LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spam via Markplaats

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bakkerhb
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2004 13:19

Spam via Markplaats

Ongelezen bericht door bakkerhb »

Heb het idee dat als je advertenties of Marktplaats heb gezet je daarna gek wordt gemailed met Spam.
Bij mijn andere email adressen die ik voor andere doeleinden gebruik heb ik nooit last van SPAM.
Graag verneem van andere of ze dezelfde ervaringen hebben.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Spam via Markplaats

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het zou kunnen, ik heb er (nog) geen last van terwijl ik toch regelmatig zaken koop en verkoop bij Marktplaats en Speurders. Hebben ze hier geen beleid over op de site staan?

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: Spam via Markplaats

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Nog geen last van gehad.

Lieske

kazana
Berichten: 170
Lid geworden op: 18 nov 2005 18:59

Re: Spam via Markplaats

Ongelezen bericht door kazana »

Waarom denk jij dat het via marktplaats binnen komt, heb zelf ook last van spammers maar geen idee hoe ik erachter zou kunnen komen vanwaar het vandaan komt
BVD

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Spam via Markplaats

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik doe geregeld zaken op marktplaats en gebruik hiervoor mijn reguliere mailadres.
Ik weet vrij zeker dat hier geen spam vandaan komt.

Als je niet gespammed wil worden maak dan een hotmailadres aan en gebruik dat voor alle zaken, forums en bezoeken aan vage sites die je doet.
Je kunt je hotmailadres gewoon in outlook laten werken als 2e adres.

Je eigen mailadres alleen aan vrienden/familie geven dan blijf je behoorlijk spamvrij.

Ook is het verstandig een gratis spyware programma te installeren en die geregeld je computer schoon te laten maken.
Door het plaatsen van Cookies door diverse sites wordt ook nogal het e.e.a gegenereert

Gesloten