LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq problemen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
d4v1d5
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 apr 2006 16:54

Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door d4v1d5 »

Hallo allemaal
Ik heb advies nodig over een probleem.
In januari heb ik mijn oude provider (speedlinq) opgezegd en ik heb wanadoo aangevraagd.
Wanadoo is op 18 januari geactiveerd en vanad de 18 internet ik dus via wandoo.
Ik heb netjes mijn laatste maand bij speedlinq betaald maar ik heb nooit een bevestiging ontvangen van speedlinq over opzegging. In februari heb ik via e-mail een mislukte incasso ontvangen van speedlinq. Ik heb direct gebeld en gevraagd hoe het kan dat ze nog steeds geld proberen af te halen terwijl ik al heb opgezegd. Er nagevraagd en het klopt mijn abonnement is opgezegd maar stond nog ingeschreven in het betalingssysteem. Zij zei dat ik de e-mail als niet verzonden kon beschouwen.
Maar in maart en nu ook weer voor april kreeg ik weer mislukte incasso's en ik heb weer contact opgenomen met klantenservice en nu is er gezegd dat mijn abonnement nooit is opgezegd en dat ik maart en april als nog moet betalen en dan kan ik pas opzeggen. Maar ik krijg mijn geld niet terug.
Dus moet ik betalen voor een fout van hun maar ik krijg het niet terug.
Ik heb al wel een opzeg brief opgestuurd met een brief en alles uitgelgd maar ik kreeg na een andere halve week pas een heel kort brief van dat ik niet kan opzeggen omdat er openstaande factures zijn. Maar over mijn brief en mijn situatie staat niets in vermeld.
Heeft iemand advies wat ik moet doen?

Alvast bedankt

rwinzzz
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2006 23:31

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door rwinzzz »

Het gaat er steeds meer op lijken dat Speedlinq er een strategie van maakt zijn klanten moedwillig te benadelen. U bent 1 van de velen die alles netjes volgens de regels (Speedlinq algemene voorwaarden) en op tijd heeft gedaan en uiteindelijk (kan soms heeel lang duren!) van Speedlinq te horen krijgt dat ze nooit iets van u hebben ontvangen en u dus verplicht bent (onterecht) alsnog een heleboel geld te betalen. (lees de forums er maar op na) Het is ook allemaal zeer onfatsoenlijk waarop de communicatie met dit bedrijf dient te verlopen. Op emails wordt niet gereageerd, net zo min als op brieven of alweer heeel veel te laat. Ik had mij via de Breedbandshop aangemeld bij Speedlinq met een enorm scherpe aanbieding; 14,95 i.p.v. 19,95, geen aansluitkosten en gratis modem! Blijkt dat er binnen no time aansluitkosten en modem wordt afgeschreven van je rekening. Niets aan de hand want je krijgt na 2 maanden abonnementsgeld te hebben betaald en na het insturen van het actievoucher al die kosten netjes retour.....
Ook ik heb dat allemaal netjes gedaan en vooral op tijd want het gaat om een aardig bedrag! Ik kreeg maar geen bevestiging dat alles in orde was en heb diverse keren getracht de helpdesk te bereiken a 0,70 p.m. om poolshoogte te nemen maar nooit binnen een redelijke tijd contact kunnen leggen. Dat alleen al was een dure en vooral nutteloze onderneming.
Uiteindelijk nooit die kosten retour ontvangen en ook niet die korting van 5,00 euro p.m. Boze brief geschreven en, inderdaad nadat ik die brief voor een tweede keer had verstuurd kreeg ik pas een "no reply" email dat ik niet had voldaan aan de actievoorwaarden en dus geen aanspraak kon maken op restitutie maar.....als ik nog eens 1 jaar mijn abonnement zou verlengen zij bereid waren een uitzondering te maken en mij dat geld alsnog zouden terug betalen. Wie het weet mag het zeggen maar dit is de ontfastsoenlijkheid ten top en volgens mij allemaal uitgedokterd en gepland. Het geeft me, en ik denk velen met mij een gevoel van onrecht en totale onmacht zo behandeld te worden. Wordt het niet weer eens tijd die boeven van Speedlinq in Radar te ontmaskeren?

cocinero
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2006 16:10

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door cocinero »

Alweer het bekende verhaal, het zijn gewoon oplichters,ze dwingen je naar die dure helpdesk te bellen want daar verdienen ze goud aan.
Ik ben gelukkig verlost van dat stelletje tuig, maar ik ken een paar mebnsen die niets anders dan problemen hebben met speedlinq.
Ik ben benieuwd wie er aangifte gaat doen bij de politie, RADAR misschien?

ChrisAmsterdam
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 mei 2006 21:38

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door ChrisAmsterdam »

Speedlinq is veruit de slechtste internetprovider van allemaal. Ik maak al ca. 10 jaar gebruik van internet en heb verschillende providers gehad, maar zo slecht als Speedlinq is, heb ik nog nooit meegemaakt. Na mijn aanmelding via ADSL winkel.nl werkte het internet 3 maanden niet, maar er werd wel al totaal bijna 150 euro afgeschreven voor modem, indstallatie e.d. Dat zou ik na insturen van de voucher weer terugkrijgen, maar je raad het vast al: er ging van alles mis, ik heb uren aan de lijn gehangen met de helpdesk a 70 eurocent per minuut. Het allerergste is dat Speedlinq de problemen niet oplost. De helpdesk zegt dat de problemen aan BBned liggen, maar ja ik heb geen contract met BBned maar met Speedlinq. Mijn advies aan iedereen die overweegt op een ogenschijnlijk aantrekkelijke aanbieding van Speedlinq in te gaan: NIET DOEN. Er komt vrijwel altijd een hoop elende van! :x

aqua.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2006 01:29

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door aqua. »

Het allerergste is dat Speedlinq de problemen niet oplost. De helpdesk zegt dat de problemen aan BBned liggen, maar ja ik heb geen contract met BBned maar met Speedlinq. Mijn advies aan iedereen die overweegt op een ogenschijnlijk aantrekkelijke aanbieding van Speedlinq in te gaan: NIET DOEN. Er komt vrijwel altijd een hoop elende van!

eens!


Sluit geen contract met deze oplichters!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door Ulbe »

Jammer dat Speedlinq zo'n slechte provider is!, :(

Ze hebben een leuke aanbieding lopen onder de naam www.bestadsl.nl

een pakket met een download van 4096 kbit/sec. en een upload van 1024 kbit/sec.

En dat voor slechts € 9.95 per maand!,

Geen provider die dit zo'n pakket aanlevert!,

Maar..., het pakket moet wel werken..., als je zo'n goedkoop pakket aanneemt kun je bijna er op wachten dat je met zo'n extreem goedkoop pakket problemen kan verwachten!, :roll:

aqua.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2006 01:29

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door aqua. »

Ze hebben een leuke aanbieding lopen onder de naam www.bestadsl.nl

Maak geen reclame voor die oplichters. :evil:

een pakket met een download van 4096 kbit/sec. en een upload van 1024 kbit/sec.

En dat voor slechts € 9.95 per maand!,

Geen provider die dit zo'n pakket aanlevert!,
Jij begrijpt hun retoriek volgens mij niet, het gaat helemaal niet om die goedkope pakketten. Je wordt er om de 3 dagen eruit gegooid, waardoor je automatisch de helpdesk gaat bellen. En dan kan je eerst 1 minuut luisteren naar een vervelend casette, voordat je een keuze kan maken, zo hebben ze al de eerste euro binnen. Vervolgens laten ze je wachten, 10 minuten gemiddeld, dat is dan 7 euro erop...= 8 euro. Vervolgens praat je nog zo een 5 minuten..= 3,50 ..Totaal heb je voor 1 keer bellen zo een 15 euro kwijt. En het gekke is dat er helemaal niets aan je verbinding wordt gedaan. Dus je gaat weer bellen en nog een keer. Totdat je ze helemaal zat bent en een rekening van 200 euro van KPN krijgt.

Dit is mij echt overkomen, ik ga nu die abonnement afkopen. Ben ik van ze af. De helpdesk is totaal onkundig en dom. Allemaal kneuzen die daar werken. En dat is geen generalisatie.
als je zo'n goedkoop pakket aanneemt kun je bijna er op wachten dat je met zo'n extreem goedkoop pakket problemen kan verwachten!,
Onzin. IK betaal nu 25 euro p/mnd. En ook met deze pakket heb je geen goede verbinding. Het maakt helemaal niet uit wat voor pakket je hebt bij ze, wat uit maakt is die dure helpdesk. Daar verdienen ze geld mee, niet met die abonnement. Ik heb sterke vermoedens dat zij in staat zijn om express 'de stekker' eruit te halen, als ze geld nodig hebben. Echte oplichters zijn het.

wowi
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2007 01:33

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door wowi »

Helpdesk voor 70 Eurocent per minuut, dat lees je niet in een advertentie van Speedlinq. Het is werkelijk schandalig als dat wettelijk inderdaad mag!
Bij de hulp van de ADSL-installatie ging het al mis. Geen wachtwoord en gebruikersnaam voor SpeedTouch 710 wireless modem. Meegeleverde CD startte bovendien niet automatisch op. Helpdesk bellen, 10 minuten wachten, want dat is waarschijnlijk hun standaard starttarief... SpeedTouch 710 wireless modem kan dus niet handmatig worden geprogrammeerd, want de meegeleverde software zorgt voor een speciale herprogrammering van het apparaat. Juiste programma handmatig vanaf CD gestart en inderdaad, Internet werkt.
Vervolgens start ik VoipBuster om goedkoop te kunnen bellen (als leuk alternatief voor al die Internet + bellen abonnementen!), maar dat programma wordt geblokkeerd!!! Wat voor trucs haalt Speedlinq nog meer uit? Ik ken veel gebruikers van Voipbuster, maar dit heb ik nog met geen andere ADSL-provider meegemaakt!
En de kortingsactie, hoe krijg je dat geld dan terug? Er zit bij aflevering helemaal geen kortingsbon. Ah natuurlijk, weer even bellen met die helpdesk, want dan is die korting door Speedlinq weer snel terug verdiend... Trap er niet in!

old no.7
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:52

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door old no.7 »

Ik heb ooit een poging gedaan om Speedlinq te nemen. Wat een ellende !! .Ik bleek geen signaal te hebben en ADSL was onmogelijk. Het mooiste was dat Speedlinq mij verzocht het modem terug te sturen en ik later een rekening kreeg omdat er niets mis met het modem was.
Ik heb nooit op deze rekening gereageerd, ik ga niet bellen a 0,70 cent per minuut !!. Uiteraard bij een incassoburo terechtgekomen en met hun e.e.a. rechtgezet.

Speedlinq zijn knoeiers, nooit aan beginnen !!!

Het is ongelooflijk dat zo'n bedrijf straffeloos mag opereren in Nederland !!. Horen meer thuis in een bananenrepubliek maar ik geloof af en toe dat we in Nederland aardig in die richting afglijden.
Laatst gewijzigd door old no.7 op 25 jan 2007 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Hallo,
Ik heb sinds 28 december 2006 ook speedlinq. Na een poging tot overstappen van kpn planet naar het net, waar ik drie maanden mee bezig was en 3 maanden zonder telefoon en internet. En eindelijk kreeg ik een aansluiting bij speedlinq. Maar de adsl viel achter elkaar weg, dus ik belde met de helpdesk, maar dat loste niks op. Half januari kreeg ik mijn inlog codes en wachtwoord binnen voor speedlinq bellen. Nou toen begon de ellende pas echt. Ik werd eerst al afgesloten omdat mijn telefoon nummer geporteerd werd, dus 3 dagen geen telefoon. We probeerden toen speedlinq bellen te activeren maar dit lukte niet want het wachtwoord bevatte een [ teken en die pakte het wachtwoord niet. Dus bellen naar de helpdesk met de telefoon van de buren. Na een kwartier werd er eindelijk opgenomen en die dame zou het wachtwoord wijzigen en konden we opnieuw beginnen. Maar ik kreeg geen verbinding. Weer de helpdesk bellen en weer 16 minuten in de wacht had ik eindelijk telefoon en adsl, maar dit duurde maar 2 uren. In 3 dagen tijd heb ik ongeveer 60 euro verbelt om in de wacht te staan. Nu heb ik 5 dagen adsl en telefonie zonder problemen, en ik hoop dat dit zo blijft. Ik heb ook een brief gestuurd dat ik best de telefoonkosten voor de helpdesk wil betalen, maar dat ik niet bereid ben om zoveel te betalen voor in de wacht te staan. Ik ben benieuwd wat voor een antwoord ik hierop krijg. En ik hoop ook de actie kortingen van de modem en aansluitkosten terug te krijgen.
Ik wens iedereen veel succes met deze rare praktijken.

Groetjes, Mariska

XpLoD
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:50

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door XpLoD »

Ik snap het niet helemaal :S.

Zit al jaren bij speedlinq en ik heb echt nog nooit problemen gehad.

Ook als er werkzaamheden zijn stuuren ze mij een nette bericht met de data wanneer het netwerk plat zal komen te liggen.

En maandag speedlinq Helpdesk gebeld om mijn abbonoment te wijzigen van 8064/1024 naar 20000/1024, ze namen binnen 1 minuut op en het gesprek duurde 2 minuten.

Zou het kunnen zijn dat bepaalde klanten slecht worden geholpen?.


Groetjes Edin Hodzic.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Nou waarom helpen ze nieuwe klanten dan zo slecht, dat zou helemaal het toppunt zijn. Ik ben nl. sinds 28 december 2006 klant van speedlinq. Toen werd ik al telkens van internet afgegooit, maar het werd helemaal erg toen ik speedlinq bellen erbij installeerde. Eerst al een fout wachtwoord sturen en dan ineens gewoon niks meer hebben, geen telefoon en geen adsl. En dan moet je achter je pc zitten om te bellen met de helpdesk, dat is makkelijk als je geen telefoon heb. Ik heb met de telefoon van 2 buurvrouwen gebeld en met een prepaid toestel. Ik was in 3 dagen ongeveer 60 euro kwijt om in de wacht te staan. Want het was standaard 15 á 20 minuten wachten. Ik heb nu bellen en adsl, en ik hoop dat het goed blijft gaan, anders moet ik weer naar een andere provider gaan zoeken.

old no.7
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:52

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door old no.7 »

Zou het kunnen zijn dat bepaalde klanten slecht worden geholpen?.
Suggereer je nu dat Speedlinq bepaalde klanten bewust tegenwerkt. Wat een onzin! Het lijkt mij niet meer dan terecht dt ik klaag ( op een correcte manier zonder te schelden ) als zij er een zootje van maken.
Prijs je gelukkig dat alles bij je werkt en ik hoop voor je dat je ze nooit nodig hebt voor wat dan ook. Weet je wel zeker dat je bij Speedlinq zit: binnen 1 minuut opnemen.

Het is gewoon een Kl*te bedrijf, met een waardeloze dure helpdesk. Volgens mij draait dat hele bedrijf op die absurde 0.70 cent voor de "help" desk.

mogtar
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2007 17:34

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door mogtar »

Weten jullie dat Speedlinq van KPN is en hoe kan nu een grote telecom maatschappij zijn klanten zo late duperen door Speedlinq . Of zijn het twee handen op een buik . Speedlinq laat je mooi 3 minuten wachten en houden ze je nog bijna 10 minuten aan de lijn , maar wat die waardeloze speedlinqhelpdsekmedewerkers niet vergeten is , zij blijven herhalen wat zij je ook de vorige keer vertelden , zullen wij weer samen die stappen nemen voor 70 ct p/m en zo word jij opgelicht in plaats van geholpen worden en na jouw gesprek met dat domme helpdeskmedewerkers , ben jij niets opgeschoten . Mijn sp nr is :sp518248 voor het geval dat Speedlinq achter deze opmerking komt en misschien wakker wordt en de klanten nieuwe modems van Zijksel opstuurt om hun van dat ellende af te helpen.

XpLoD
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:50

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door XpLoD »

Nou :).

Ik heb gisteren e-mail gehad over de ADSL2 Lijn [BINNEN 10 Werkdagen]. In dat brief stond dat er in mijn factuur de exacte datum van migratie zal plaatsvinden.

Toch nog steeds geen slechte ervaringen :).

Hoop toch dat ze wel wat aan doen aan de klanten die er niet blij mee zijn :(.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door Anastasia »

1 bel alleen als echt nodig is, en liefst in de ochtend voor 11.00 uur.
elke middag en avond sta je wel langer in de wacht!

2 70% is fout van klant, dus eerst hier en bij Kassa zoeken en dan is
het probleem vaak gratis opgelost!

3 tijdig opzeggen, en je krijgt dan bevestiging, doe het tenminste een
maand eerder dan voorgeschreven. zelf 5 maanden voor afloop
en kreeg tijdig bericht en geen problemen met betalen.

4 sinds 2004 en 2005 is in 2006 het aantal klachten enorm gedaald,
zie datum eerste start vraag, en het aantal klanten is sterk gegroeid!

5 prive naar slim gegaan voor mail, maar het bedrijf van mijn vader heeft nu wel 8 Speedlinq aansluitingen wegens de lage prijzen en goede verbindingen!

6 Via Tiscali Baby XL netwerk goedkoper en sneller als die andere 2, het KPN netwerk is traagste en duurste, dus die alleen nemen als niet anders kan!

7 Eerst hier eens goed zoeken gebruiken en ook bij Kassa, en dan een complimentje graag voor de goede oplossing in plaats van woorden te gebruiken die beslist niet in de Bijbel voorkomen!

Anastasia.

John57
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:01

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door John57 »

Ook ik heb slechte ervaringen bij Speedlinq.
Sinds 4 jan 2007 een snelle verbinding 20000 plus bellenbij Speedlinq , maar deze snelheid wordt niet nagekomen en heb wanneer ik een verbinding heb max 7000.
Na ca voor 130 euro gebeld te hebben gaat men er nu wat aan doen.
Tenminste de Speedlinq medewerker heeft een email gestuurd naar het hoofdkantoor.
Ben benieuwd.
Want wat men mij nu geeft is een slechte verbinding die wordt verbroken ca 17.00 tot ca 22.00 en in het weekend van 10.00 tot 21.00.
Dus kan dan ook niet via internet bellen.
Verder heb ik mij voor genomen om te stoppen met speedlinq, hoe weet ik nog niet .
Of een jaar lang met een slechte verbinding en opzeggenper 1 december 2007 opzeggen of in een keer afkopen.
Ik wacht hier nog even mee tot men mij het bedrag van de aktie voorwaarden heeft terug gestort.
Ik krijg namelijk ook de indruk dat men de telefoon gewoon laat liggen en na 15 minuten opneemt met het verhaal dat het druk is en dat ik wordt terug gebeld ( en inderdaad nog geen minuut later werd ik terug gebeld) Hij had het toch druk ?( kosten mij wel weer 10 Euro)

endurance
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2007 19:44

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door endurance »

:twisted: Speedlinq :evil:

Hallo John,

Begin december aangevraagd.
Half januari niets gehoord.
Gebeld, sorry er is iets misgegaan, weet niet waarom dit niet door ons is ontdekt (18 minuten)
Sinds 26 januari de adsl verbinding opgeleverd, en telefonie aangevraagd.
30 januari brief van KPN met opzegging lijn (per 3/2).
Direct gebeld met Speedlinq (5 minuten en laten terug bellen (niet gedaan) want geen brief met codes en inloggegevens ontvangen.
1 februari opnieuw gebeld (ingesproken niet teruggebeld)
3 februari gebeld (38 minuten) met helpdesk, sorry brief wordt zsm verstuurd,.
Vraag over verbinding te laag (7 mbps), wordt doorverbonden naar administratieve helpdesk met direct al zeer geirriteerde medewerkster (en dat pas 5 minuten na opening telefonische helpdesk).
Wilde mijn verbinding laten doormeten, geen mogelijkheid om weer terug door te laten verbinden of ik weer wilde bellen, terwijl ik niet kan bellen omdat ik geen lijn meer heb (STOM)
Wilde geen mobiel nummer noteren omdat dat niet het beleid is.

Alle grieven gemeld,

te lage snelheid 7 ipv 20,
3x gebeld
geen telefoon inloggegevens, wel afgesloten vaste lijn
geen webcam
geen voucher
Opmerking over de houding van de helpdeskmedewerkster
Geen inloggegevens

Gemeld dat een niet te leveren produkt wel wordt verstrekt zonder opgave en mededeling dat eea niet mogelijk is. Ik blijf erbij dat eea verkeerd is aangesloten (zit immers ca 1,5 km van een van de beide centrales hemelsbereed)

Kortom als Speedlinq zo doorgaat blijft het klachten regenen.

Inmiddels ben ik al veel kostenen een zeer grote illusie dat er snel een oplossing volgt armer.


Medewerkster beroept zich op voorwaarden, geen enkele wijze van betrokkenheid of mogelijk hulp geboden door administratie helpdesk.
geen kennis van zaken.

inmiddels 05/02 mail van speedlinq :

Men beroept zich wederom op leveringsvoorwaarden, dat is zo makkelijk om geen enkele oplossing aan te leveren of controle uit te voeren.
Webcam is alsnog besteld, voucher is te downloaden, nog steed geen brief ontvangen dus nog geen telefoon

Peter

n.v.t
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:40

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door n.v.t »

hallo ik ben alfons uit rotterdam we hebben sinds juni 2006 speedlinq en vanaf het begin al problemen met het wegvallen van het internet,mijn vrouw belde de eerste keer op wat het probleem kon zijn er werd toen gezegd dat we het eneco maar moesten bellen want de stroom was niet goed,gek he alles deed het behalve het internet en telefonie dat zei een medewerker van speedlinq,was volgens mij niet zo,n snuggere nu zijn we vanaf december 2006 verhuisd en hebben dat begin december doorgegeven en we zouden binnen 3 weken weer gebruik kunen maken van de zoals hun zeggen service hum?en wij maar wachten maar er werd niets aangesloten toen ben ik gaan bellen met speedlinq waarom het zo lang duurt voor dat alles ging werken toen kwamen ze erachter dat er een fout was gemaakt door speedlinq want ons huisnummer klopte niet wij wonen op 32 a en iemand van speedlinq had er 32 gd van gemaakt toen waren we al zo,n 60 euro belte goed verder.Ook word er gewoon geld van de rekening afgeschreven ook al hebben we geen internet en geen beloofde service van deze provider ik ben razend ik heb voor zo,n 200 euro verbeld naar ze maar dan werd er (beloofd)dat dit wel verrekend zou worden maar dit is nooit terug gestord slordig want het is een fout van hun ik heb getekend voor een contract en als één van beide partijen afhaakt van zijn verplichtingen moet ik gewoon mijn contract op kunnen zeggen maar dat kan niet volgens speedlinq.ik kan mijn abonnement wel afkopen dat kost me dan 150 euro maar dat gaat dan bovenop de 200 euro belkosten de maanden dat ze hebben afgeschreven,denk het niet hoor ik heb eerder geld van speedlinq tegoed maar daar word aan gewerkt (denk ik)of toch niet?het is nu 05-02-2007 en we hebben nog steeds geen internet door een fout van speedlinq we wonen niet op 32GD maar op 32 a hoe kan er zo gerotzooid worden en hoe kan je zo schofterig zijn om gewoon geld af te blijven schrijven voor geen (service internet)asociaal.nu komt er op 12 februari iemand van de kpn om de lijn op te leveren we zijn nu 3 maanden verder dat is 3 maanden bellen maar dat word verrekend word (beloofd) joh ik geloof er helemaal niks meer van dit is je reinste oplichting als ik een fout maak los ik dat dezelfde dag nog op en geen 3 maanden later,mensen denk er nog maar heel goed over na om over te stappen naarSPEEDLINQ DOE MAAR NIET.ik hoop dat ik via deze weg m,n gelijk kan halen en dat er wat aan word gedaan ik dacht dat ik de enige was met problemen maar er zijn nog veel meer mensen ben er van geschrokken.WAAR BEN IK AAN BEGONNEN.ik wou nog toevoegen dat ik vier keer een opzegging heb opgestuurd naar speedlinq maar deze hebben ze alle vier niet binnen gehad raar verhaal.want je kan alleen per brief opzeggen die brieven zijn naar het beloofde land(of toch niet ik weet het niet meer )HELP.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door mariska666 »

hallo,

Ik heb dus ook deze ervaringen met speedlinq bellen en internetten. Klinkt goed toch? Maar als je telefoon niet werkt en ze sturen een verkeerd wachtwoord om je telefoon te activeren, dan moet je de helpdesk op een of andere manier bereiken. En als je ze dan eindelijk bereikt, hoop je dat ze je ook goed kunnen helpen. Ik had 2x de telefoon van de buren geleend, maar dat durfde ik niet een derde keer te vragen. Dus prepaid toestel opgewaardeerd, en er stond om precies te zijn 21.79 euro op. Nou die gingen op aan in de wacht staan, ik kon alleen nog vragen of ze mij terug konden bellen omdat ik niet meer wist hoe ik hun moest bereiken, maar dat konden ze niet. Na 65 euro armer te zijn aan wachtkosten, dus niet eens aan hulp, doet de telefoon het nu, maar ik hoor van anderen dat ik vaak niet te bereiken ben. Internet valt regelmatig uit, en duurt het een poos eer ik weer verbinding heb. Als dit zo door gaat, probeer ik toch het contract te laten ontbinden of ik stap aan het einde van de looptijd over naar een ander. Wat ik nu nog hoop is dat ik de kortingskosten wel terug ontvang, want daar zijn ze ook niet goed in heb ik al gelezen.

Groetjes,
Mariska

Gesloten