LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biedveilingen.nl: Account opgeschort/geblokkeerd na kritiek!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
allegro16
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2018 03:50

Biedveilingen.nl: Account opgeschort/geblokkeerd na kritiek!

Ongelezen bericht door allegro16 »

-
Laatst gewijzigd door allegro16 op 06 jun 2018 14:36, 6 keer totaal gewijzigd.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Biedveilingen.nl: Account opgeschort/geblokkeerd na kritiek!

Ongelezen bericht door sylvesterb »

U weet het verschil tussen een forum en een review site? Dit is een forum hier stel je vragen en die mis ik.
allegro16 schreef:Ik heb al heel lang een gratis account, met de gratis credits had ik nooit succes.. Nu had ik wat geld over en dacht: laat ik wat credits kopen om op een TV te bieden (mijn ex nam de oude mee)..
Erg slim....
allegro16 schreef: Zo gezegd, zo gedaan.. Ik schaf credits aan met kortingscode (voor extra credits en een maand gratis bieden).. Maar er klopt niets van het aantal dat ik krijg. Ook krijg ik niet genoeg terug nadat ik geen veiling heb gewonnen..
Er klopt wel wat meer niet aan dit soort sites.
allegro16 schreef: Op meerdere mails wordt niet geantwoord. Dus plaats ik een review op zowel Trustpilot als Biedveilingenbetrouwbaar. Niet eens een hele negatieve review, geef ze zelfs 3 star rating omdat het bieden zelf best leuk is..
Vreemd dat u review wegens schending van de Thrustpilot regels is verwijderd. Terwijl andere beoordelingen met 1 ster wel gewoon blijven staan.
allegro16 schreef:Zelfs een account zonder betalingen of credits kunnen ze wettelijk niet zonder reden verwijderen...
Welke wet verbied dit?
allegro16 schreef: Ook een klacht geplaatst (voor deze) op Trustpilot. Deze heeft Biedveilingen nu gerapporteerd (nu onzichtbaar). Dit is hun handelswijze: negatieve reviews rapporteren ze, positieve KOPEN/belonen ze met gratis credits.. De verhalen staan op internet.. Na een reactie van mij wordt Biedveilingen nu onderzocht door Trustpilot.. Wie kaatst...
U reactie is verwijderd door Trustpilot, terwijl er wel meer negatieve reviews staan. Dit soort sites zijn ook niet echt betrouwbaar, maar je hebt mensen die toch denken dat je voor € 12 of € 13 een TV kan winnen van € 1200,00. Blijft vooral dromen.
allegro16 schreef: CB en Juridisch Loket adviseren aangifte te doen van oplichting en diefstal. Lossen ze dit niet op, is dat ook wat ik ga doen naast uitgebreidere en meer reviews plaatsen om mensen te waarschuwen.
Waarvan gaat u dan aangifte doen? Ze hebben u geblokkeerd maar u weet eigenlijk niet de rede. Wat u wel doet is een dreigement maken, komen ze u niet tegemoet dan gaat u dit en dit doen, best zielig.

Gesloten