LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Site maken...

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Heb je een eigen site>>>

ja
8
100%
nee, ook niet van plan
0
Geen stemmen
niet meer
0
Geen stemmen
nee, maar wel in de planning
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 8

Meisje-ik
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 apr 2006 20:31

Site maken...

Ongelezen bericht door Meisje-ik »

Je kunt via internet eigen site's maken. Heeft er iemand een idee via wat je dat kan doen enz...???
alsvast bedankt! :o :lol: :o :o :o :o :o :) :) :) :) :D :D :D :D :D :wink: :wink: :wink: :o :lol: :) :D 8)

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Site maken...

Ongelezen bericht door queenfan »

www.web-log.nl je eigen gratis site.

voorbeeld zie www.queenfan.web-log.nl


Gratis startpagina????

www.goedbegin.nl

jantimmermans
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2006 12:10

Re: Site maken...

Ongelezen bericht door jantimmermans »

http://www.partnershop.nl/shop/6493/

alles wat je moet weten

jansofie
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 mar 2006 15:34

Re: Site maken...

Ongelezen bericht door jansofie »

Ik he al jaren een website via lycos.
Je neemt een pakket waar je maandelijks voor betaald en een website maken is zo simpel.
Wil je een foto i je website klik je op foto toevoegen, wil je tekst erin klik je op tekst toevoegen daarn aklik je op "publiceren" en voila je website is online makkelijker dan lycos is er niet.
geen kennis van gekke codes gewoon kliken,typen en klaar.

Mr.Abarth
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 nov 2005 13:32

Re: Site maken...

Ongelezen bericht door Mr.Abarth »

Ik heb een aantal jaren geleden het programma CoolPage gedownload (Demo-versie) en de mogelijkheden in die versie bevielen me al zo goed, dat ik vrijwel direct het basispakket heb aangeschaft. Ging via Credit card (is nl. niet in winkels te koop) en is perfect gegaan.

Programma werkt net als vele online homepages: je kunt schuiven met afbeeldingen, makkelijk links maken etc..

Ik heb niet veel kennis van HTML e.d. , dus dit programma was voor mij perfect! Kostte 28 Dollar (is toch niets? ;)) en ik ben er nog steeds zeer tevreden over.

www.cyborgclan.cjb.net is mijn clansite (door min if meer doodbloeden van de Team Fortress Classic community heb ik niet veel activiteit meer in mijn clan en doe ik ook niet veel meer aan de site).

Gesloten