LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service mijndomein een nummer ben je, geen mails.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
speedy222
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 dec 2015 20:46

Slechte service mijndomein een nummer ben je, geen mails.

Ongelezen bericht door speedy222 »

Mijn database werkte niet meer bij mijndomein door een domeinnaam verhuizing naar een andere provider. Mijndomein.nl heb ik gemaild hierover en wilder er naar kijken maar kwam er niet op terug. Op het moment dat ik van hun diensten gebruik maakte was er veel mailing tussen mij en domein en toen ik naar een andere hosting ging bestond ik niet meer voor ze en mailde ze niet meer terug. Ze konden ook geen oplossing mailen voor de database op hun server. Zelf heb ik een server link gevonden op internet en het daarmee opgelost. Maar voor mijndomein.nl ben je niet belangrijk meer als je geen diensten afneemt een slechte zaak vind ik om zo met mensen om te gaan als iets niet lukt.. Er hoort ook service of reactie te zijn als je geen klant bent.

Ik heb nu een andere hosting en ben daar blij mee. :D

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Slechte service mijndomein een nummer ben je, geen mails.

Ongelezen bericht door Jefdus »

speedy222 schreef:Er hoort ook service of reactie te zijn als je geen klant bent.
Dat lijkt me toch niet vanzelfsprekend

Gesloten