LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
paolo5
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2005 19:31

wanadoo

Ongelezen bericht door paolo5 »

Wat een negativiteit! Ik heb sinds 1 maand wandoo family en ben er zeer teverden mee. Snelheid met internetten, maar ook de telefoonverbindingen werken perfect. De contacten met de helpdesk verliepen plezierig en vlot. Dus hoezo wanadoo slecht :!: :!:

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door Lahan »

jij hebt het pas een maand, dus jij bent niet bij machte om een goed oordeel over wanadoo te vellen!

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door flepp »

Heb ongv. 4 jaar wanadoo basic niet ontevreden over de jaren wat internet betreft, kan dus wel een mening geven.

VV
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 okt 2005 18:54

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door VV »

Als het goed loopt is er idd niets aan de hand. Wanadoo tevreden, klant tevreden.....

Wanadoo is echter niet in staat om op een fatsoenlijke wijze problemen op te lossen.

Ze laten niets van zich horen, ze innen wel je abonnementsgeld en het probleem wordt gewoonweg niet opgelost. Ondertussen heb je uren met de helpdesk aan de lijn gehangen.....Meneer...ja...ik zie dat er een case is aangemaakt. Er zijn in mijn geval wel drie cases aangemaakt...allemaal zonder resultaat.

Daarom blijf ik bij mijn standpunt: Wanadoo is een baggerprovider.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door flepp »

Bij welke provider zijn er geen problemen wil nog niet zeggen dat ze allemaal niet deugen, lees maar hier op de forums.

Uncle Willy
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 jul 2005 22:54

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Als je geen problemen hebt met Wanadoo dan kan je jezelf net als vele gelukkig prijzen maar heb je wel problemen dan heb je ook echt problemen en daar is héél moeilijk vanaf te komen.

Zo ongeveer 10 jaar geleden was daar ineens Euronet en dat was in die tijd een goede provider, een van de duurste maar zeer goed en een hele vriendelijke helpdesk bezet met mensen die kennis van zaken hadden.

Na een aantal jaren kwam het Franse bedrijf Wanadoo en nam Euronet over, ze gingen naar een grotere locatie en daar zitten ze nog. samen.
Alleen van Euronet zie je en hoor je weinig maar zijn er nog wel en ook nog steeds duurder dan Wanadoo, daarbij is de helpdesk niet meer wat het geweest is.
Wanadoo wil alleen geld verdienen en nogmaals als alles goed werkt heb je geen reden tot klagen maar als je ze nodig hebt, voor wat dan ook, ben je eigenlijk aan de goden overgeleverd. Bel je de helpdesk dan is het net een loterij, tref je iemand met kennis van zaken dan heb je geluk en kan je probleem opgelost worden en anders moet je maar aanmodderen.
Maar bij de vele providers die aan het nieuwe telefoon gebeuren zijn begonnen loopt het op dit moment nog niet helemaal en stapelen de problemen zich op.

We moeten maar hopen dat die lui eens luisteren naar de consument en proberen zosnel mogelijk de problemen oplossen. Dat zou vele heel prettig zijn.

speler
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2005 12:18

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door speler »

Ik heb sinds 25/8 (dus nu ruim 6 weken) nagenoeg dagelijks verbindings-problemen met family. Ik heb gelukkig geen telefoon via wanadoo want dan had ik al vele uurtjes niet kunnen bellen.
Dacht dus wel dat ik mag spreken van enige ervaring met wanadoo family. Overigens toen ik nog gewoon lite had had ik zelden problemen.
De medewerkers van de helpdesk zijn best aardig en doen er alles aan om je te helpen maar volgens mij zijn het gewoon technische problemen. Ik zal in mijn omgeving in ieder geval niemand aanraden over te stappen naar family.

Doetinchem01
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2005 20:29

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door Doetinchem01 »

Hallo allemaal, ik kan per 10 september (!!) geen gebruik meer maken van mijn Wanadoo gratis telefonie; heb meerde keren (ongeveer 7 keer) met de helpdesk gebeld (kosten voor het bellen van de helpdesk worden overigens verhoogd van 10 naar 20 cent per minuut wat natuurlijk schandalig is) en er is tot op heden geen oplossing gevonden. Telkens krijg je te horen dat er aan het probleem wordt gewerkt en binnen afzienbare tijd (??) wordt opgelost.

Aangezien dit niet de eerste problemen zijn die ik ondervind (ook regelmatig problemen met internet) heb ik zelf besloten om mijn abonnementsgeld terug te laten storten en terug te betalen onder aftrek voor de abonnementskosten van de vaste telefonie. En inderdaad, wanadoo is nergens gratis te bereiken. Laat staan dat Wanadoo de moeite neemt om zelf met zijn KLANTEN (hebben ze geloof ik niet door) contact op te nemen, niet dus.

Ik raad in ieder geval iedereen aan om GEEN Wanadoo met telefonie te nemen. Het klinkt misschien leuk, maar je hebt er alleen maar problemen mee. Mijn eertse kans om het abonnement op te zeggen grijp ik met beide handen aan.

VV
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 okt 2005 18:54

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door VV »

Beste Doetinchem01,

Met een grote bek wil het ook wel lukken. Je stelt ze gewoon een ultimatum en ze trekken vervolgens netjes de stekker eruit. Kun je tenminste verder naar een echte provider...van Wanadoo hoef je verder niets te verwachten. Een probleem oplossen is volslagen onmogelijk met dat stelletje hobbyisten in 020.

Roelant
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2005 00:43

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door Roelant »

Ik heb zeer slechte ervaring met wanadoo.

1. je belt regelmatig via de kpn (lees: kost een hoop extra) omdat de livebox niet werkt. In het begin hadden we dat niet door, maar je moet letten op dat toontje voordat hij gaat kiezen

2. Iedereen lijkt in gesprek, (incluis je eigen mobiele telefoon die je naast je hebt liggen.) en wat blijkt... op een of andere manier werkt de verbinding niet. Hij geeft bij elk nummer een ingesprektoon.

3. Mensen proberen jouw te bellen, gaat gewoon over, alleen niet bij jou. Mensen denken daardoor dat je niet thuis bent.
Omdat de telefoon niet over gaat kan niemand iets inspreken op het antwoordapp (zit in mijn toestel).

4. Je wordt regelmatig tijdens het bellen eruit gegooid.

Oplossing bij alles: resetten van de livebox. (wat ik per week minimaal 10 keer moet doen). En dan weer wachten tot er weer problemen opduiken.

Wat wel raar is: Mijn internetverbinding is helemaal perfect. Nog nooit een probleem mee gehad

de helpdesk mailt dat het aan mijn verbinding ligt, en dat ik ze moet bellen (10 c/mt) maar dat weiger ik. Wil of gratis bellen of zij moeten mij bellen. Zij leveren een slechte dienst. Ik wil dan ook de "samenwerking stoppen als het niet opgelost wordt.

reactie Wanadoo: (cntl+c - cntl+v)
"Wij mogen u niet terug bellen en wij zijn niet bereikbaar op een gratis nummer. U heeft het recht de betaling te stoppen, maar u belandt daarmee in een bijzonder onplezierig incasso traject."

Ik weet nog niet of ik het aandurf, maar kan hier geen genoegen mee nemen.

hebben jullie ook problemen met de telefonie??
En hoe zit het met stoppen met nog een looptijd van de overeenkomst??

reactie

vin diesel
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 sep 2005 22:00

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door vin diesel »

En inderdaad, wanadoo is nergens gratis te bereiken....

Wat dachten we van: [email protected]

VV
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 okt 2005 18:54

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door VV »

Een e-mailadres is alleen handig als je uberhaupt internet hebt. Een helpdesk wordt vaak benaderd vanwege het ontbreken van internet.
En dacht je nou echt dat je op dat mailtje ooit een antwoord krijgt? Laat me alsjeblieft niet lachen.

Doetinchem01
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2005 20:29

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door Doetinchem01 »

Volkomen eens met VV.
Als je een e-mail stuurt naar de helpdesk, ben je waarschijnlijk nummer 6325. Voordat je dan een keer antwoord krijgt.......... dat kun je natuurlijk wel raden.

Daarnaast moet Wanadoo zijn KLANTEN eens een keer leren behandelen als KLANTEN. Wij zijn er niet alleen om geld op te leveren, vandaar dat het tarief van de helpdesk natuurlijk weer omhoog gaat, maar wij willen ook de service/diensten krijgen waarvoor wij betalen.
Zolang dat niet gebeurt, kan ik absoluut NIET tevreden zijn en ik ben bang dat ik dat ook niet meer ga worden over Wanadoo.

alm77
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 okt 2005 08:46

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door alm77 »

@Doetinchem01

Het is natuurlijk een utopie om te denken dat je als klant daar bij een ISP zit aangesloten voor de gezelligheid. Natuurlijk heeft een bedrijf winst te maken.
Echter basisprincipe is Klant Is Koning!!

En daar kunnen nog wel wat verbeteringen in gemaakt worden..



Overigens nog even inprikken op het 'fantastische' item in de uitzending van afgelopen maandag. Het viel me wel op dat de 5 ISP's welke het beste uit de bus komen zich het afgelopen jaar ook het minst hebben bewogen met nieuwe producten. Zowel in netwerk als telefonie zaken.
Maar zeg nou zelf bij welke KPN provider kun je 2mbit krijgen voor onder de 30 euro?[/quote]

Maarten1985
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 okt 2005 11:07

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door Maarten1985 »

Ik heb zelf al 1½ jaar Wanadoo (ADSL Lite) en ik ben dik tevreden over het. Nooit echt problemen met m'n verbinding gehad.
Het enige ding wat ik niet leuk vind is de hoeveelheid spam die ik binnenkrijg via m'n Wanadoo email. Ze moeten spambescherming gratis maken vind ik, betaal al € 15 per maand aan Wanadoo.

dragon23
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2005 11:49

Re: wanadoo

Ongelezen bericht door dragon23 »

Wanadoo is voor mij niet slecht,ik ben 2 maal overgestapt pakket.en ik heb Wanadoo nu in totaal al 3½ jaar en heb helemaal geen problemen,internet doet hhet hier altijd,kon ik niet zeggen van @home waar ik meer geen internet had dan wel.Nee voor mij is Wanadoo super en zeker nu dat ik het Wanadoo Adsl family hebt voor maar 24 euro,en een suersnelheid,dus mij hoor je niet klagen

Gesloten