LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NIEUW ADSL PAKKET!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Superieur
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2003 20:20

NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Superieur »

Beste beste mensen, ik wil graag jullie mening, wat vinden jullie van het volgende pakket,



- adsl verbinding van 4096/640
- telefonie gratis erbij, bellen naar alle vaste nummers in nederland is gratis! ER IS GEEN STARTTARIEF PER GESPREK!
- extra telefoonnummer erbij (gratis)
- gratis aansluitkosten
- gratis multi-pc modem, plus 2 voice-poorten, ook geschikt voor adsl2+
- gratis installatie door een monteur aan huis
- 2 e-mail boxen van elk 100 mb
- 50 mb webruimte
- helpdesk gratis, dus bellen naar een 0800-nummer


Dit allemaal voor 39 euro


Wat is jullie mening?

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door edmoor »

Op basis van de informatie die je geeft kan iedereen natuurlijk alleen maar zeggen dat dat er prima uitziet.

Probleem is alleen dat al dat soort aanbiedingen er prima uitzien maar niet doen wat beloofd wordt (Scarlet, Versatel, enz..)

Uit wat je nu zegt blijkt niet dat dat beter zal zijn bij de provider waar je deze aanbieding vandaan hebt.

Superieur
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2003 20:20

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Superieur »

Het product gaat aangeboden worden door een nieuwe provider, daar ben ik nu werkzaam. Eind van dit jaar gaat de onderneming van start. Komt niet onder het hoedje van kpn, niet van versatel, niet van tiscali, niet van bbned, geheel zelfstandig en echt een bedrijf dat zich onderscheidt van alle anderen door een prima service. Verder wordt er overwogen om een super dienst bij te voegen voor die zelfde prijs van rond de 39 euro, wat echt geen elke provider ooit heeft aangeboden en kan aanbieden. Ik wil geen reclame maken, maar ik ben super enthousiast, let maar op, de providers nu de tijd zullen echt versteld staan en als pionnen vallen.

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Zo, dat is niet mis...!
Maar als deze nieuwe ISP volledig onafhankelijk is van KPN, Tiscali, BBNed en noem maar op, hoe krijgen ze dan het adsl-signaal bij mij thuis?
Met andere woorden, dan hebben ze wel héél snel en ongemerkt een eigen netwerk uitgerold in Nederland...!!??

N.B. Ik heb voor precies dezelfde prijs hetzelfde abonnement bij Tiscali, dus zo bijzonder is die nieuwe ISP nou ook weer niet...

Superieur
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2003 20:20

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Superieur »

Het verschil voor nieuwe klanten is dat het multi-pc modem gratis is, gratis installatie door monteur en een extra dienst wat ik niet bekend kan maken en geen enkele provider heeft. Believe me, dit is echt een knaller en iets wat geen enkele provider als iets kan zien wat mogelijk is. Verder heb je bij tiscali niet de service wat je kunt krijgen bij ons. Ik kan er weinig over zeggen, maar you will see.


Ik kan je alleen nu ff vertellen dat op basis van huur van adsl netwerk we duidelijke contracten hebben en echt onafhankelijk zijn. We betalen dan wel voor gebruik van het dsl netwerk maar meer ook niet. Het gaat om een vergaande samenwerking, we bij storinge niet vastzitten aan een partij die de storing moet oplossen.

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Tja, als het 'bijzondere' hem zit in iets wat je nu nog niet bekend kan (mag) maken heeft het weinig zin om dit hier nu al te gaan lopen rondbazuinen denk ik...
Ik zou zeggen, we wachten het maar even af tot het zover is, ik ben al benieuwd naar de reclamecampagne die binnenkort gaat beginnen... :wink:

Superieur
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2003 20:20

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Superieur »

Ja man dat zal echt kapot lachen zijn, krijgen zeker allemaal wat rechtzaken van de gevestigde reuzen, gezeik en nog veel meer. Er zal veel op internet reclame gemaakt worden, in kranten en ook wel wat spotjes op tv. Maar ja budget is niet groot genoeg voor reclame spotjes iedere dag op tv, maar dat is ook niet nodig, met de juiste aanpak en adverteren op de juiste plekken/momenten komen we er wel, alleen mond op mond reclame zal al genoeg zijn, gezien het promotie plan dat we vandaag gepresenteerd hebben gekregen :)

Uitgeslapen
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:19

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Uitgeslapen »

Ach, je moet me mijn sceptische houding maar vergeven, ik heb in mijn leven al zo vaak van die prachtige verhalen gehoord, die naderhand op drijfzand bleken te rusten.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zeggen ze, dus ik wacht rustig af...!
Maar als ik zie dat een bedrijf als Versatel, na het uitgeven van vele miljoenen euro's aan reclame, nu ook 'plat op z'n bek' gaat heb ik zo mijn bedenkingen.

normaal
Berichten: 66
Lid geworden op: 27 aug 2005 19:08

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door normaal »

Superieur doet u mij maar zo'n pakket en neem er zelf ook één :lol:

vuurvos
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 jan 2005 23:11

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door vuurvos »

Een wilde gok: UPC. Ik hoorde namelijk vandaag dat die zijn begonnen met een test met ADSL2....

DSL_Expert
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 aug 2005 10:51

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door DSL_Expert »

Ik ben benieuwd......... Zeker omdat ik bij een callcenter werk welke zeer veel ervaringen heeft in het ondersteunen van (diverse) ADSL providers hoe jouw organisatie dit denkt aan te pakken op basis van een 0800 nummer.

Ben erg benieuwd naar de businesscase!

Wil je me mailen? [email protected]

EdwinW
Berichten: 24
Lid geworden op: 28 mar 2005 20:36

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door EdwinW »

Dit doet me denken aan het Tiscali Special - Special abonnement. maandprijs 29,95. Als je telefonie middels VOIP doet kun je je vaste KPN kosten reduceren tot 9 Euro inclusief bellen binnen Nederland.

Kom je totaal rond de 39 Euro. (De 9 Euro vervangt het abonnementsgeld van de KPN). Je moet dan wel de correcte modem selecteren met VOIP ondersteuning zodat je je oude tenefoon gewoon op een telefoon plug op de modem kunt aansluiten.

Superieur
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2003 20:20

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Superieur »

Tiscali? Uhhh dat is geen nieuwe provider, ik heb het hier over een nieuwe provider, niet over tiscali ofzo of upc, houd alsjeblieft op over dergelijke providers en trek svp. geen vergelijking met kpn. Hoe dat bekostigt gaat worden het 0800-nummer, heel simpel, goed spul leveren, door erkende monteur van ons laten aanleggen, duidelijke voorschriften met betrekking tot het product, zeer goede volledige support handleiding krijgt de klant mee, waarbij alleen bepaalde problemen overblijven, te denken aan line sync, line sharing of data problemen. Daarnaast nog een extra super dienst, wat je als provider echt superieur maakt :D

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door edmoor »

1 ding is zeker, door het achterhouden van informatie heb je de nieuwsgierigheid van mensen aangesproken.
Ben wel benieuwd op hoeveel consumentenfora je dat nog meer doet.
Voor mij geldt alleen maar, eerst zien dan geloven.

Vooralsnog zie ik alleen maar een nieuwe ster aan het firmament van consumentenfora waar over de aftersales geklaagd gaat worden.

EdwinW
Berichten: 24
Lid geworden op: 28 mar 2005 20:36

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door EdwinW »

Wel, dat had ik niet gelezen. Feit is wel dat Tiscali hetzelfde kan aanbieden. Dus het risico voor een nieuwe provider hoef ik daarvoor niet te nemen.

Superieur
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2003 20:20

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Superieur »

Zoals ik al eerder zei, kan ik niet verder op de zaken ingaan, ik had eigenlijk me mond moeten houden. Ik weet wat tiscali aanbiedt (verdiepen in de producten en diensten van de concurrenten :lol: ), het lijkt wel op elkaar maar 1 verschil: service! Het verschil zal met andere providers zoooooooooooooooooooo groot zijn, precies de service zoals elk persoon die wil hebben. Plus de extra dienst, dat gaat uiteindelijk het grootste verschil maken, iets wat echt super nieuw is voor de consumenten. Maar eerst zien dan geloven, inderdaad je zal het zien. FF geduld, alles zit in een testfase, we hebben nog 1 knoop door te hakken, als dat lukt, klaar dan zul je het zien, de kans is erg groot dus we gaan uit van het beste. De zenuwen zijn enorm daarom ik hier loop te spammen, einde spamactie bij deze.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door karr-2 »

Het klinkt mij allemaal te mooi om waar te zijn en de ervaring leert dat het dan ook meestal te mooi is om waar te zijn.

Eerst zien dan geloven.

vuurvos
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 jan 2005 23:11

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door vuurvos »

Nou, mijn ervaring is dat hoe mooi het ook is opgesteld, en hoe goed het bedrijf ook de spullen levert, er altijd een kink in de kabel is...

Deze kink heet in 9 van de 10 gevallen de "gebruiker"

Deze "gebruikers" hebben de nare gewoonte een computer te vergelijken met een koffiezetapparaat (kwa gebruiksgemak) en een handleiding lezen is ook al te veel moeite.

Resultaat is dat als er een keertje iets fouts wordt geinstalleerd, of dat ene schermpje dat ze gewend zijn is niet zichtbaar, ze gelijk bellen naar de helpdesk. Deze kan niet of niet snel genoeg reageren, dus dan is het gelijk een *** bedrijf.

Dus dit verhaal gaat de wereld in, en mensen denken gelijk van: dat kan nooit wat zijn, terwijl het misschien wel de beste provider is die er is.

Vaak gaat het wel zo...

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gaap...Zo spectaculair is dit aanbod niet. En ik zou zeker geen ADSL nemen van een provider zonder reputatie.

En er zijn al een paar honderd abonnementen waar je uit kan kiezen, zie www.internetten.nl

Trouwens: gratis bellen. Wat is dat voor lariekoek. Je betaalt er toch voor????

VOIP werkt heel vaak nog niet goed. Ik bel via www.bel1601.nl

Dat kost 5 cent starttarief en een halve cent per minuut. Voor 10 euro kun je daar bijvoorbeeld 100 gesprekken van 10 minuten mee voeren.
Dat kwebbel ik niet weg in een maand.

Doe er studentenadsl bij ( www.studentenadsl.nl ) voor 19,95 per maand voor een 3 Mbps verbinding en dan ben je nog een kwart goedkoper uit.

okijoki
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 sep 2005 05:06

Re: NIEUW ADSL PAKKET!

Ongelezen bericht door okijoki »

Studentenadsl, nieuwe provider....... lekker belangrijk allemaal wanneer je in het Noorden van het land woont (ASSEN). Daar ben je compleet overgeleverd aan de KPN. Ook daar wonen mensen, maar op de één of andere manier, weten de provider bazen dat niet....... :evil:

Gesloten