LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Glenn

Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Glenn »

:arrow: Ik heb zelf zo ook mijn ervaringen met habbohotel, en die zijn bepaald niet goed!

:arrow: Ik was eerst lid, heel leuk, nou, dan wil je toch wel je eerste meubeltje, dan bel je maar een keer, zo! 10 credits, ik hoef toch neits te betalen, Hop nog maar n keer bellen, en kijk eens aan!

Nu heb ik al 2 bankjes!
Zo zo ... :!:

:idea: Na het ongeveer een jaar gespeeld te hebben en ongeloofelijk veel te hebben uitgegeven (via wallie card etc.)
Wil ik inloggen op habbohotel, en dit is wat er staat:

:!: Jij hebt een permanente ban wegens het stelen van een habbo account!

:arrow: :arrow: Tsjah, leuk, ALS HET WAAR ZOU ZIJN!
Weg ruim :arrow: :arrow: :arrow: 200€!

:arrow: Ok, klantenservice mailen, Waarom ben ik verbannen, heel verhaal, allemaal leuk. Krijg ik een maand later een mailtje terug, dit stond daarin:

Jij bent verbannen wegens het stelen van een habbo account!
Wij hopen U zo voldoende te hebben geïnformeerd! :!:

:roll: Ja, leuk, dat zag ik ook al bij de login, dus nog maar een mailtje, het is nu ruim 3 maanden later, en nog geen mailtje terug, gewoon vergeten, want jij, zij hebben hun geld, dus wat kan hun het schelen dat jij je geld kwijt bent?

:arrow: Idd, omkosten maken voor de moderators ...
Even voor de duidelijkheid, daar kan je je voor opgeven, en je verdiend er NIETS mee!!!

:arrow: En wat voor een kosten nog meer? Die kosten die zij moeten betalen wegens het laten zien van reclame? Niet dus, Die zij KRIJGEN met het laten zien van de reclame, Dus dat ook al niet!

:arrow: En zoals ze in het filmpje al zeiden:
"We kunnen het hotel moeilijk goedkoper maken, dan kunnen wij de Moderators (Zijn die niet gratis?!?!!?) Niet betalen, en wij moeten er ook winst mee maken (Ja die 28 Miljard JAWEL MILJARD Euro die de internationale SULAKE al heeft verdiend)"

:?: Is dat geen winst genoeg?
Wat moeten ze allemaal betalen dan?
Alleen de host, maar die hosten ze zelf, dus ook daar geen kosten voor.
Conclusie, habbohotel betaald slechts voor de sms en bel dienst, en verdiend ruim 28 MILJARD € Per jaar.


:arrow: :idea: Daarbij nog eens het volgende!
Er gaan geruchten (100% zeker dat die waar zijn wegens bewijs) Dat Habbohotel FRAUDE pleegt!
En hoe? Simpel, ze halen soms even iemands kamer leeg, een kamer waar voor meer dan 100€ waarde in staat, verwijderen de boel, en komen triest vertellen, dat alles is gestolen of gescamd, en dat de persoon waarvan nu 100€ mist zijn password moet hebben gegeven, of een keylogger moet hebben gedownload (Wat natuurlijk niet zo is)

:arrow: :arrow: :arrow: En zo maakt habbohotel nog meer winst ...

:idea: Wijze raad voor iedereen!
BEGIN NOOOOOOOIT AAN HABBOHOTEL!
Het zuigt je geld, je wordt verbannen, en weg is je geld ...
Je kan mailen wat je wilt, je krijgt geen antwoord!

:arrow: Het enige dat mogelijk werkt is het volgende:

g :arrow: :arrow: a naar: http://ttg.nl/
Klik daar op contact, en bel het nummer dat er staat, die kunnen je mogelijk doorverbinden met habbohotel klantenservice, waar je dan heel misschien geholpen wordt ...

:!: Dat is je enige kans, en dan nog is de kans 1 op 10000000000!

:idea: Begin dus nooit aan habbohotel, en ben je verbannen?
Tsjah, niets aan te doen, je moet je er maar bij neerleggen!

:idea: TIP:
Download nooit programmas waar ze zeggen dat ze je kunnen unbannen!
Je IP ban kan er idd wel af, Hoe? Ga naar start, configuratiescherm, software, verwijder shokewave, en download die opnieuw.
Je kan dan opnieuw een poppetje aanmaken, maar je andere zal je waarschijnlijk nooit meer terug zien

:!: :!: BEGIN AUB NOOIT AAN HABBOHOTEL! :!: :!:

:arrow: Ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben!

Smart girl

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Smart girl »

Dus Glenn,

kan je je poppetje verwijderen bij habbo hotel. Als je shockwave verwijderd? Zo ja, dat zou dan erg fijn zijn. Wil er namelijk zo snel mogelijk vanaf. En weet je: J.P.Montoya. Ik was ook helemaal weg van habbo (verslaafd dus) maar toch kan ik stoppen. Dus als ik het kan kan jij het vast ook, of niet soms?

Glenn

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Glenn »

Haha, in ongeveer 5 min getypt ...
Probeer te stoppen, en vertel je ouders dat je het speelt, vraag of die iets kunnen regelen als bijvoorbeeld je straf te geven als je meer uitgeeft dan 2 euro per week ...
Je moet echt stoppen ik meen het serieus!

zoek naar xglennx

dat had ik allemaal ...
HAD!
En waarom HAD?
Omdat ik niets had gedaan ...
Logica van Habbohotel ...

En weet je wat ook zoiets is, als je iets verkeerd leest als hobba, dan zorg je toch dat je het eerst even n paar keer doorleest voor je roekeloos gaat verbannen?!

Of neem een bril, hoe dan ook, iedereen STOP NU HET NOG KAN!
Probeer af te kicken, ga steeds iets minder spelen, en al helemaal bellen, hoop dat het jullie lukt, en als je wilt bellen, zoek naar xglennx, en bedenkd at dat ook jullie lot kan zijn!

Gr Glenn

Smart girl

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Smart girl »

Maar kan je dus ook je poppetje verwijderen als je shockwave verwijderd van je computer? of niet? :oops:

Glenn

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Glenn »

En nog even op het bericht over kunnen stoppen ...

Ik ben direct gestopt toen!
Ik hoop dat iedereen dit doet ...
JE poppetje zal nooit verwijderd worden, begrijp dit niet verkeerd ...
alleen je IP ban is er vanaf, dus als je wilt, kan je dan nog wel op een ander poppetje spelen, zonder dat die ook verbannen wordt!

Want ja, als je een ban hebt (IP ban) Wordt elk poppetje waar je op inlogd ook verbannen met dezelfde reden!

Dus verwijder shokewave, her installeer m, en je kan rustig of opnieuw beginnen, of n nieuwe account maken en miljarden keren hobbas roepen, of andere overhalen IN het hotel, om ook te stoppen, en weer andere over te halen ...

Want uiteindelijk wordt iedereen verbannen, of opgelicht door habbohotel ...
en wat houd jij eraan over?

Verdriet, geld in de min, of gewoon veel geld verspilt, en totaal GEEN plezier ...

Hoop jullie zo ook te kunnen helpen ...

Gast

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Gast »

Mischien hebben jullie iets tegen habbo, maar ik niet!!
ik zit nu al z'n half jaar op habbo, en ik heb wel meubies.
Ik ben nog nooit verbannen, gehackt of what elz..
jullie zeuren alleen maar! mischien is het jullie eigen schuld wel dat jullie zijn gehackt ofzow...
mischien moet je nergens je wachtwoord geven? of mischien moet je eens wat vaker add-ware laten draaien, dat helpt tegen keyloggers.
Wees slim en dan heb je heel veel plezier aan habbo :D

Liefs Un Habbo die vind dat habbo RULEZ :!: :!: :!:

Glenn
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2005 19:45

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Glenn »

Dat bedoel ik nou ..
Bedenk je even hoeveel je hebt uitgegeven in dat halve jaar graag ...
En wat krijg je ervoor?
Stel je voor dat Habbohotel besluit offline te gaan, dan?
Ja idd, dan ben jij je geld kwijt!!!
Denk maar niet dat ze je dat gaan teruggeven!

Ik was net als jij habboverslaafd ...
En wat is het resultaat?
Veel geld verloren, en een ban en verdriet allemaal om niets, of omdat er een van die vele GRATIS (zogenaamd dure) Hobbas niet goed kan lezen of zich gewoon verveelden ...

Iedereen kan trouwens contact met mij opnemen via [email protected]

GR Glenn (Ja ja, ben maar lid geworden :D)

sjefkuhh

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door sjefkuhh »

ik heb veel meubels op habboo duss ik ben nog nooit bestolen en verbanne :D :D :!: :!: :D :D :!: :!:

Glenn
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2005 19:45

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Glenn »

w8 maar af, het komt wel ...
Hoe meer je uit geeft, hoe groter de kans ...

Gast

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zit zelf al 10 maanden op habbo, ben nog nooit bestolen en heb nog nooit een ban gehad.

Ik denk dat jullie een beetje last hebben van complot theorieën. Habbo Hotel is een bedrijf dat het zich niet kan permitteren om te frauderen, dit zal ze geld ed gaan kosten in rechtzaken. Dat jullie gehackt worden is je eigen fout. Er wordt overal op de website gewaarschuwd dat je NOOIT je wachtwoord moet geven en geen programma's van andere habbo's moet accepteren. Als jullie de site eerst even hadden doorgelezen waren jullie niet gescamd. Bovendien is het altijd raadzaam om je computer regelmatig te scannen.

En dan die verbanningen. De meeste bans die worden gegeven zijn van 2 uur om kleine dingetjes als schelden of flooden. Een permanente ban wordt niet zo maar gegeven en er zal dus voldoende aanleiding en bewijs zijn geweest dat jullie iets deden wat niet mag. Ben je het daar niet mee eens dan schrijf je naar de klantenservice. Ik ben het er overigens wel mee eens dat die niet altijd voldoende zijn werk doet.

En dan de hobba's. Hobba's worden niet betaald voor hun werk en zijn ook maar mensen. Een foutje kan voorkomen, maar zoals ik hierboven al zei: een permanente ban wordt niet zo maar gegeven.

En dan de kleine kindjes in de uitzending. Die mogen eigenlijk niet eens op habbo, je moet namelijk 12 zijn. Kleine kinderen zijn makkelijk te misleiden en waarschijnlijk zijn zij gewoon slachtoffer geworden van oplichters.

Ik heb nog steeds ontzettend veel plezier op habbo hotel en ben in die 10 maanden nog nooit gehackt of gebanned. Het ligt er dus maar aan hoe jij je gedraagt op habbo hotel. Ik geef overigens maar 5 euro per maand uit, ik snap niet hoe jullie aan 200 euro komen. Bovendien is dat je eigen keuze.

algemene bezoeker

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door algemene bezoeker »

beste mensen...
Moderators zijn betaalde geschoolde mensen en gecontroleerd door de politie en sulake

Hobba's zijn vrijwilligers (ze krijgen een solicitatie formulier EN een echt gesprek met de "manager " en de mensen van sulake (manager is in het echt niet Lotus)


robbieke

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door robbieke »

:o :( :? :shock: :x :cry: :roll: :twisted: :evil:


ik vind radar een stom programma!

Galahad

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Galahad »

Gast, scammen is iets anders dan hacken.

Glenn
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2005 19:45

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Glenn »

Hoe Verklaar je dit:

Ik neem NOOIT programmas van ook maar IEMAND aan nergens
Ik download Nooit wat op deze pc, en NIEMAND kent mijn pass

En toch wordt ik verbannen
en toch worden er kamers van habbohotel leeg gehaald door habbohotel zelf ...

Of ze het zich kunnen permiteren of niet, ze doen het wel!
Hobbas zijn bijna geen van allen 18!
Er wordt niet tot nauwelijks gecontroleerd of je wel echt 18 bent.
Ze zoeken je gegevens op, maar stel nou, dat je je registreerd als je vader of moeder? En dan die gegevens invult ...

Ik durf te wedden dat de helft van alle Hobbas geen 18 is ...
En net zo goed durf ik te wedden dat habbohotel wel degelijk kamers leeghaalt om meer te verdienen, en dan dat scam smoesje gebruikt ...

Ik word zomaar opeens verbannen, ik speelde het al 12 maanden
en ik krijg geen normaal antwoord van de klantenservice, een keer heb ik antwoord gekregen, 3 maanden na de email, en daarin stond gewoon de standaard text, ik heb een hele uitleg terug gemaild, en raad eens, NIETS TERUG!

Habbohotel licht wel degelijk op, en zolang je verslaafd bent geloof je het niet, maar zodra je van die 'tik' afbent, geloof je me wel ...

Je bent zelfs zo verslaafd dat je het voor habbohotel opneemt!
Dan isser toch wel iets mis met je ...

Maar ieder zijn eigen mening, en zo ik de meine, jouw droom over dat 'complot' slaat ook nergens op ...

Je zal het wel merken, latur

P.S. In Habbohotel bannen ze er WEL zomaar op los, de helft van mijn habbo vrienden isverbannen om redenen als accounts jatten etc. terwijl ik die in het echt ken en BIJNA zeker ben dat dit gewoon zwak gelul is, net zoals er bij mij is gebeurd!

Habbohotel is niet verantwoord, en als ze een klein leesfoutje maken zoals in het filmpje gezegt, is ook dit niet verantwoord!

Vindt jij het normaal? Als ik een leesfoutje maak, en jij opeens 200€ kwijt bent?

NEE DUS!


:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:


Scammen is het aftroggelen van iemands password DMV kleine programmatjes (keyloggers) en hacken is het inbreken in bijvoorbeeld een database voor goede doelen! (bijvoorbeeld voor je werk, om de beveiliging te checken, hiervoor krijg je dan betaald!)
Cracken is hetzelfde als hacken, maar dan voor slechte doeleinden en niet in opdracht van de beheerder van de site!
Deze doen dit dus om andermans sites te ver****en!
ILLEGAAL DUS!

Gast

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Gast »

Habbo rules!!!!!!!!!![/b]

OMA
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 mar 2005 02:01

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door OMA »

Wat een onzin allemaal en een geldklopperij dat Habbo gedoe.

Gewoon boycotten en er zijn genoeg andere spellen op internet die geen geld kosten.

Ongelooflijk hoeveel geld aan Habbo wordt uitgegeven, zonde van al dat geld.

Opperhoofd
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:13

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Opperhoofd »

En dan die verbanningen. De meeste bans die worden gegeven zijn van 2 uur om kleine dingetjes als schelden of flooden. Een permanente ban wordt niet zo maar gegeven en er zal dus voldoende aanleiding en bewijs zijn geweest dat jullie iets deden wat niet mag. Ben je het daar niet mee eens dan schrijf je naar de klantenservice. Ik ben het er overigens wel mee eens dat die niet altijd voldoende zijn werk doet.
was het maar zon feest over die 2 uur bannen...
Ooit het Hobba handboek gelezen?
voor 9/10 overtredingen staat PERM ban.
en dan ook nog hun eigen mening erin meegenomen (wat absoluut NIET kan) als een Hobba een hekel aan iemand heeft gaat diegene uitdagen bij die habbo zodat hij terugscheld en hups een ban...
klaar met de pret

Gast

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik geloof je!
Habbo is niet wat het lijkt.
Ook onder Rechters en Advocaten is corruptie dus waarom op Habbo niet.
Waar Mensen zijn en veel geld is meestal corruptie.

Gast

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Gast »

Ben het helemaal met OMA eens.
Gewoon links laten liggen dat HabboHotel.
Wat heeft Sulake dan met al dat geld gedaan?
Zeker niet aan beveiliging besteed!!!

Gast

Re: Habbohotel - Liegende geldwolfen - of lieve trouwe ...?

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn idee is, dat de jeugd die op Habbo zitten beter hun best op School kunnen doen.
Want het Nederlands wat ze schrijven is hopeloos.

Gesloten