LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging Het Net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
haharecreatie
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 jan 2008 16:30

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door haharecreatie »

Ik heb in februari 2008 gebeld met HETNET om mijn maand abonnement op te zeggen. Ik vertelde dat ik ging samenwonen, mijn huis te koop had en daarom mijn vaste telefoonlijn op zou zeggen en mijn internet, omdat op het adres waar ik ben gaan wonen al een internetverbinding was.
Men vertelde mij dat ik eerst mijn vaste lijn bij de KPN op moest zeggen en als ik daar een bevestiging van had ik weer terug moets bellen naar HETNET om mijn internet op te zeggen.
Zo gezegd zo gedaan, keurig gewacht op de brief van de KPN, daarna gebeld en mijn maandcontract opgezegd.
Ik kreeg ook keurig een brief thuis dat mijn abonnement per 1 mei 2008 stopgezet werd, diezelfde dag echter kreeg ik ook een brief dat mijn breedbandaansluiting zonder vaste lijn gereed was.
Ik meteen bellen naar de klantenservice om uitleg te vragen en te vertellen dat mijn huis leeg stond en te koop stond en dat het dus niet de bedoeling is dat er een internetaansluiting aanwezig is.
Men verzekerde mij dat er geen bestelling stond, niet geweest was ook.
Tot mijn grote verbazing werd er ineens in juni een bedrag van 46 euro van mijn rekeing geschreven.
Ik weer bellen om uitleg te vragen, bleek dat ze mij toch ongevraagd overgezet hadden op een breedbandverbinding zonder vaste lijn.
Ik moest maar bellen met de financieele administratie, dus weer opnieuw dat 0900 nummer bellen.
Toch maar gedaan, die mevrouw vertelde mij dat het een afrekening betrof, maar zei ik...ik hoef geen afrekening want ik had een maandcontract en keurig elke maand mijn kosten betaald. Ze adviseerde mij te wachten op de brief en het bedrag maar terug te storneren naar mijn eigen rekening, zogezegd zo gedaan.
Tot mijn verbazing kreeg ik daarna een herinneringsnota of ik het bedrag maar rap wilde betalen, ze konden mij telefonische en via de email niet bereiken, ja logisch..mijn vaste telefoonlijn was opgezegd en mijn emailadres van hetnet werkte niet meer na 1 mei omdat ik opgezegd had!!!
Ik heb ook nog getracht via email mijn grieven duidelijk te maken, maar ook dan geen fatsoenlijk antwoord.
Ook werd mij via de email verteld dat ik vast zat aan mijn contracts termijn tot 1 september, hoezo contract termijn, ik had een maandcontract, zo een die ook steeds door die man in dat foeilelijke paarse pak aangesmeerd wordt op TV.
Ik gevraagd of ze mijn abonnement met terugwerkende kracht ongedaan kunnen maken, maar nee dat kan niet.
Ik ben boos geworden en he gezegd dat het te gek voor woorden is dat als ZIJ een fout maken dat ik steeds moet bellen, steeds moet bedelen of ze alsjeblieft dat abonnement willen stopzetten, ik heb ook gezegd dat ik geen cent ga betalen aan een verbinding waar ik GEEN toestemming voor gegeven heb.
Ik heb weer de facturen administratie gevraagd, maar die zouden mij bellen, ik zit nu nog te wachten.
Ik weet het zo langzamerhand niet meer hoe ik in hemelsnaam van een contract afkom welke ikzelf niet eens aangevraagd heb.
Nu vertelde men mij dat ik de opzegprocedure verkeerd om had gedaan....ik had eerst hetnet op moeten zeggen en daarna pas mijn telefoonlijn, ja zo lust ik er nog wel 1...
HETNET.....1 grote ramp!!!!!!! veel geld kwijt aan bellen naar dat idiote 45 cent nummer, in de wacht gezet worden.....zo komen ze toch nog aan de centen..bah!!! de arrogantie van deze maatschappij is dramatisch en ik snap echt niet dat onze overheid daar geen maatregelen in kan nemen. ze hebben een vreselijke machtspositie waardoor de klant de dupe wordt. ik dacht dat in Nederland de klant nog koning was, maar helaas....wij zijn geen mensen meer maar consumenten.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik kreeg ook keurig een brief thuis dat mijn abonnement per 1 mei 2008 stopgezet werd, diezelfde dag echter kreeg ik ook een brief dat mijn breedbandaansluiting zonder vaste lijn gereed was.
Ik neem aan dat u beide brieven nog in uw bezit heeft. U kunt bewijzen dat uw abonnement is opgezegd.

Het is hun probleem dat zij een breedbandaansluiting hebben aangesloten zonder dat u dit aangevraagd heeft.

Laat door de bank als ze nog steeds afboeken een selectieve blokkade op hen zetten en laat alle onterechte bedragen storneren door de bank.

Stuur een aangetekende brief, liefst met ontvangstbevestiging en deel nogmaals mee dat u heeft opgezegd per Mei, zie bijlage Kopie van de opzegging.

Geef aan dat het de fout van en dus ook de verantwoording is van het Net dat zij ongevraagd een breedband verbinding hebben aangesloten.

Geef aan dat u de onterechte incasso's laat storneren en een blokkade laat zetten.
Geef aan dat u hen 4 weken de tijd te geven om schriftelijk bewijs te leveren van het tegendeel ( dat u een nieuwe overeenkomst heeft afgesloten)

Kunnen of doen zij dit niet en sturen zij toch facturen, ga dan naar de Geschillencommissie.

U kunt eerst bij een Juridisch loket informatie vragen of zij mijn voorstel een goed plan vinden. Neem uw bewijsmateriaal en hun brief met nieuw ( eenzijdig) contract mee ter beoordeling.

U heeft een jaar de tijd om onterechte incasso's te storneren.
Dien ook een klacht in bij www.consuwijzer.nl.

U bent het slachtoffer van geblunder bij het net.
Zie mijn problemen met Telfort:
Tros Radar Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.

N.b. maak kopieën van alles, bewaar verzend en ontvangstbewijs goed en leg een dossier aan.

haharecreatie
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 jan 2008 16:30

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door haharecreatie »

Bedankt voor de tips, ik heb gelukkig alles bewaard, zelfs de eerste email met bevestiging van opzegging.
Ik zal de tips opvolgen en hoop dat ik er dan eindelijk vanaf ben.
Het levert zoveel frustratie op dat zo'n organisatie zo star en flexibel is als een loden deur.

andre@home
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 sep 2006 09:20

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door andre@home »

Ik kreeg netjes vandaag van HetNet de eindafrekeing binnne. de opzegging was geen probleem, wel het terugsturen daar zou ik een adres en code voor ontvangen....
Nooit gehad..ook na een paar mailtjes niet.
de helpdesk zelf..... verteld "anders stuur je hem toch terug naarhet adres op de doos...."
Wel dat heb ik "aangetekend..." gedaan...
Nooit meer wat van gehoord en de rekening is nu ok....
Ik heb altijd voor de rest allemaal schriftelijk en aangetekend gedaan in zeer duidelijke zeer nette bewoordingen waaruit bleek dat met mij niet te spotten viel.... Maar ook dank waar het wel goed ging, en dat was toch het meeste!
Mijn indruk van HetNet: overgeorganiseerd door de oude KPN. Teveel schijven en daar zit waarschijnlijk het probleem. Een deel van het personeel werkt waarschijnlijk ook nog zo, dus de brieven moeten strak en duidelijk zijn en niet voor meerdere uitleg vatbaar zijn.
Dit is overigens al mijn 4e wissel van provider in 10 jaar, nooit een probleem gehad, maar altijd zeer duidelijke brieven gestuurd.
Het is geen garantie maar het helpt mi wel!

andre@home
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 sep 2006 09:20

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door andre@home »

Aanvulling: Het Net werkte verder altijd goed, dus ik heb gekregen waarvoor ik betaalde...
Kortom; redelijk positief op het terugsturen na van het modem...

wendytje
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2008 12:41

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door wendytje »

Mijn dochter had bij Het Net een abonnement besteld voor Internet en Telefonie.Ze koos voor het abonnement 19,90 Internet.En voor 10 euro meer onbeperkt naar alle vaste nrs in Nederland GRATIS bellen.Nou,de eerste rekening was al 19,90 Internet en 75 Euro aan telefoonkosten.Hoe kan dat als je een compleet pakket neemt.Dat stond op 29,90.Internet en onbeperkt bellen naar alle vaste nrs.
Je kan je suf bellen maar ze zijn onbeschoft aan de telefoon.Zeggen gewoon:Ja goed zijn we he?Ik vind het meer op oplichterij lijken.Dan heb je 6 keer gebeld en steeds zeggen ze dat je terug wordt gebeld.Nou mooi nooit dus.Paar maanden later keek ik weer bij Het Net op de site.Dat voor 10 Euro gratis bellen hebben ze nu maar van gemaakt VOORDELIG bellen.Ik vind het niet normaal dat mijn dochter nu bijna 100 in de maand kwijt was terwijl het duidelijk een pakket was van 29,90.Een heel verschil nietwaar?Bovendien heeft ze ook gekozen voor GEEN vermelding in het telefoonboek.Maar jawel hoor,staat er dus gewoon in.Dat Net is op deze manier bezig met oplichterij.En mun dochter nam al juist een abo waar onbeperkt bellen voor 10 euro meer bijzat.Zodat ze een vast bedrag voor internet en telefonie van 29,90 zou hebben.Juist omdat zij niet zoveel geld heeft leek dit de juiste provider.Het Net???Weg ermee!!!!!!!!!
Bellen is zinloos want ze zijn gewoon onbeschoft.
:evil:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bellen is zinloos want ze zijn gewoon onbeschoft.
Ik lees:
BelOnbeperkt

Voor slechts € 10 p/mnd kunt u onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nederland. Exclusief betaalde servicenummers.
€10,- per maand
hier
Hierbij komen dus de kosten voor bellen met een mobiel nummer en de servicenummers ( 0900)
Als uw dochter extra kosten berekend wordt terwijl alleen naar vaste nummers in Nederland gebeld wordt, dan lijkt het mij verstandig om Het Net een klacht te sturen dat er onterecht geld in rekening gebracht wordt t.a.v. bellen naar vaste nummers in Nederland. Geeft aan dat u verwacht dat de teveel betaalde bedragen gerestitueerd worden binnen 4 weken, tenzij Het Net binnen 4 weken schriftelijk bewijst toezendt van het tegendeel waaruit blijkt dat deze bedragen terecht in rekening zijn gebracht. U verwacht binnen 4 weken een schriftelijke reactie op uw klacht waarin staat hoe Het Net dit oplost.
Geeft aan dat mocht dit geschil niet in onderling overleg opgelost worden, u dit voorlegt aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Voeg bij kopieën van onterechte facturatie, maakt kopie van brief, verzendt brief aangetekend met ontvangstbevestiging en bewaar verzend/ontvangstbewijs goed. = bewijsmateriaal voor Geschillencommissie dat u geprobeerd heeft dit probleem in overleg met Het Net op te lossen.

alkamare
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 nov 2005 16:40

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door alkamare »

vgIk werd 19 februari 2008 benaderd door HetNet. "Omdat HetNet 10 jaar bestaat mag ik u een 3 x snellere Internetverbinding aanbieden, aldus een enthousiaste heer Moller. En...helemaal GRATIS". Omdat ik het niet zo heb als ik het woord GRATIS hoor vroeg ik naar het addertje.
"Geen addertje, de aanbieding geldt voor 1 jaar en als u dan besluit deze snellere verbinding te willen houden, dan betaalt u daar € 4,95 per maand voor". Ik had daar wel oren naar en vroeg of er nog iets gedaan moest worden, maar dat was niet het geval."Een draai om de knop en u merkt het morgen al." Akkoord, ik neem de aanbieding graag aan.
Daarna begon een lijdensweg. In plaats van een 3 x snellere verbinding bleek dat de toegang tot Internet geheel was afgesloten. Telefoontjes, brieven, HetNet was niet thuis. Ik moet zeggen dat de medewerkers wel begrip hadden voor mijn woede, maar ja, ik kan u helaas niet helpen. Het heeft ruim 6 weken geduurd voordat de verbinding was hersteld. Wel heb ik gemaakte kosten vergoed gekregen. HetNet had het voor mij wel goed verpest en vanaf 1 augustus 2008 ben ik er van verlost. Ik heb de overstap gemaakt naar Ziggo en tot op heden naar volle tevredenheid. Ook met mijn telefoonabonnement, want KPN heeft net zo' n beroerde service als HetNet, ondanks de grapjas in zijn lila pakje.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TdeHond »

vanaf 1 augustus 2008 ben ik er van verlost. Ik heb de overstap gemaakt naar Ziggo
Geen problemen gehad met opzeggen bij Het Net? Ik dacht n.l. dat de adder destijds in februari was dat er een nieuwe contractperiode van 1 jaar inging, of was dat bij u niet het geval?

wendytje
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2008 12:41

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door wendytje »

Mijn dochter belt op de telefoon van Het Net alleen naar vaste nummers,dus geen mobiel.
Ze had al gebeld maar er wordt nu gezegd dat zij dat abonnement dus niet heeft besteld.Maar 4 maanden terug was dat,kon je maar kiezen uit 2 abo's.En zij had voor 29,90 per maand dus internet en onbeperkt bellen naar vaste nrs.Er werd gezegd dat ze haar zouden terugbellen maar is nooit een telefoontje van ze geweest.Zijn nu op zoek naar een andere provider,maar ben bang dat ze dan gewoon blijven afschrijven.Het Net deugt niet.Straks zitze met dubbele kosten en die kan ze niet erbij hebben.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ Wendytje

Zet e.e.a. op schrift en verstuur een aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin u aangeeft welk abbo destijds besteld is.

Het net is volgens de telecomwet verplicht om schriftelijk een bevestiging van een overeenkomst te sturen.
Wet telecommunicatie
Artikel 7.1
1. Een aanbieder van een openbare elektronische communicatiedienst
verstrekt voor of bij het sluiten van een overeenkomst met een consument
aan hem de volgende gegevens op schrift of op een andere te zijner
beschikking staande en voor hem toegankelijke duurzame gegevensdrager:
a. de naam en het adres van vestiging van de aanbieder;
b. de te verstrekken diensten en de wachttijd bij eerste aansluiting op
een openbare elektronische communicatiedienst;
c. het kwaliteitsniveau van de te verstrekken diensten;
d. de soorten onderhoudsdiensten;
e. de geldende tariefstructuur, de belangrijkste tarieven en de wijze
waarop informatie verkregen kan worden over de geldende tarieven en
onderhoudskosten;
f. de duur van de overeenkomst alsmede de voorwaarden waaronder
de overeenkomst of onderdelen daarvan, kan worden verlengd of
beëindigd;
Vervolgens verzoekt u om verrekening van de teveel geïnde bedragen ad .... gedurende .... maanden.
Geeft aan dat mocht Het Net in gebreke blijven u uw abonnement zult beëindigen. ( in overeenkomst kijken of het mogelijk is per maand op te zeggen).
U kunt ook aangeven dat u z.n. naar de Geschillencommissie stapt mocht dit probleem niet naar tevredenheid worden opgelost.
Termijn van maximaal 4 weken geven waarbinnen u antwoord verwacht.
Kopie van brief maken en ook verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.

N.B.

Was er destijds een aanbieding waarin tijdelijk, b.v. een half jaar korting werd gegeven waardoor in totaal het abbo 29.90 was, wat na die periode dan dus 29.90 + 10 euro zou worden? Zie huidige aanbieding
hier

wendytje
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 sep 2008 12:41

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door wendytje »

Nee,dat was blijvend 19,90 Internet en voor 10 euro meer dus onbeperkt naar alle vaste nrs in Nederland bellen.Dus totaal 29,90.
Zou blijvend zijn.Al de eerste keer dat ze een rekening kreeg was het inderdaad 19,90 Internet maar telefoonkosten waren 60 euro.
Snap niet hoe dat kan,als je een abonnement neemt voor bellen en internetten voor 1 bedrag.Mobiele nrs belt ze daar niet mee,dus daar ligt het niet aan.
Dank je wel voor de tip

hans.bandell
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2008 16:19

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door hans.bandell »

Ook ik heb ellende gehad met opzegging bij HetNet.
Dreigementen met incasso,s e.d.
Ik heb een goede tip, ik heb de onterecht afgeschreven bedragen gestorneerd en het gironummer van KPN laten blokkeren,zodat er niets meer afgeschreven kon worden.
Verder heb ik nergens op gereageerd en uiteindelijk stopt het vanzelf.
Iedereen succes.

henkiuut
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2008 21:44

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door henkiuut »

Heb in mei 2008 abonnement bij Het Net opgezegd per sept. 2008.
Kreeg een brief dat het niet eerder kon dan 3 maanden van tevoren.
Oke, toen 2 maanden van tevoren schriftelijk opgezegd en tevens via mail opzegging verstuurt.
2 weken later bevestiging van opzegging gekregen.
September nog steeds niet geregeld.
Gebeld met de helpdesk, eea is nagekeken, meneer gefeliciteerd uw contract is verlengd tot sept. 2009. Maar u kunt bellen met de helpdesk optie 1, optie 2 die kunnen misschien iets doen.
Gebeld met de helpdesk. Momentje meneer ik kijk het na.
U hebt gelijk, ik zie uw brieven. De opzegging wordt geregeld.
Wanneer, vandaag nog meneer.
Krijg ik daarvan een bevestiging? Ja meneer, binnen 5 werkdagen.
Mag ik uw naam noteren,? Ja hoor , de naam is xxxxx
1 week later weer geen bericht, weer gebeld met de helpdesk.
Meneer, ik zal het nazien…
Ja hoor u heb gelijk, ik zie uw brieven staan in het systeem, ik zal eea noteren en binnenkort wordt u afgesloten en het contract beëindigd.
Hartelijk dank, juffrouw mag ik uw naam noteren en krijg ik een bevestiging.
Ja meer, u krijgt een bevestiging mijn naam is xxxxxx
1 week later, weer geen bericht, weer gebeld met de helpdesk.
Meneer, u heeft een contract tot sept. 2009, ik heb me toen maar ingehouden, hele verhaal weer uitgelegd en men probeert nu iets voor mij te regelen maar ik mag over 10 dagen weer teug bellen.
Mag ik uw naam noteren juffrouw?
Mijn naam is xxxxx

Vandaag mijn rechtsbijstand ingeschakeld,
morgen heb ik een afspraak bij mijn psychiater.

Bright23
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 sep 2008 12:21

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Bright23 »

Het Net is echt heel slecht in dat soort dingen, maar je kan het ook heel anders aanpakken als je ervanaf wilt :)

Ik heb bij de kpn gewerkt en weet een handige tip.
Je kan je eigen persoons gegevens wijzigen via internet. Haal hier dus al je gegevens weg en maak er iets leuks van.

Doe dit eventueel meerdere keren...het valt n.l. niet te achterhalen wat het juiste adres is.

P.s. zet er geen andere adres neer, maar bijv. khgkjhgdjfhdklhf
Doe dit overal...

Bright23
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 sep 2008 12:21

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Bright23 »

Vandaag mijn rechtsbijstand ingeschakeld,
morgen heb ik een afspraak bij mijn psychiater.
Euhm...waarom bij je psychiater?

Met wat jij hebt mee gemaakt die paar keer stelt totaal niks voor.
Er zijn mensen die al zeker een jaar bezig zijn om bij het corrupte bedrijf als HetNet de boel op te zeggen. Of in 1 keer na een jaar een herrinering te krijgen van een abonnement die al 4 jaar geleden is stop gezet en dat ze dus de hele 4 jaar moeten gaan betalen.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TdeHond »

Een heerlijke massage lijkt mij ook heel ontspannend en is goedkoper. En dan graag de kosten declareren bij het Net.

groenewoud
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2009 15:18

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door groenewoud »

Ik ben benieuwd hoeveel mensen met aow net als ondergetende, of met een modaal inkomen geld afgetroggeld wordt door dit bedrijf om het overtrokken salaris van de directie te bekostigen. Als ik die kop van die man op TV zie en hoor verklaren hoe goed het gaat bij KPN moet ik echt overgeven. Ze hebben mij het afgelopen jaar ongeveer 300 euro van mijn rekening afgschreven ondanks dat ik diverse malen op diverse manieren opgezegd had omreden dat ze bij mij de stekker er uit getrokken hadden. Bovendien heb ik ongeveer 500 euro onkosten moeten maken en nog eens minstens 50 euro telefoonkosten bij een helpdesk die niet bereikbaar was of waar ik geregeld in de wacht gezet werd.

Brens
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2009 09:19

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Brens »

Ook wij zitten er nu midden in.
Begin december 2008 (11 dagen voor de uiterste opzegdatum) alles keurig netjes opgezegd.
Binnen een week werkten er een paar van onze email adressen niet meer... Terwijl ons contract pas midden januari 2009 af zou lopen.
Omdat wij nog gewoon door moesten betalen, heb ik gevraagd die email-adressen weer op active te zetten (uiteraard zonder ons contract te verlengen), we waren immers nog gewoon betalende klanten.
Dat is gelukt... daarna niets meer goed gegaan. De ene brief na de andere gekregen van hetnet altijd met 'we hebben uw aanvraag voor ADSL (o.i.d.) gekregen en verwerkt...
Wij vroegen nergens om... alleen om afgemeld te worden..
Vaak gebeld naar hetnet... alleen daar zijn we maar mee gestopt.
Ten eerste haalt het niets uit, het kost je erg veel geld, helemaal als je er een paar keer per gesprek wordt uitgegooid en de verbinding door hun wordt verbroken, na een hele poos in de wacht te hebben gestaan.
Ook kom je net iedere keer bij de verkeerde afdeling binnen en mag je opnieuw gaan bellen.
Laatst kregen we weer een brief... gedateerd op 28 januari, we hadden schijnbaar volgens hun weer wat nieuws bij hun aangevraagd, mocht dit niet kloppen konden we het UITSLUITEND TELEFONISCH (€0,45/min) afzeggen en dan wel binnen 7 werkdagen na dagtekening van de brief.
We ontvingen de brief op 10 februari (9 werkdagen na dagtekening en dus 14 'gewone' dagen na dagtekening). Die brief kregen we tegelijk met de brief waarin stond dat onze nieuwe aansluiting gereed was en dat we die konden gebruiken....
Ook wij hebben het geld waar hetnet allang geen recht meer op had terug laten storten en hun rekeningnummer geblokkeerd... Je kunt niet anders als ze zelf hun machtiging niet willen intrekken...
Nog steeds worden we door hun aan het lijntje gehouden... iedere keer duurt het meer dan een maand voor dat het allemaal voor elkaar kan zijn, terwijl we na onze opzegbrief direct al de helft minder emailadressen tot onze beschikking hadden...
Ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren.... Van mij krijgen ze geen cent meer.... hun diensten mogen ze immers ook houden.

Nu hetnet dan reclame maakt voor overstaphulp, breekt mijn klomp... Ze zullen nu andere mensen helpen met overstappen, daarna bijten ze zich in je vast om je vervolgens niet meer te laten gaan...

http://static.hetnet.nl/downloads/PersberichtEZ.pdf

Mijn tip.... begin er niet aan.... Hun aanbod lijkt aanlokkelijk, alleen kom je niet meer van ze af...

groenewoud
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2009 15:18

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door groenewoud »

Als tegenbericht ook eens goed nieuws. Ik heb na een jaar nu eindelijk resultaat, en een schrijven van KPN gehad dat ze alle teveel afgeschreven bedragen nog deze maand terug gaan boeken naar mijn rekening, en ook nog een bedrag voor de gemaakte kosten en het ongemak. Als het geld binnen is kom ik terug om HOERA te roepen.

Gesloten