Casema adressen en nog enkele andere van voor de fusie zijn alleen voor bestaande klanten.
Ophalen via huidige Ziggo adres lukt meestal wel. versturen is lastiger.

Wegens het matige spam filter en de lastige instellingen gaan vele op Gmail over.
Dan kun je het via deze ophalen, en als je ooit verhuist naar Telfort of KPN of zo... blijft die tenminste gewoon werken.

Vergeet niet dat Ziggo niet overal in Nederland is en je bij vertrek bij Ziggo alles kwijt bent!
Gmail, dat werkt wereldwijd en is daarom betrouwbaarder.....
Vooral nu ik overweeg in Vlaanderen te gaan wonen waar geen UPC of Ziggo is.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door bprosman »

Gmail, dat werkt wereldwijd en is daarom betrouwbaarder.....
Of je registreert je eigen domein met bijbehorend mail adres.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door gemist »

Jammer dat TS niet begrijpt dat er niet wordt betaald voor mail-gebruik en dat de compensatie dus onredelijk is. Maar ach, het zou me ook niets verbazen als TS de oude mailservers nog ingesteld had staan...

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door sylvesterb »

gemist schreef:Jammer dat TS niet begrijpt dat er niet wordt betaald voor mail-gebruik en dat de compensatie dus onredelijk is. Maar ach, het zou me ook niets verbazen als TS de oude mailservers nog ingesteld had staan...
Niet betaald wordt voor mail gebruik? Sorry maar het e-mail adres is onderdeel van de dienst die je afneemt, deze hoort gewoon te werken. Ik neem aan dat Ziggo geen compensatie aanbiedt wanneer TS zelf een fout in zijn configuratie had staan, los dat dit door hun helpdesk zo verholpen zou moeten zijn.

Als je e-mail adres niet werd door toedoen van je provider dan heb je gewoon recht op compensatie. Ziggo betaald voor 1 wifi versterker (ze leveren deze apparatuur niet) vast niet de inkoopprijs.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Ziggo Mail werkt na migratie vanuit UPC niet

Ongelezen bericht door gemist »

Betalen voor mail-gebruik? Bij een provider? Staat niet gespecificeerd op een factuur, dus: gratis. Omdat je WAN-IP in het domein zit kùn je gebruik maken van de mailservers, die niet apart bestaan bij Ziggo.
Als TS een eigen domein zou hebben, dàn zou er inderdaad betaald worden voor mail-gebruik.

Gesloten