LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Georgie159
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2017 12:34

Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Georgie159 »

Omdat ik kritisch ben op extreem Marxistische organisaties als BLM en KOZP, mensen waarschuw voor hun extremisme hebben zij massaal geklaagd over mij bij Facebook om mij monddood te krijgen en mij tot buigen te dwingen zoals ze ook Facebook tot buigen gedwongen hebben! Jammer dat u de echte helden blokkeert en monddood maakt! Ook als de 3 dagen voorbij zijn dan zal ik mijn verzet tegen deze gevaarlijke figuren en tegen onrecht niet staken!!! Op deze manier heb ik geklaagd bij facebook, maar mijn klacht kon niet in behandeling genomen worden?
Verder werd ik ook geblokkeerd omdat NPO radio 1 en Hart van Nederland een klacht ingediend hadden omdat ik blijf zeuren over hun Polls onder de bevolking waarbij gevraagd werd wat de Nederlander vond van de actie van Facebook om oa. zwarte Piet te weren! De uitslag aan het einde van het radioprogramma was , ( dikke anderhalve week geleden), dat 92% van de deelnemers tegen het besluit van facebook was. De dag erna, ondanks dat de poll al gesloten was was de uitslag opeens nog maar 76% tegen de actie van facebook? Toen ik hen hierop aansprak op Youtube, waar het radioprogramma nog te beluisteren was werd deze aflevering meteen verwijderd en wacht ik nog steeds op een antwoord??? Bij hart van Nederland hetzelfde, ik zit in hun panel en ons werd gevraagd wat wij van de actie van Facebook vonden en of dit een reden zou kunnen zijn om Facebook te verlaten? Normaal word hier in de avond uitzendingen aandacht aan geschonken maar helaas helemaal niets, niet is de Hart uitzendingen van die avond en ook niet in de dagen erna? Vreemd vroeg hen om uitleg op Facebook, mijn bericht werd elke keer verwijderd, op een gegeven moment werd ik door hen geblokkeerd en ik weet nog steeds niet wat de uitslag van de poll was/ is?
Ik eis dat ik bezwaar in kan dienen en dat de blokkade van mij terug gedraaid gaat worden! Ik eis dat het snoeren van mijn mond terug gedraaid word! Ik eis dat aanhangers van BLM en KOZP die wel ongestoord hun gang kunnen gaan eens eindelijk aangepakt worden ik heb printscreens waarbij ik bedreigd word met geweld door BLM aanhangers die na mijn klacht niet geblokt of verwijderd werden!
Mensen hoeven het niet met mij eens te zijn maar moeten mij niet monddood maken of proberen te maken!

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Brahms »

Wat een belevenissen, hoop niet dat je hier ook geband wordt, wat moet je dan verder met je leven.
Je kan veel eisen, maar net als hier ben je slechts te gast op gezichtsboek, bij HvN enz.
En net als analoog thuis, als bezoek je niet aanstaat gooi je deze de deur uit.

sake1987

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door sake1987 »

Het leven is maar zo kort, geniet ervan!
Maar misschien is dit uw manier van genieten.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door omega19 »

ik voel hier ook een ban voor je aankomen....

In ieder geval is BLM geen extreem marxistische organisatie, maar een beweging die is begonnen met de geweldadige dood van George Floyd door een politieagent. Je mag daar best iets van vinden maar jouw kwalificatie in de eerste post is zeer beledigend, en dat is nooit de bedoeling. De echte helden zijn niet de degenen die het hardst roepen.

Verder is dit een consumenteforum en geen politiek platform

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door D34M0N »

Georgie159 schreef:
23 aug 2020 08:10
Mensen hoeven het niet met mij eens te zijn maar moeten mij niet monddood maken of proberen te maken!
Waarom verspil je jouw tijd aan die zielepieten? Zie het maar als iets positiefs, dit is een mooie gelegenheid om jouw facebookaccount op te heffen.

Cornelis7
Berichten: 435
Lid geworden op: 02 nov 2008 14:56

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Cornelis7 »

omega19 schreef:
23 aug 2020 09:08
In ieder geval is BLM geen extreem marxistische organisatie, maar een beweging die is begonnen met de geweldadige dood van George Floyd door een politieagent.
BLM bestaat al jaren en enkele oprichters zijn wel degelijk marxisten, zie : https://caldronpool.com/black-lives-mat ... -marxists/ en https://www.youtube.com/watch?v=HgEUbSzOTZ8

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door hebra98 »

Ik zie dat u steun zoekt voor uw probleem en in uw ogen staat u in uw recht.
Mijn vraag is dan wel, wat heeft u gedaan, welke teksten heeft u geplaatst, waardoor ze grond zagen om uw account te blokkeren?

Want het lijkt mij vreemd dat zoveel "tegenpartijen" uw acties niet op de juiste waarden hebben ingeschat.
Of uw reacties waren toch echt in strijd met geldende regels.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Erthanax »

BLM, dat zijn niet alleen marxisten, maar getrainde marxisten. Dat is toch wel even schrikken, zo'n onthulling. Getrainde marxisten! Dat al die demonstranten doorkneed zijn met het dialectisch materialisme, dat zag ik echt niet aankomen. Ik ben helemaal van de kaart.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door tttlocke »

Censuur is inderdaad een probleem.
Dit topic zal weldra verdwijnen. Niet omdat het in strijd is met één of andere huisregel. Dat is het niet.
Maar omdat het raakt aan het onderwerp 'racisme' en daar brandt de moderatie liever de vingers niet aan (lees: ze durven niet. Ook een vorm van (zelf)censuur).

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door tttlocke »

Erthanax schreef:
23 aug 2020 10:14
BLM, dat zijn niet alleen marxisten, maar getrainde marxisten. Dat is toch wel even schrikken, zo'n onthulling. Getrainde marxisten! Dat al die demonstranten doorkneed zijn met het dialectisch materialisme, dat zag ik echt niet aankomen. Ik ben helemaal van de kaart.
U reageert badinerend, alsof u degene die zo'n bewering doet, betrapt op het volgen van één of andere complottheorie.
U bedient zich daarbij van een foefje: er wordt iets gezegd over de organisatie BLM, u doet alsof het een uitspraak over iedere individuele demonstrant betreft.

U bent niet alleen van de kaart, maar ook slecht geïnformeerd.
Laatst gewijzigd door tttlocke op 23 aug 2020 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Jablan »

Georgie159 schreef:
23 aug 2020 08:10
Ik eis
Samengevat: je reageert te vaak of buiten context op de Smoelenboekpagina's van genoemde zenders of programma's. Aangezien daar een redacteur zit om de ergste rotzooi weg te filteren, verdwijnen je reacties, omdat je niets bijdraagt, want je mening geldt in bredere kring als complottheorie.
Oplossing voor jou: begin je eigen internetsite, omroep of ga ergens op een plein staan om je verhaal te houden - de overgrote meerderheid zal doorlopen.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Radar wijdt er juist een item aan in de nieuwsbrief.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Erthanax »

tttlocke schreef:
23 aug 2020 10:39
U reageert badinerend, alsof u degene die zo'n bewering doet, betrapt op het volgen van één of andere complottheorie.
U bedient zich daarbij van een foefje: er wordt iets gezegd over de organisatie BLM, u doet alsof het een uitspraak over iedere individuele demonstrant betreft.

U bent niet alleen van de kaart, maar ook slecht geïnformeerd.
Badinerend, foefje... dat zal niemand ontgaan. Dat ik slecht geïnformeerd zou zijn, bestrijd ik echter met klem.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door tttlocke »

Erthanax schreef:
23 aug 2020 11:16
tttlocke schreef:
23 aug 2020 10:39
U reageert badinerend, alsof u degene die zo'n bewering doet, betrapt op het volgen van één of andere complottheorie.
U bedient zich daarbij van een foefje: er wordt iets gezegd over de organisatie BLM, u doet alsof het een uitspraak over iedere individuele demonstrant betreft.

U bent niet alleen van de kaart, maar ook slecht geïnformeerd.
Badinerend, foefje... dat zal niemand ontgaan. Dat ik slecht geïnformeerd zou zijn, bestrijd ik echter met klem.
Dan trok ik misschien de verkeerde conclusie uit uw bijdrage die ik, vanwege het toontje, interpreteerde als afwijzing van de bewering over de BLM-organisatie als '(getrainde) marxisten'.
Iemand die dat ontkent, is slecht geïnformeerd.

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door hebra98 »

Vijftien vervolgberichten en we weten nog steeds niet waarom de deur overal is dichtgeslagen en accounts zijn geblokkeerd.

Ik wil graag eerst een idee hebben over de uitspraken die gedaan zijn, anders is er volgens mij geen nuttige reactie mogelijk

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat is er mis met mensen die zich marxist noemen? Moeten ze toch lekker zelf weten? Kijk er liberaal tegen aan.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Revoked »

fonsflons schreef:
23 aug 2020 12:00
Concluderend klaagt iemand dat hem de mond gesnoerd worden bij het proberen anderen de mond te snoeren.
Dat doen de aan- en tegen-hangers van BLM. KOZP is een hypocriete beweging, die volledig gesubsidieerd het woord "racisme" overal scanderen.

Jasper45
Berichten: 266
Lid geworden op: 24 mei 2015 07:46

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door Jasper45 »

fonsflons schreef:
23 aug 2020 12:00
Concluderend klaagt iemand dat hem de mond gesnoerd worden bij het proberen anderen de mond te snoeren.
Het met een ander oneens zijn is m.i nog lang niet die de mond proberen te snoeren.

lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door lordi »

Georgie159 schreef:
23 aug 2020 08:10
Jammer dat u de echte helden blokkeert en monddood maakt!
Zo, een echte held nog wel! U zou een medaille moeten krijgen voor de keiharde strijd die u vanachter uw toetsenbord voert.

Echte helden zijn de mensen die strijden tegen racisme, zoals de mensen van BLM en KOZP en ook daadwerkelijk actie ondernemen.

Maar om terug te komen op uw verhaal: er zal een reden achter zitten dat al die organisaties u blokkeren en dat zal ongetwijfeld de toon van uw berichten zijn. Genoeg mensen die hun mening kunnen geven over BLM en KOZP zonder geblokkeerd te worden.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Blokkage van Facebook omdat ik BLM en KOZP bestrijd!

Ongelezen bericht door sjohie »

Sommige elementen in de BLM en KOZP bewegingen kijken nogal zwart/wit tegen de materie aan, als je volgens die personen niet 100% vóór ze bent, dan moet je wel 100% tégen ze zijn. Zo te lezen in het geraaskal van TS, die zich een aardig zelfaangemeten geuzenmentaliteit toebedeelt, zit hij 100% aan de ándere kant, want ook daarin mis ik enige nuance. Net als met alle socio-politieke bewegingen, komt vooruitgang als de grote groepen gematigden elkaar zoeken, en gelukkig ook meestal vinden, en de randfiguren wat buiten de deur houden.

Gesloten