LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.geheugenkopen.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
forrest
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2006 16:05

www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door forrest »

Hebben meer mensen problemen na het bestellen van geheugenbankjes via de site www.geheugenkopen.nl?
Ik heb 29 december 2 bankjes van 1024 mb besteld, maar deze tot op heden nog niet mogen ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op e-mails wordt niet gereageerd. Volgens de site zou het door mij bestelde geheugen de hele afgelopen maand in voorraad zijn??
Is dit een vorm van oplichting of mag dit van de wet? Wie o wie weet dit.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door jurrien »

Zeker wel !! Dit bedrijf is heel slecht. er zijn al meerdere mensen die niets gekregen hebben. Op www.tweakers.net/shopsurvey kan je er zelf meer over lezen. oppassen dus !!

Jurrien

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door jurrien »

Krijg je echt helemaal niets geleverd dan is dat natuurlijk oplichting en dat is nog steeds verboden. op www.internetoplichting.nl kan je er dan melding van maken, waarop zij jou ook helpen.

Jurrien

digimax
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 nov 2003 20:16

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door digimax »

de eigenaar schijnt ziek te zijn, daarom is het zo beroerd met de service. echter het bankrekeningnummer is gelijk aan die van 123copumputers, terwijl het postbus weer gelijk is aan twentecomputers. ook de BTW nummers zijn allen gelijk. is wel een raar zaakje. ik heb er ook een bestelling lopen, voorlopig voordeel van de twijfel want over de telefoon is er wel "wat bereidheid".

maar ik ga er zekerweten nooit meer iets kopen.

forrest
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2006 16:05

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door forrest »

Och wat zielig he, de eigenaar is ziek.
Dat zijn van die bekende smoezen, er zal binnenkort ook wel iemand in zijn familie doodgaan. En de daaropvolgende smoes zal wel weer zijn: er is niet genoeg geleverd ja ja :(

forrest
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jan 2006 16:05

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door forrest »

Het is niet te geloven, ik had de link van trosradar naar geheugenkopen.nl gestuurd en wat denk je.... het geheugen is binnengekomen!!!! :D
Voor iedereen die nog iets moet krijgen, bombardeer ze met mailtjes dreig met aangifte bij de politie en uiteindelijk heb je kans dat je je spulletjes binnenkrijgt :)

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door joopataa »

Echt gefeliciteerd ! Want ik hoor dat de meeste nog helemaal niets hebben gekregen. Degene die dat wel hebben zijn net als jij constant bezig geweest , en dat schijnt te helpen soms.

Joopat :D

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Probeer http://www.geheugen.com daar heb ik goede ervaringen mee!

Susses!

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door Consumentt »

Het lijkt op die zaak van Bestpriced.nl.
Ook een professionele site met goede prijzen en daar moest je ook bij rembours aanbetalen. Hebben ze bij die geheugenlui het kunstje afgekeken of is het familie of zo.
Ik zou er in ieder geval geen eurocent meer aan toevertrouwen!

digimax
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 nov 2003 20:16

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door digimax »

ik heb ondertussen wel geleverd gekregen (merkloos dimmetje), maar blijft een vreemde zaak na talloze mailtjes en telefoontjes en dikke maand wachten. ik raad iedereen af daar te kopen.

jeroendg
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2006 22:21

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door jeroendg »

Ik heb onder rembours 2 SO-Dimm modules besteld op 16 januari 2006 en gelijk maar 25,- euro aanbetaald. Inmiddels is het 17 februari en ik ontvang taal nog teken.

Uit alle meldingen kan ik alleen maar concluderen dat ik mijn geld kwijt ben.

Dit gaat om een heel scala aan BV's die er allemaal dezelfde praktijken op nahouden en van dezelfde eigenaar zijn van [Naam verwijderd door Moderator].
Er loopt al een link op dit forum nl.: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... ecomputers

Andere winkels van meneer [Naam verwijderd door Moderator] zijn o.a. twentecomputers.nl , aaamemory.nl , 123computers.nl , geheugenkopen.nl en reeds failliet Xenon en Xenon webstore.

Ook tweakers.net acht ik medeverantwoordelijk voor deze oplichtings praktijken. Ik ga zeker proberen er iets aan te doen. Zodra je bij Tweakers.net via de Shopsurvey of een van de fora mensen probeert te waarschuwen wordt gelijk je bericht door één van de mods of admins verwijderd. Zodoende is het niet mogelijk om mensen te waarschuwen. Voor Tweakers.net vormt de Pricewatch door de verkoop van abonnementen aan webstores, naast de advertentie verkoop, voor de grootste bron van inkomsten. Zodoende verwijderd men dus maar gauw al te negatieve kritiek of NAW en eigenaar gegevens. Een betalende klant kan zodoende gewoon doorgaan met zijn oplichtings praktijken zodat de community leden de dupe worden.

Ik heb speciaal voor gedupeerde van deze oplichter een mailbox geopend [email protected] .

Eigenlijk zouden de gedupeerde gezamenlijk gewoon beslag moeten laten leggen op de rekeningen van deze oplichters.
[/url]

djfox741
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:11

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door djfox741 »

Hallo,

Heb even in de "source" van die site gekeken en vond een ander adres, ook deze source van die pagina was van dezelfde bouw dus vermoed ik dat dit adres wel dezelfde zaak zal zijn, succes.

123 Computers
Kanaalstraat 131
7547 AR, Enschede

Tel 053-4837409
FAX 053-4837410
e-mail: [email protected]

Bank: 51.13.18.561
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL08ABNA0511318561
KvK nr: 08129217
BTW nr: 8140.06.760.B.01

Tot zover maar weer ... djfox741

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Verenigde Twentse Computer Bedrijven B.V. 08129217 0000
Kanaalstraat 131, 7547AR Enschede Hoofdvestiging

Twentestream
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2005 16:49

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door Twentestream »

ik heb net ook al op een ander forum gereageerd hier bij Tros Radar.

Ik ben er dus vanmorgen geweest om geheugen te halen aan de kanaalstraat bij 123computers maar dat is wel goed gegaan hoor en ze hebben nog steeds een winkel.

Maar ze zijn wel allemaal hetzelfde

123computers
twentecomputers.nl
geheugenkopen.nl

Wens de gedupeerden veel succes en zou zeggen neem eens een kijkje in de winkel bij hun aan de kanaalstraat 131 in Enschede.

L.Rozenwater
Berichten: 599
Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Alle 3 zijn handelsnamen van eerder, door mij vermelde BV; gegevens opgevraagd bij de Kamer van Koophandel !!

koningsjpc
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:29

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door koningsjpc »

Waarom deze banken niet in de winkel gekocht. Vaak zijn ze dan nog veel goedkoper en heb je garantie. ook heb je ze dan meteen en hoef je niet af te wachten wanneer je ze binnenkrijgt en of je ze wel krijgt, zoals in dit geval.

MisterX
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 feb 2006 18:29

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door MisterX »

Ik vond 4 weken ook al wat lang duren, en was het aan het lijntje houden zat dus besloot de adres gegevens te zoeken aan de hand van het telefooon nummer (053 7503039) even via google.nl gezocht en kwam op schrikbarend veel bv's van auto handel/verhuur tot computers uit. Ik bellen... kreeg ik een of andere Allie aan de lijn, welke beweerde dat hij deze site's alleen maar host en dat hij mijn klacht door zal geven aan twente computers....
http://whois.webhosting.info/217.114.109.170

Het gaat bij mij om een bedrag van bijna 200 Euro, en daar laat ík die oplichters niet mee weg komen!!!

Het heeft zeker zin om aangifte te doen:

http://www.politie.nl/zuid-holland-zuid ... houden.asp


DOEN DUS!!!

Hannyuit
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2006 00:20

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door Hannyuit »

Ook ik ben opgelicht door GEHEUGENKOPEN.NL, geheugenmodule besteld, wordt niet geleverd, geld wordt niet retour gestort.

Kan TROS RADAR daar nou eens wat aan doen, internet bedrijven die gewoon op het internet door kunnen gaan met hun praktijken !!!

De Site is en blijft gewoon in de lucht, en ze hebben bewust een verkeerd telefoonnummer op de site gezet, een 087 kengetal die niet bestaat.

Ze zitten op 053-4325577. Ik heb ze gebeld waar de spullen blijven die ik in februari 2006 had besteld, allemaal smoesjes, [Naam verwijderd door Moderator] zou de bedrijfsleider zijn, maar die was natuurlijk net even weg.

Ik heb even verder zitten zoeken, het blijkt een hele keten van oplichters te zijn, onder de vlag van VERENIGDE TWENTSE COMPUTER BEDRIJVEN B.V. met het internet adres: http://www.vtcb.net

Hoe kunnen we deze oplichters nou eens stoppen ?????

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

1) Het bedrijf een aangetekende brief sturen waarin je ze een termijn van ongeveer twee weken geeft om het product te leveren of het volledige bedrag te retourneren. Indien termijn verstreken.
2) Nogmaals een aangetekende brief sturen en het bedrijf een ultimatum geven van een week om alsnog aan de eis uit je eerst brief te voldoen. Op straffe van het volgende:
- Je gaat aangifte doen en stuurt een incasso bureau op ze af
- Alle gemaakte kosten zullen op het bedrijf verhaald worden
- Ze een rechtzaak kunnen verwachten indien ze blijven weigeren

Grote kans dat je binnen drie weken het geld plus gemaakte kosten (aangetekende brieven) op je rekening hebt staan.

jeroendg
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2006 22:21

Re: www.geheugenkopen.nl

Ongelezen bericht door jeroendg »

@Hannyuit

Je kijkt zelf zeker nooit naar TROS Radar?
Als je dat wel deed had je namelijk geweten dat IN DE MEEST RECENTE!!!! uitzending, van 20 maart jl. uitgebreid aandacht is besteed aan Geheugenkopen.nl en aanverwante internet shop's.

Je had die opgeblazen boeven tronie van [Naam verwijderd door Moderator] zelfs live in de uitzending kunnen zien.

De uitzending is alsnog, streaming, te bekijken via http://www.uitzendinggemist.nl. En deze week is zelf nog alleen dit specifieke item te bekijken via: http://www2.trosradar.nl/PHP/broadcast/

Als je gedupeerd bent moet je bellen met 088-1230123 (volgen de [Naam verwijderd door Moderator] zelf). In de uitzending is door [Naam verwijderd door Moderator] zelfs beloofd (onder dwang) dat alles voor begin april opgelost zou zijn. Ik geloof er geen bal van maar we zullen wel zien.

Je kunt je als je echt stappen wilt ondernemen ook nog aanmelden bij de volgende advocaat, die reeds een aantal gedupeerde vertegenwoordigd:

mr G.L.D. Thomas
Amstelland Advocaten
Binderij 7a
1185 ZH Amstelveen

T: 020 489 68 18
M: 06 270 537 67
F: 020 489 68 21

E: [email protected]

Deze advocaat was ook in de uitzending te zien en voor hem geld natuurlijk hoe meer aanmeldingen hoe lager de kosten.

Gesloten