LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pamcopa
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2006 11:17

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door pamcopa »

Het verbannen is niet verbonden aan de Habbonaam, maar aan de pc. Mijn kinderen werden na een "fout woord" als "MSN" kort verbannen. En op hun eigen pc permanent verbannen nadat een vriendje daar was ingelogd en illegale trucjes uithaalde (Die mag van mij niet meer op hun pc). Thuis kan deze "vriend" nog steeds inloggen op Habbo Hotel. Op hun eigen pc kunnen mijn kinderen dat niet meer. Met hun eigen Habbonaam echter nog wel op een pc, die niet op hun naam staat geregistreerd. Ander IP-adres, andere netkaart het mocht niet baten op hun eigen pc. Het kan haast niet anders, of Habbo Hotel doet aan persoonsregistratie op een onderdeel van de pc, waar zij geen recht op hebben. Zelfs Microsoft vraagt toestemming, om persoonlijke gegevens (m.b.t. Microsoft producten) vast te leggen.

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door opa »

De manier om een PC te bannen, werkt via het vaste IP adres.
Dit adres is uniek en wordt door uw internet ADSL provider toegekend bij aanvang van uw ABO (KPN, Tiscali, Hetnet, XS4all etc etc.).
Kabel internet werken soms nog met dynamisch IP adres waarbij dit nummer niet vast is maar veranderd.

Voor het virtuele internet is het IP adres een beetje hetzelfde als in dagelijkse leven uw sofinummer.
m.a.w. via uw IP adres bent u exact te achterhalen wat u op internet doet en op welke paginas u komt. Het is zelfs mogelijk om tot aan de voordeur van de PC te komen.
Als u uw IP adres wil zien, klik op deze link uw IP staat Linksbovenaan http://www.whatismyip.com/
Wat websites, zoals HABBO of TROSRADAR via uw IP over u te weten kunnen komen staat hier:
http://www.stilllistener.addr.com/check ... ndex.shtml


HABBO:
U krijgt wel toegang op habbo account via een andere PC bij iemand anders, Het lijkt er daarom op dat uw eigen PC een IP ban heeft.
Probeer eens uw eigen PC via een ander internet account.


/

S. ;-)

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door S. ;-) »

U krijgt wel toegang op habbo account via een andere PC bij iemand anders,
Of via een proxy-server. :oops:

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door opa »

Of via een proxy server
Is stukkie trager en instellen is voor doorsnee mensen net een stappie te hoog :wink:

Chanelfa
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2006 12:55

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Chanelfa »

Mijn dochter van 8 en ik zijn gister druk bezig geweest op habbo. Meteen voor 10 euro spulletjes gekocht...no problem. Vandaag wilden we opnieuw inloggen; kan het niet omdat we voor altijd zijn verbannen wegens het stelen van wachtwoorden. Nouja???

Voor een ieder die zegt dat een ban goed is omdat je dan een regel hebt overtreden hoop ik dat zij eens zomaar een ban krijgen.....je logt goed uit en bij de volgende keer dat je inlogt heb je ineens een ban.

Contact maken met HABBO lukt niet; je komt eerst op een site waar je je problemen moet vermelden. Zodra je deze gegevens wil versturen komt er een melding dat ze "gesloten" zijn, en dat je het een andere keer weer moet proberen....nouja???

Het is leuk zolang alles goed gaat. Het gebeurt dus ook dat je ineens zonder reden nooit meer kan inloggen en dus je geld kwijt bent. Het is dan zeer moeilijk om hen te bereiken (is mij nog niet gelukt). En als ik de andere berichten van deze site lees dan heeft het ook geen zin om verhaal te halen bij HABBO. Ze negeren je gewoon en je krijgt je poppetje en spulletjes absoluut nooit meer terug (ook wanneer ze geen fout kunnen vinden; ze blijven bij hun standpunt).

koshin
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2006 23:25

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door koshin »

ik heb van mijn vrindin meubels gekregen datwas ongeveer 9 euro dus heb ik haar negen euro gegeven want ze ging stoppen dus ik had de meubels geen eens 2 dagen en een jongen had me gehack waar mijn vriend bij was die ging even naar mijn kamer kijken en hij had zijn naam genoteerd dus ik ging naar dat vraag teken waar mensen bijvoorbeeld je gehackt hebben of andere dergijleke dingen dus ik heb zijn naam geschreven bij dat vraagteken ik tot nu toe wacht ik bijna 1 jaar en toen was ik t zat dus heb ik hier in geschreven terwijl ik harstikke onschuldig was :(

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door minimoke »

Ik ben een ouder en mijn dochter zit al 2 jaar op habbo met veel plezier!
Een tip die ik aan ouders wil meegeven maak zelf een poppetje aan en kijk zelf eens rond in het hotel dan kan je je kind begeleiden!!
Als je kind verbannen is heeft hij of zij waarschijnlijk toch iets gedaan wat niet mag, maar denk je nu echt dat hij/zij dat gaan toegeven aan ouders!!!. Meestal zeuren kinderen om credits en als ze ze dan eindelijk hebben gaan ze echt niet vertellen dat ze iets fouts hebben gedaan met als gevolg dat ze nooit meer credits krijgen.
Ik heb dat zelf in het begin ook meegemaakt, mijn kind had toen ze net meubeltjes had ook iets verkeerds gezegt maar toen ze alles kwijt was(verbannen) heeft ze (uiteindelijk) eerlijk toegegeven dat ze dat had gedaan.
Ik heb toen na enige tijd en een goed gesprek, haar nieuwe credits gegeven en ik moet zeggen het was een wijze les voor haar en houd zich nu netjes aan de regels!!!!
Ik heb trouwens dit uitgelegd aan de habbo-organisatie en tot mijn verbazing kreeg ze voor haar eerlijkheid al haar spulletjes van voor de ban terug . Ze kunnen n.l. bij habbo alles teruglezen wat er is gezegd door je kind (poppetje)op habbo en konden dus ook zien wat mijn dochter met haar nieuwe poppetje deed.

Ik bedoel maar het kan dus wel!!!!!

leonverra
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2006 20:58

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door leonverra »

Ik ben zelf 2x voor altijd verbannen dat heet IP ban

HOE KEN JE IP BAN OPHEFFEN?
is habbo je grootsten hobby en je hebt een eeuwigen ban dat kan je opheffen ga naar start en dan configuuratie scherm vervolgens ga je naar software je verwijdert marcomedie shockwace player
vervolgens ga je naar www.habbohotel.nl
er staat ergens een shockwave teken maar daar moet je niet op klikken je drukt op check in en boven aan recht boven zal een tekentje staan en je kllikt erop en je download je gaat habbo spelen en je ken weer habbo spele ( zorg dat je niet weer gebande wordt)


graag gedaan me email [email protected]
je ken weer habbo spelem :D

Jenneee
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2006 22:54

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Jenneee »

Ik heb zonet eens even het hele topic doorgelezen, en het valt me op dat de meeste Habbo's anderen of Habbo Hotel de schuld geven van hun ban, ik moet toegeven: Nadat de Hobba's ontslagen zijn is er een hoop gedonder met de MODs en dergelijken, maar ze bannen echt niet zomaar, er is altijd wel EEN reden voor, ze hebben chatlogs dus ze kunnen alles nalezen en dat doen ze ook. Zien ze dat het achteraf onterecht bleek te zijn, halen ze de ban eraf, mensen die naar Habbo mailen met het verhaal van ja; Mijn broertje heeft dat gedaan, denk je nou echt dat Habbo Hotel dat gelooft? Zij kunnen niet door jou computer heen kijken om te zien wie er achter zit. Als je zelf weet dat je wat fout hebt gedaan en je krijgt een ban, ga dan niet hier lopen zeuren van ''Ik heb niks gedaan, en ik ben nu zo zielig want ik deed niks'', daar schiet je ook niks mee op.

Ik heb zelf een keer perm. ban gehad, waardoor ik eerst ook behoorlijk pissed was, en achteraf bleek het helemaal terecht te zijn. Het was na een ban op mijn oorspronkelijke Habbo (Jenneee) waarna ik een unbanprogam gebruikte om op mijn banpoppetje te kunnen, waarna ik te zien kreeg dat ik voor eeuwig was verbannen omdat ik scriptprogams gebruikte, ik mailen en mailen en mailen naar Habbo want ik wist zeker dat het onterecht was, tot iemand zei dat een unbanner ook tot scriptprogams behoort, dus dat gebruiken is ook niet handig, daar kun je JUIST bans door krijgen.

Ik vind het puur geldafklopperij, dat hele Habbo, ik zelf heb er ook veel geld aan besteed, maar als je het aan de andere kant ziet.. Waar betaal je eigenlijk voor? Voor een paar pixels die niet eens bestaan, je kunt beter je geld ergens anders voor gebruiken, iets wat ECHT is, en dan nog de vele scammers die denken dat de meesten er nog in trappen, nou niet dus, ja de beginners ja! Maar ja.. Wat heeft een scammer daar aan? Die betalen niet voor Habbo (De meeste niet) :) Op de homepage word zovaak vermeld dat je moet uitkijken met dat soort dingen en dat je goed de homepage door moet lezen, en dan komen gescamde habbo's aan zeuren: Ik ben gehackt (Of gescamt) en nu zijn al mijn meubels weg. Tja.. Eigen schuld, hadden ze de homepage maar moeten lezen.

daniella
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2006 23:44

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door daniella »

hallo allemaal

ik vind het echt , geld weg gooien !

mijn zoon van 9 jaar , is echt verslaaft .
hij praat alleen nog maar over habbo , en er zitten ook nog viespeuken op .
ik kreeg pas mijn telefoon rekening en er stond alleen al 70 euro aan habbo 0900 nummers op .
hier van gaat je wel even rustig op je stoel zitten :cry:
hij is nu al meerderen keeren uit habbo gekickt , en inderdaad zonder een of anderen reden , spulletjes verdwijnen uit ze kamer , en hij word regelmatig flink uitgescholden , en als hij dan iets terug zegt dan word hij gekickt en de dader loopt daar gewoon nog lekker vrij rond !
dan snap ik het natuurlijk niet zo .
meerderen klachten hebben wij door gemailt , en inderdaad niets krijg je terug .
We moete natuurlijk wel begrijpen , kinderen vinden dat habbo natuurlijk onwijs COOL , en heb ook me begrip ervoor , maar moeten wij ouder's hier door nou echt onder leiden ..
de maker van habbo zal nu wel lekker met ze krent met ze luchtbedje in las palma's legge , terwijl ik hard moet werken en rond tekomen ... mijn zoon is gewoon verslaaft is aan habbo .
ik hoor zodra hij wakker is HABBO en als hij gaat slapen HABBO :shock: .
en ik weet dat je het zelf als ouder in de hand heb , maar waarom moet het nou zo duur of tegen betaling ...
ik noem het gewoon junkie praktijken , je krijgt een beetje gratis en voor de rest moet je flink veel betalen !
is er dan niets dan kind vriendelijk is .. sommige kinderen sparen er zelfs voor .. arme kindertjes hebbe dan eindelijk hun spulletjes en dan alles in 1 keer kwijt ..
ik vind het zo triest joh :?

ik vind dat hij heus wel op habbo mag , maar er moet eens iets aan de klachte gedaan worden .
arm kind is nu al zo vaak bestolen joh , en ik hoor nu ook al steeds en steeds vaker ..
dat als je een tijdje lid ben van habbo en je heb een hoop spulle dan word je gekickt en kom je er niet meer op !
tja zo wil ik ook wel geld verdienen , ik heb het gelukkig nog niet mee gemaakt , maar vind het echt grote schande ...
ik heb hem nu de uitzending laten zien , en ik hoop echt dat hij nu een klein beetje zal geneeze van dat habbo hotel .. want dit is niet kindvriendelijk


mvg daantje uit denhaag

daniella
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2006 23:44

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door daniella »

en ik neem aan dat kleine kinderen vanaf 8 jaar
GEEN TOPIC'S LEZEN !

ze willen alleen chatte met kids van hun leeftijd !

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door minimoke »

mijn zoon van 9 jaar , is echt verslaaft .
Zoals ik al eerder heb verteld ga als ouder eerst zelf eens door het hotel en lees de spelregels habbo is bedoeld voor kinderen vanaf 12 jaar!!!
Ik weet wel dat je je aan kan melden op jongere leeftijd maar dat is aan de ouders om zoiets in de gaten te houden.
En zeg nu niet dat hij het in het geheim doet want daar kan habbo niets aan doen er zijn zoveel sites waar je niet wil dat een kind van 9 op gaat kijken je bent als ouder verantwoordelijk hoeveel je kinderen op de computer zitten, en welke sites ze bezoeken.
Tip zet de computer in de huiskamer en laat kinderen alleen gebruik maken van de computer op tijdstippen wanneer je het in de gaten kan houden.(een wachtwoord instellen bij je computer voorkomt dat je kind er toch gebruik van kan maken op momenten wanneer jij het niet wil). :idea:


en ik neem aan dat kleine kinderen vanaf 8 jaar
GEEN TOPIC'S LEZEN !
Zoals ik al zei waar zijn de ouders!!!

groet

daniella
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2006 23:44

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door daniella »

Dat is makelijk gezegt !

waar zijn de ouders !

maar je kan als ouder niet 24 uur alles in de gaten houden .
als je denk je zitte bij een vriendje tespelen , dan word er ook gehabbo't .
en als er stiekum gebelt word voor credits , krijg je de nekslag achteraf ..
altijd is alles achteraf ...
Me zoon mag op habbo , maar nu gewoon op bepaald tijden .
wij hebben hier afgesproken , van 4 tot 7 heb je de kans om habbo tespelen , maar niet meer de heledag achter habbo plakken .
en this nu terstrengst verboden om thuis habbo credits tebellen , hij belt maar lekker met zijn eigen prepay kaartje .( als er tegoed op staat :lol: )

ik vraag me soms af , voor hoe veel hij wel niet in ze kamertje heeft staan , want het begint al aardig voltestaan aan spulletjes .

En we willen hier een soort timer op de pc zetten zodat hij alleen nog maar bepaalde uure op internet kan gaan :!:
zo kunne ( wij )ouders het wel in de hand houden ..
en ik gaat ook maar een acountje aanmaken , zodat ik ook maar eens gaat kijke wat er allemaal gebeurdt .

Weet iemand nog leuke naam :lol: SUPERMAMMIE :lol:


groetjes daniella

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

de veiligheid van habbo hotel is goed.
over dat die broer iets gedaan heeft, kan best
habbo hotel probeert de veiligheid te waarborgen en heeft alle recht om jou te verbannen.
als ze jouw verbanning verwijderen is je broer dus ook weer vrij om te scammen. en, iedereen verdient dezelfde straf kindertjes die met ditsoort dingen komen hebben niet bepaald veel verstand.
die kijken alleen uit eigen ogen maar nooit door die van habbo hotel zelf.
ouders zijn verantwoordelijk voor hun kinderen en het is zeker wel mogelijk te controleren welke sites ze bezoeken.
voor meer info kunt U een e-mail sturen via mijn website www.moppentappers.nl

Oud-Habbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2006 20:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Oud-Habbo »

Als ik jullie was zou ik gewoon geen geld verspillen aan Habbo
* Hacking , Scamming

Het is gewoon een raar spel.
Ik zelf ben ook verbannen omdat ik mensen had gescamt.
Hierdoor kreeg ik een ip ban en werd mijn hele computer geblokkeerd
Deze ban was dus terecht. Ik ben deze ban opzich wel dankbaar want
ik was best verslaafd aan Habbo. Ook ging ik niet meer vaak om met mijn vrienden... Ik had meer zogenaamde vrienden op Habbo dan in het echt... Maar gelukkig heb ik nu weer vrienden en doe ik dingen die
nuttiger zijn als Habbo !

Crispp
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2006 14:31

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Crispp »

Jullie geven allemaal habbo de schuld ..
Maar habbohotel geeft geen onnodige Ban's
Dus zodra jullie verbannen zijn zouden jullie wel een van de<A href="http://www.habbohotel.nl/help/habbo_way ... tml">habbo regels</A> overtreden hebben..
als je echt 100 % vind dat de ban onterecht is maak dan gebruikt van de <A href="http://www.habbohotel.nl/iot/go?lang=nl ... tml">Habbo Help Tool </A>


Dus Habbo Geeft Geen Onterechte bans

en jullie zeuren over het geld als je het te duur vind geef er dan geen geld aan uit ..
Meer dan 10 euro per week kan 'NIET'

Dus geen gezeik meer :S

Crispp
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2006 14:31

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Crispp »

Naab Kap met zeuren !!
Het spel is bedoelt vanaf 12
maar je mag ook jongen dan 12 met toestemming van ouder
in habbo kompt geen geweld voor enz. dus dat je niet zeikt

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Martin1976 »

wat zijn dit voor cyberprobleempjes zeg, ik zal hier wel te oud voor zijn, spelen kinderen tegenwoordig niet meer op straat. Lekker een boomhut met vriendjes bouwen ofzo, al die gekke spelletjes tegenwoordig :?

Oud-Habbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2006 20:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Oud-Habbo »

Habbo Hotel
De Telegraaf zit ook goed met de vorig jaar in Nederland begonnen editie van de oorspronkelijke Finse dienst Habbo Hotel. Nathalie Korsman van TTG Sulake BV, de joint-venture van Sulake en Telegraaf Tijdschriften Groep, spreekt van 2,2 miljoen geregistreerde Habbo-namen, maandelijks 400.000 bezoekers en dagelijks 9.000 tegelijk online. Dat alles is goed voor een maandomzet van 250.000 euro aan verkochte 'credits'.

Hier dit bedoel ik het is toch zonde om geld te inversteren in een spel waarmee je kan opgelicht , gehackt of verbannen mee kan worden.
Ga nuttigere dingen doen... Inplaats van elke dag een beetje op Habbo te zitten te chatten... En vooral als je op de middelbare school zit denk aan je toekomst denk niet aan een dom debiel spelletje. Ik ben gelukkig ook in de 1e gestopt :lol: Verder gaat Habbo alleen voor het geld daarom is o.a. ook ''Battle Ball'' erbij gekomen waar veel kinderen aan verslaafd zijn. Habbo is gewoon maar een dom spel.

Aju

Oud-Habbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2006 20:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Oud-Habbo »

Ohja www.leetzone.be is ook goeie site voor unban pro's ( Proxy )
met uitleg enzo. Ook zullen er script pro's komen :wink:

Gesloten