LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ADSL via glasvezel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door Jan Post »

Dat is uw mening ;). Ik wens je voor de rest veel succes.
Je kan altijd een klacht naar kpn sturen of vragen of ze je tog op een stukje koper aansluiten(ook al doen ze dat bijna nooit)

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door queenfan »

heb ik al gedaan moest een opdracht opstarten om overgezet te worden op koper, maar kom niet verder dan de postcodecheck :?

Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door Jan Post »

Een aangetekende brief naar het volgende adres sturen. Ze zullen waarschijnlijk je aanzoek verwerpen maar het is altijd te proberen :roll:

KPN Klantenreacties
Postbus 90052
5200 KD 's-Hertogenbosch

peukiemon
Berichten: 170
Lid geworden op: 26 nov 2005 10:14

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door peukiemon »

@queenfan

Welke wijkcentrale bedoel je want op de Leegeweg is wel Adsl te verkrijgen.
En ik meen dat het ook in gravenburg te krijgen is.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door queenfan »

@peukiemon: de Held, de wijkcentrale zit op de kruizing James Baldwinstraat Leegeweg.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door queenfan »

@ J Post,
Een aangetekende brief naar het volgende adres sturen. Ze zullen waarschijnlijk je aanzoek verwerpen maar het is altijd te proberen Rolling Eyes

KPN Klantenreacties
Postbus 90052
5200 KD 's-Hertogenbosch
Zal het eens proberen, niet geschoten is altijd mis, nee heb ik ja kan ik krijgen :lol:

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door jvs »

Queenfan nog een keer, wat jij hier zo krampachtig "wijkcentrale" blijft noemen, is iets wat door mensen die veel met adsl doen vaak "straatkast" of "wijkverdeelkast" genoemd wordt. En wat jij "centrale" of "telefooncentrale" noemt, wordt door veel mensen "wijkcentrale" genoemd (meestal zijn dat complete panden, huizen, verdiepingen of iets dergelijks).

Er zijn zo'n 1300 van die wijkcentrale's (wat jij dus centrale's noemt) in nederland en ik geloof een keer bij een presentatie van kpn gezien te hebben dat er 28.000 wijkverdeelkasten of straatkasten zijn (queenfan noemt die dingen wijkcentrales, het zijn geen centrales, het zijn verdeelkasten :P).

Jullie (en ik) zeggen allemaal hetzeflde, maar luisteren niet naar elkaar omdat jullie allebei iets anders bedoelen met wijkcentrale. Dat is echt alles.

Overigens gaat het dan alsnog niet lukken om adsl te krijgen, ook niet via een klacht vrees ik.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door queenfan »

@ JVS zie ook http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm hier wordt toch echt over een centrale gepraat.

Maakt ook niet uit we hebben allemaal over hetzelfde.

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door jvs »

Ja, wijkcentrale kan je ook wel centrale noemen (dan snapt iedereen het nog steeds), maar als jij de straatkast of wijkverdeler "wijkcentrale" gaat noemen, krijg je dus verwarrende antwoorden..

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: ADSL via glasvezel

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik ga daar echt geen discussie meer over voeren, is niet relevant ik weet door mijn werk hoe het bij KPN wordt genoemd klaar.

Maar ben er ook achtergekomen via de monteurs die o.a. ISDN 30 en vaste verbindingen aanleggen, dat ADSL wel via glas kan maar dat de wijkcentrales, wijkkasten, wijkhokjes noem het maar op vaak nog niet klaar zijn om via glas te kunnen. Ook mensen van o.a. Planet en XS 4 All zeggen dit.

Gesloten