LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speedlinq problemen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dork
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2007 11:48

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door Dork »

Het is gewoon hun standaard manier van doen, zorgen dat mensen zoveel mogelijk de helpdesk moeten bellen voor €0.70 / oftewel 1 GULDEN 54 per minuut!!! Al bel je gelijk om 8.30, je wordt minstens 7 minuten in de wacht gezet. En dan nog dat menu in hun telefoon systeem, normaal hoort het zo te zijn dat je gelijk een keuze kunt maken zodra je die hebt gehoord, bij speedlinq moet je het hele menu eerst door... kassa.... . Ook ik heb 'verblind door de lage kosten' een 20Mb ADSL+bellen genomen, eigen nummer behouden, ruim de tijd gegeven, in december 2006 aangevraagd, ingaan 1 feb 2007. Dat is gelukt, modem moet mistens 6 maal per dag snchroniseren, dus weg verbinding, hierover gebeld, 14 Euro, incompetente figuur aan de lijn die alleen maar dingen vroeg die op zijn schempje stonden, en die ik allemaal al uit mezelf had verteld, niets opgelost dus!!!Mailtje gehad dat ik inlogcodes kon verwachten voor telefoneren, zie onder.
Op dat mailtje gereageerd om te vragen naar de codes, krijg ik een autoreply dat de administratie niet meer per e-mail is te bereiken.. Zie onder.. Dus ik kan niet meer gebeld worden, bellen doe ik gratis via voipbuster.. Speedlinq is gewoon een ontzettend waardeloze oplichtersbende! Ik kan dus niet meer gebeld worden, mijn vriendin heeft een medisch beroep, moet bereikbaar zijn! En wat het ergste is, speedLINQ verwijst naar hun FAQ... Nooit zo'n zielige paar regels gezien, overal lees je tussen de regels door 'please call our heldesk, we want money' Informatie staat er namelijk niet of nauwelijks in.

Er bekruipt me een onbehagelijk gevoel, de beste provider (XS4ALL) is overgenomen door KPN, de op één na beste, in mijn ogen de beste (DEMON), is daarna overgenomen door XS4ALL, Het Net, Planet, dus ook door KPN.... Als het waar is dat ze hun vingertjes ook achter Speedlinq hebben, tsja, hebben ze macht NMA... Zie trouwens hetnet, als je geen (betaald) spam filter bij hun neemt, heb je binnen de kortste keren een bak vol Spam, zelfs als je het betreffende e-mail adres nog nooit hebt gebruikt!

Zal wel een vervolg komen vrees ik

=============================================
Date Thu, 1 Feb 2007 08:52:42 +0100 (MET)

Subject Speedlinq Bellen

Bericht
Beste Speedlinq Abonnee,

Wij hebben je aanvraag ontvangen voor de inlogcodes van Speedlinq Bellen.


Uiterlijk twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag versturen wij je de brief met je vaste inlogcodes. Hiermee activeer je Speedlinq Bellen.

Mocht je gebruik maken van nummerportering dan kan het tot 5 dagen duren voordat wij een brief met je inlogcodes versturen.

Het annuleren van deze aanvraag is vanaf nu niet meer mogelijk.

Voor meer informatie over Speedlinq Bellen verwijzen wij je naar onze website www.speedlinq.nl


Veel plezier en... get a life online,
Speedlinq



===================================================-----Original Message-----
From: "[email protected]" <[email protected]>
Sent: Thursday, February 08, 2007 10:39 AM
To: "[email protected]" <[email protected]>
Subject: Speedlinq Bellen

Beste mensen van Speedlinq,

Hoe nu verder:)?
Mijn Kpn telefonie is inmiddels afgesloten maar ik heb nog geen mogelijkheid tot Speedlinq bellen. I need inlogcodes. Graag zsm, of zijn ze gelijk aan mijn speedlinq codes?

Met vr.gr. I xxxxxxx
==================================================
=============================================

Bericht Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Wij vragen je dit niet te beantwoorden.
-----------------------------------------------


L.S.

Vanaf heden is het emailadres [email protected] niet meer in gebruik.

Zoals we eerder hebben aangegeven, heeft Speedlinq nu het nieuwe vraag en antwoord / FAQ systeem ingevoerd.
Dit betekent dat je voortaan nog makkelijker een antwoord vindt op je vraag.
Mocht de overgang naar het nieuwe systeem in het begin niet soepel verlopen, dan bieden wij hiervoor bij voorbaat onze excuses aan.
Voor ons nieuwe vraag en antwoord / FAQ systeem, ga je naar www.speedlinq.nl/faq


-----------------------------------------------
This is an automatically generated message. Please do not reply.

This e-mailadress ([email protected]) is an unmonitored alias. Please use our FAQ system (www.speedlinq.nl/FAQ) to find the answer you are looking for.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Hoi,
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik had sinds 28 december 2006 adsl en de brief met inlogcodes voor telefonie kwam pas ergens half januari. Daarvoor was ik ook 3 dgn afgesloten van telefoon. Maar mijn wachtwoord klopte niet, dan moet je gaan bellen naar de helpdesk, makkelijk als je geen telefoon heb!!! Ik een telefoon geleend van de buren, ze veranderden mijn wachtwoord en jaa ik had voor 1 avond telefoon. De volgende ochtend weer hetzelfde. Na 65 euro verbeld te hebben (meer in de wacht gestaan dan geholpen) heb ik de hele zooi van mijn computer gegooit en er opnieuw opgezet, toen kon ik bellen maar niet internetten. Nu werkt het redelijk, ik heb tijden dat ik niet eens op google kan komen, en ik hoor regelmatig dat ik in gesprek ben terwijl ik dat helemaal niet ben. Dus eind van het jaar wegwezen bij speedlinq.
Groetjes

John57
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:01

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door John57 »

Kreeg bericht van Speedlinq dat mijn snelheid is aangepast van 20000 naar 6016 en mijn abonnement met terug werkende kracht ( 1 mnd) is aangepast naar 15,50 Euro .( eh ik betaalde immers ook 15,50 Euro)
Dit omdat ik ook een vaste lijn toeslag betaal.
Men kan de aangebode snelheid niet waarmaken en waarschijnlijk ook nog niet de 6 mb verbinding.
Ik betaal nu voor een mindere snelheid hetzelfde en waarschijnlijk moet ik nu ook meebetalen aan het het modem.
En het eerste jaar opzeggen is er niet bij .
Dit zijn dus de praktijken die Speedlinq er op na houdt .
EN WAT ERGER IS DAT DE VERBINDING NOG REGELMATIG WORDT VERBROKEN !!!!!
Ik vertik het verder om nog met speedlinq te bellen kan mijn geld wel beter gebruiken b.v. om donateur te worden van de ombudsman.
Ik ben van plan in de komende jaren alles wat met KPN te maken heeft de deur uit te doen en er alternatieven voor te zoeken.
Dat zijn 2 mobiel 1x vaste lijn en 1x internet plus bellen is toch steeds een aardig bedrag in de maand.
Noteer nu steeds wanneer ik niet op internet kan of wanneer de lijn eruit ligt

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door mariska666 »

hallo John 57,

Ik heb een jaar abonnement bij speedlinq dan kan ik toch opzeggen, ik hoef hier toch zeker geen 2 jaar te blijven?

Groetjes

John57
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:01

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door John57 »

Beste Mariska,
Na een uur geen verbinding te hebben gehad ,kan ik nu weer op internet.
Je kunt een maand voor het beeindigen van je contrakt opzeggen , waarna het nog een maand doorloopt.
Maar pas op voor je het weet komt de trukkendoos te voorschijn en loopt het nog ca 2 maanden door.
Helaas kun je bij speedlinq alleen mondeling opzeggen.
Dat betekent dat je geen bewijs hebt en verder moet je rekenen op ca 15 minuten a 0,70 Eurocent /min in de wacht staat.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Thnx John57,

Wat ben ik weer geweldig dom geweest!!! Ik had het nog gevraagt bij T for Telecom, maar die zei dat speedlinq heel goed was, zij had het ook al 1 of 2 jaar en nooit geen problemen. Nou ik had het nog niet geinstalleerd en toen kon ik al gaan bellen omdat mijn wachtwoord niet geaccepteerd werd. Dan krijg je toch het idee dat ze het daar expres fout doen, of niet?

groetjes,

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door mariska666 »

Leest iemand van speedlinq mee ofzo. Haha ik zet een negatief berichtje neer, en ja hoor mijn verbinding wordt weer verbroken, en modem gaat weer tikken. Of was ik mss al te lang online.
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik hier GEK!!! van word. AAAAHHHH

jsnijder
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 feb 2007 15:55

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door jsnijder »

Ik heb sinds enige tijd een ADSL2 abonnement speedlinq comfort 20.000 waarin alles inclusief is, adsl2, telefoon, vaste lijnkosten voor een bedrag van 29,95 per maand.

Nu kan speedlinq het beloofde niet waarmaken en haalt snelheden van hooguit 12.000 (heel soms 14.000) en ik heb al vele malen geklaagd.

Afgelopen maandag kreeg ik bericht dat ze mijn abonnement administratief zouden gaan verlagen naar 19,95 per maand, leek goed, ik kreeg immers maar 65% dus zou er nu ok eerlijk voor gaan betalen dacht ik.

Vandaag kreeg ik de factuur en ik moet potdorie gewoon 29,95 per maand betalen, reden daarvan is dat nu de vaste lijnkosten en de telefoon abo kosten apart worden berekend en het totaal dus gewoon weer op 29,95 per maand uitkomt.

Ik heb gebeld met speedlinq maar deze wil er niks aan doen en zegt alleen de abonnementsvorm te verlagen naar 12.000 en daarmee is de kous af.

ik kan geen advocaat betalen en dacht verzekerd te zijn tegen rechtshulp maar helaas was dat niet zo waardoor ik nu niets kan beginnen tegen deze klub, wat doe ik hieraan, kan de consumentenbond dit soort praktijken niet voor eens en voor altijd aanpakken, speedlinq wordt in vrijwel elk forum aangeklaagd voor zijn wangedrag maar blijkbaar zijn die mensen doof en blind voor elke klacht.

Hoe moet ik nu verder ? Ik krijg niet waarvoor ik betaal en in plaats van mij te geven waar ik contractueel gezien recht op heb verlagen ze simpelweg de contractsvorm waar ik maar mee accoord moet gaan en ik heb daarna geen poot meer om op te staan.

jsnijder
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 feb 2007 15:55

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door jsnijder »

Beste Tros Radar, leest er wel eens iemand van uw organisatie deze klachten / zo ja zou u dan geneigd willen zijn een uitzending te vullen met de klachten tegenover speedlinq en alle klagers willen uitnodigen om bij u in de studio te komen ?

Ik moet u wel vooraf waarschuwen want zoals ik het ervaar zal zelfs studio 1 te klein zijn om al deze mensen te herbergen.

Mogelijk kunt u ook een paar politici uitnodigen om eens paal en park te stellen aan dit soort praktijken, en natuurlijk mogen directie en woordvoerders van speedlinq niet ontbreken.

Dat zal een gezellige uitzending worden en veél kijkers trekken, goed voor de kijkcijfers ook nog.

Met vriendelijke groet, Jan Snijder.

Oh ja mocht speedlinq mee lezen, Meppel is mijn woonplaats, dan weet u genoeg hoop ik ? kunt u gelijk uw advocaat inschakelen, scheelt mij een boel werk en kosten, want deze zaak gaat u verliezen mijn beste.

olaf1979
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 feb 2007 12:47

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door olaf1979 »

Ik zoek vandaag even alle onderwerpen op die met de criminele organisatie speedlinq te maken hebben. Zou bijna zeggen weet niet niemand hoe je die site kan hacken? hahaha

gr olaf (= tegen speedlinq)

emjee
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2007 20:49

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door emjee »

Mijn ervaringen in het kort:

- modem te laat ontvangen
- geen voucher ontvangen
- geen stabiel adsl-signaal
- na veel bellen een installateur aan huis gehad
- modem heeft verkeerde firmware
- na de juiste firmware te hebben ontvangen blijkt voip niet te werken
- brieven gestuurd naar:

Speedlinq BV (aangetekend en per gewone post)
Saturnusstraat 60
2516 AH Den Haag

cc: Speedlinq, Postbus 136, 2270 AC, Voorburg
cc: Speedlinq, Postbus 60163, 1320 AE, Almere

- in die brieven gevraagd om een ontvangstbevestiging
- nog niks ontvangen

Ik geef ze nog een week, dan is mijn geduld op en stuur ik een dagvaarding. Ik heb spijt als haren op m'n hoofd dat ik dit contract heb afgesloten. Ik zit er nog tot januari aan vast, dan ben ik weg.

Beste Radar, besteed ALSJEBLIEFT aandacht aan het onderwerp speedlinq. Het kan niet zo zijn dat een bedrijf op deze manier zijn geld verdient.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door queenfan »

mensen VoIP is en blijft een dienst die NOOIT de kwaliteit zal krijgen dan i.v.m. eenvaste lijn (PSTN of ISDN). Maar als je vooraan wilt staan met de techniek komt dit voor.

Lees eerst goed op het internet wat VoIP inhoud en wat de nadelen zijn voordat je er mee begint.

Ik neem aan dat het ADSLsignaal via Speedlinq wel goed is, en de 20mB is volgens mij tot niet 20mB gegarandeerd.

hjvdijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2007 16:16

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door hjvdijk »

Speedlinq heeft alles fout gedaan bij mijn aansluiting wat er fout kon gaan: oude verbinding afbouwen zonder modem op te sturen, geen toegang tot servicepagina, te laat opleveren, nummer porteren maar inlogcodes vergeten, etc. Je owrdt slecht behandeld door de helpdesk (onbeschoft) en daarbij ook nog eens afgezet met een duur 0900-nummer.

Je zou je moeten schamen als je er werkt! Dus: doe het niet....ga gewoon naar een goede provider want dit is het niet waard!

Emphyrio_
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2007 15:30

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door Emphyrio_ »

Ik heb sinds kort mijn internet abo bij Speedlinq opgezegd. Dit heeft veel moeite gekost.

Over de verbinding heb ik anderhalf jaar nauwelijks te klagen gehad. Maar die werkwijze met die actievoucher is een gedrocht. Ik heb het 3 keer opgestuurd maar Speedlinq beweerde doodleuk niks ontvangen te hebben. Nu kan er wel eens wat kwijtraken in de post, niet waarschijnlijk maar het kan, 3 keer is onmogelijk. De vierde keer maar aangetekend met ontvangstbevestiging verstuurd, en toen was het natuurlijk wel ontvangen.

Deze handelingswijze in gedachte houdend heb ik na anderhalfjaar mijn abo opgezegd, telefonisch wel te verstaan. Alle gesprekken opgenomen. De eerste keer zou er binnen 10 werkdagen een bevestiging komen via email. Niks ontvangen. Daarna werd er bij hoog en laag volgehouden dat het 15 dagen is, en dat de mail is verstuurd. Ik heb tientallen euro's verbeld aan die 'helpdesk' om mijn opzegging bevestigd te krijgen. Het is gelukt, maar het is mij wel duidelijk dat Speedlinq zijn geld verdient aan die helpdesk en die actievoucher.

Speedlinq is een schandalige organisatie.

cngz
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2007 19:38

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door cngz »

Ik heb mijn abonnement bij speedlinq op 6 januari aangevraagt na 3 weken nog niks gehoort dus BELLEN 0,70 cent p/m gesprek kosten 8 euro Er werd gezegt tegen mij 3 dagen maar nee hoor. Ik bel weer weer dit keer 10 euro en vraag waar blijft mijn modem?? Antwoord er word aangewerkt hij kan ieder moment komen dit is ongeveer 2 Februari ik krijg een brief met dat de lijn open gaat op 17 Februari ik denk dan pas maar goed dus na aanvraag 5 weken later word het pas opgelevert.
Maar goed 17 februari is gekomen nog steeds geen modem. Dus ik bel weer dit keer 12 euro voor het gesprek onder tussen hebben ze al 200 euro van mijn rekening afgehaalt daar zijn ze niet laat mee. Modem is bestelt en word gelevert er word gezegt ik begrijp dat u boos bent maar u zal wel moeten wachten. en dan op z'n toon. :evil: heb opgehangen en gezworen dat ik niet meer zou bellen. het is nu 12 maart heb mijn modem vandaag ontvangen ga ik mijn modem instaleren en geloof mij ben een ict'er dit is mijn vak dus ik kan het wel maar de wachtwoord die mij gegeven is klopt niet dus wat moet ik doen weer bellen want op de website kan je niet een wachtwoord aanvragen. is dit normaal ik ben niet de enige dit problemen heb met deze oplichters

Valt er niet wat aan te doen
ik word hier str*** ziek van "sorrie voor mij taal gebruik"
Kan Radar of kassa er niets aan doen wie kan ons helpen.

eddie255
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2007 19:43

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door eddie255 »

Mocht je (net als ik) je buik vol hebben van >30 min a 70 ct/min gesprekken met de speedlinq helpdesk (die vervolgens niets opleveren). Kun je je gram halen op 0492-845678. Dit is de firma ccbenelux te helmond die als callcenter optreden (en dus de wachttijden veroorzaken) voor speedlinq. Als iedereen gaat bellen helpt dit misschien. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Angie59
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 mar 2007 17:43

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door Angie59 »

Speedlinq? Praat me er niet van. :twisted: We hebben sinds 10 januari dit jaar een abonnement op internet + bellen. Inmiddels al drie modems thuisliggen. Actievoucher opgestuurd, nog geen geld retour gezien.
De telefoon ligt er meestal uit, als je wilt internetten moet je steeds van modems wisselen.......... Kortom, rond de 250 euro aan modemkosten, aansluitkosten, gesprekskosten helpdesk en abonnementskosten betaald en het werkt voor geen meter. Inmiddels al enkele keren mijn mobieltje moeten opwaarderen omdat er anders niet gebeld kan worden. De laatste incasso voor abonnement heb ik teruggevorderd.
Dreigen nu in de mail met incassoburo's. Ze doen maar.........
Twee weken geleden aangetekend een brief verzonden dat we van het contract af willen wegens ernstige nalatigheid van Speedlinq.
Nog geen reactie gehad. Had ik ook niet verwacht. Vind het een ernstige tekortkoming dat je ze alleen schriftelijk of telefonisch (na een heel menu doorgelopen te hebben en een wachtijd van meer dan een kwartier...) kunt bereiken. Zij sturen wel een mail over ingebrekestelling van betaling, maar er kan niet op gereageerd worden. Lullig bedrijfje. En wat ook erg onzakelijk/amateuristisch overkomt: in de mail van de administratie spreken ze mij met JE aan > JE hebt het bedrag teruggevorderd, JE dient het alsnog te voldoen anders gaan we JE factuur uit handen geven bij een incassoburo............ En dat tegen een vrouw van bijna 50!!!!!!!!!! Erg onprofessioneel.
En als je uiteindelijk nog een poging doet om tot een oplossing te komen voor de modemproblemen etc. krijg je een of andere jongen aan de lijn die elke vraag van mij met collega's moet overleggen. En wat vraagt ie uiteindelijk? Probeer eens een ander stopcontact!!
Toen was het voor mij duidelijk. Speedlinq: weg ermee.
Ik werk zelf al 8 jaar in de IT, gecertificeerd systeembeheerder, werk dagelijks met modems, internet, telefonie, computers........... en dan moet ik een ander stopkontakt proberen? Grap van de maand zeker. :lol:
In de aangetekende brief hebben we gevraagd de door ons overgemaakte kosten (€ 250,00) terug te storten en de lijn weer in oude staat te herstellen. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstands-contactpersoon hierover geschreven. In afwachting van alles............

bushka
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mar 2007 21:32

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door bushka »

ik heb sinds januari internet via speedling

vorige maand heb ik geprobeerd om mijn lijn te verhuizen naar een nieuwe adres

eerst kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk is en ik gewoon door moet betalen zonder enige vorm van internet op mijn nieuwe adres

na meerdere telefoontjes kreeg ik een toezegging dat mijn internet toch verhuisd werd en ik de eerste 3 maanden geen internet hoef te betalen.

vandaag krijg ik in 1 keer een mail van hun dat er geen contractwijziging mag ondergaan omdat twee keer in een jaar geen contract verandering mag plaats vinden ???????

na lang bellen blijkt dat ze een fout hebben gemaakt en op mijn oude adres een nieuw jaarabbonnement hebben laten ingaan

volgens hun zou ik daar toch echt om gevraagd hebben

mijn internet is sinds vandaag in 1 keer zomaar van van een 12 mbit naar een 2 mbit verbinding gegaan zonder dat ik hieromn gevraagd heb.

mijn geld van de actievoorwaarden heb ik ook niet terug

toen ik hun gebeld heb over afkopen kreeg ik te horen dat ik 13 maanden moet gaan betalen en niet zo moet zeuren ???

ik heb alle klachten aan hun en hun gebreke aan hun kant van de algemene voorwaarden in een brief gesteld

wettelijk gezien hadden ze mij op de hooge moeten stellen dat ze een ander contract gingen doorvoeren .

laat ze maar komen met hun incasso dreigingen ik lust ze rauw
van mij zien ze geen ene cent meer

de rode kaart is bij de bank ingediend

laat ze toch .... vallen met hun spookrekeningen en dreiginen en onbeschoft gedrag

tot 4 keer toe in de wacht gezet en daarna de verbinding zomaar verbroken

oplichters zijn het

gelukkig heb ik rechtsbijstand achter me staan !!

jsnijder
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 feb 2007 15:55

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door jsnijder »

Ach ik had het kunnen weten toen gister de onbenul bij speedlinq mij voor de zoveelste keer een onnodig en niet werkende firmware upgrade liet uitvoeren
Nu is het klapperen niet alleen NIET opgelost maar speedlinq heeft geen last meer van mijn klachten telefoontjes, ik kan namelijk HELEMAAL NIET MEER BELLEN OF GEBELD WORDEN.

En dan te bedenken dat mijn vrouw momenteel doodziek in het ziekenhuis ligt en internisten en chirurgen meerdere keren hebben geprobeerd me te bellen met (helaas geen goed) nieuws over de toestand daar

Ikzelf ben ook onder behandeling en kan niet eens contact opnemen met de internist van het UMCG omdat mijn telefoon het niet doet.

Ik ben al maanden aan het kloten met speedlinq en er komt niks van terecht, ze reageren echt nergens op, tot 2 aangetekende brieven, zelfs met in gebreke stelling en een eis van €250,- voor elke dag dat dit drama doorgaat reageren ze NIET.

Ik zit zonder, heb bijna €100,- verbeld via mobiel en zit nu zelfs ook finacieel in de problemen omdat ik toch mijn mobiel moet gebruiken om te kunnen belle met het ziekenhuis.

RADAR, doe hier alsjeblieft iets aan help ons, we zijn ten einde raad, daag speedlinq namens alle klagers voor de rechter, mijn steun hebt u, wil er zelfs nog wel een kleinigheid aan meebetalen, ik wil eindelijk een goed werkend geheel, ik betaal toch immers trouw elke maand ?

Heb overigens vandaag de incasso geblokkeerd en moet even kijken of er een rechtswinkel is die me wil en kan helpen, maar heb weinig hoop en vermoed dat zelfs die bang zijn voor de logge organisatie van speedlinq

jorgen
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 mar 2007 20:46

Re: Speedlinq problemen

Ongelezen bericht door jorgen »

Ook ik heb deze grote ellende. Ik heb een 20Mb/s lijn van Speedlinq. ADSL werkt, alleen snelheid is beduidend lager.

Eerst kon ik nog gebeld worden, bellen zelf ging niet.
Via mobiel helpdesk gebeld, 4x wachttijd meer dan 15 min en postcode ed ingesproken. nooit terug gebeld. Bij de 5 de maal bellen eindelijk iemand te spreken: instelling gewijzigd en: nu kan ik helemaal niet meer gebeld worden. Prima Speedlinq. Speedlinq net gebeld: er was een storing. Toeval.

Nu na 30 euro helpdesk gebeld te hebben, niet kan bellen en al 2 maanden aan het kloten ben heb ik het gehad met speedlinq.
Geef ze nog 1 kans. zorg dat het gaat werken anders blokkeer ik de automatische afbetaling en stuur een aangetekende brief.

Hoe wordt een mens besodemietert. Enorme belkosten voor helpdesk. Niet bereikbaar tevens, niet terug bellen. En iets leveren wat niet werkt.

Tros radar, doe er alstublieft iets aan. Ik heb hier grijze haren van gekregen.

Gesloten