LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aan mij gezonden virusen door Radar

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door Willems »

Dit is een automatisch rapport met een overzicht van de virussen die naar jouw e-mailadres zijn gestuurd en die we hebben tegengehouden.

Lees de informatie per lijn in deze volgorde:

[verzender] - [ontvanger] - [virus] - [datum] - [tijd]

[email protected] - [email protected] - Win32/Bagle.Z@mm - 2004-06-15 - 17:36:41
--unknown-- - [email protected] - Win32/Netsky.B@mm - 2004-06-15 - 18:55:31
[email protected] - [email protected] - VBS/Bagle.Z.dr* - 2004-06-15 - 20:18:25

Voor meer informatie over deze virussen, surf naar
http://www.telenet.be/klantendienst/int ... /index.php
Voor de Telenet Anti-Virus rapportering, surf naar
http://www.telenet.be/anti-virus/rapportering
-------------------------

Great Bear

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door Great Bear »

Beste Willems,


Dat is niet zo mooi dat u dat ontvangen heeft, vervelende dingen zijn dit, zoek het programma a2 op bij www.download.com, a2 is een heel goeie virusscan, deze verwijdert die virussen direct.
a2 personalty heb je ook nog, welke je kan kopen, deze heeft een ingebouwde firewall en een guardian welke uw pc. op de achtergrond bewaakt, de genoemde virussen worden bij de personal direct verwijdert.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door Willems »

Great Bear,

Zal ik doen en hartelijk bedankt.

M.vr.gr.

De magier
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 apr 2004 09:33

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door De magier »

Ze zijn toch tegengehouden, dus dan zult u er geen last van hebben. Installeer anders ook even een firewall (bv. ZoneAlarm), die houdt ook het een en ander tegen.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door Bekkum »

Wat heeft dit met Legio te maken?
Niets volgens mij deze onzin.

Michiel Luidens

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Meneer Willems, zou het kunnen dat bepaalde groepen zich bedreigd voelen door uw onthullingen en proberen uw computer uit te schakelen ?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door Willems »

Bekkum,
Met Legio niet direct iets te maken, maar met Tros Radar wel. De Tros weet het want het is misschien de 13e keer en telkens geretourneerd naar Trosradar.

Luidens,

Heb géén twijfel over, té méér omdat ik onomwonden ervoor uitkom, echter ze kunnen over mijn lijk, zolang ik adem ben ik niet bereid maar één stap achteruit te doen, al jagen zij een kogel door mijn hoofd. De WVD is diefstal, een brutale en schoftige wisseltruc van bovenuit. Zakkenrollerij van de eerste orde, omdat zij bij voorbaat weten dat de kleine belegger zich moeilijk kan verdedigen en dat de politieke macht alom vertegenwoordig is ook voor betreft het gerecht!. Indien ze mij willen ophangen doen ze dat maar, maar een dief is een dief en dat is eeuwig!!
Mij kan het niets meer schelen, maar ik publiceer dit dat anderen kunnen weten, wat met hun PC zou kunnen gebeuren, daarom!!

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door De rechter »

Willems u ziet overal vijanden. Hoog tijd om u onder medische behandeling te stellen !

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door Willems »

Rechter met je moeder spelen is veel leuker dan met mij!!

Gast

Re: aan mij gezonden virusen door Radar

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 16 Jun 2004 12:32 door Michiel Luidens


--------------------------------------------------------------------------------

Meneer Willems, zou het kunnen dat bepaalde groepen zich bedreigd voelen door uw onthullingen en proberen uw computer uit te schakelen ?



Geplaatst op 16 Jun 2004 14:24 door De rechter


--------------------------------------------------------------------------------

Willems u ziet overal vijanden. Hoog tijd om u onder medische behandeling te stellen !
Mensen, mensen, waar zijn we eigenlijk mee bezig.

En Willems, geen dank hoor graag gedaan.

Gesloten