LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten Mijndomein

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jaik
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2019 21:17

Klachten Mijndomein

Ongelezen bericht door Jaik »

Mijn domein, een toeleverancier van webhostings.... zo lijkt het. Maar pas op! Voor wat mooi en goedkoop lijkt (maar €1,-) krijg je een berg gedoe en gezeik! De slechtste of geen service, hele botte arrogante medewerkers. Je kunt er niks mee, ze dreigen met van alles en nogwat. En je dan ervan af proberen te komen, ze maken er een spelletje van zijn niet meer bereikbaar voor hulp of commentaar, geven voor een paar euro alles uithande aan een louci incasso bedrijfje. Mensen voor u mijndomein bedenkt, google eerst even: klachten mijndomein.nl en lees een paar verhaaltjes. Hopenlijk blijft het u bespaart!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Klachten Mijndomein

Ongelezen bericht door berndv »

Jaik schreef:
04 feb 2019 21:28
Mijn domein, een toeleverancier van webhostings.... zo lijkt het. Maar pas op! Voor wat mooi en goedkoop lijkt (maar €1,-) krijg je een berg gedoe en gezeik! De slechtste of geen service, hele botte arrogante medewerkers. Je kunt er niks mee, ze dreigen met van alles en nogwat. En je dan ervan af proberen te komen, ze maken er een spelletje van zijn niet meer bereikbaar voor hulp of commentaar, geven voor een paar euro alles uithande aan een louci incasso bedrijfje. Mensen voor u mijndomein bedenkt, google eerst even: klachten mijndomein.nl en lees een paar verhaaltjes. Hopenlijk blijft het u bespaart!
Wat is er precies aan de hand dan? Voor dat bedrag zou ik persoonlijk ook niet heel veel service verwachten. Als ik op hun site kijk, registreert u voor 1 euro een domeinnaam, optioneel kunt u voor zover ik kan zien kiezen voor webhosting. schijnbaar is er in ieder geval ergens iets mis gegaan met betalingen, aangezien er ook een incassobureau aan te pas is gekomen. Uw opmerking dat ze "voor een paar euro alles uit handen geven" vind ik persoonlijk behoorlijk arrogant en onbeschoft over komen. Waarom zouden ze dat niet doen, schijnbaar is er een overeenkomst, zij leveren u iets, u betaalt er voor. Of zij geleverd hebben wat ze moesten leveren lees ik nergens, maar ik kan er wel uit opmaken dat u in ieder geval niet betaald heeft. U doet schijnbaar ook aardig moeilijk over "slechts een paar euro".

En googlen op klachten is sowieso altijd een goede tip, waar u ook maar iets wilt aanschaffen, nooit voor de goedkooptste gaan, hoewel ik bij mijn hoster excelente service ontvang en zeker niet de hoofdprijs betaal. Maar goed, zij zijn ook voor het derde jaar op rij uitgeroepen tot best beoordeelde hostingaanbieder door webhosters.nl, maar ook daar geldt, als ik niet betaal, zal het ook bij een incassobureau terecht komen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Klachten Mijndomein

Ongelezen bericht door bprosman »

Werk al tientallen jaren met Mijndomein en m.u.v. wat performance problemen een paar jaar terug geen klachten. En inderdaad, voor 1 Euro krijg je alleen een domeinnnaam registratie en DNS entry, daar zit geen hosting ruimte aan vast. Support gaat alleen via mail maar ook daar nooit geen problemen ondervonden , ook niet na de massale PHP upgrade van vorig jaar toen sommige van mijn sites niet meer werkten.
Maar wat dacht je zelf voor 1 Euro te krijgen ?

Gesloten