LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote Bende bij Het Net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
leekgloster
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 mar 2006 18:19

Grote Bende bij Het Net

Ongelezen bericht door leekgloster »

Per 20-03 van dit jaar ben ik verhuisd en heb dit doorgegeven aan het Het Net en aan de KPN.
Met KPN was alles zo geregeld en kon ik weer bellen.
Echter met Het Net een grote puinhoop wel een adsl signaal maar geen dataverkeer mogelijk.
Bellen met de helpdesk a 0,45 eurocent per minuut haalt echter niets uit.
Steeds weer andere verhalen en oplossingen en lulverhalen dt het aan de KPN zou liggen.
Echter al ik de adsl test van KPN doe werkt deze 100% en ligt het dus wel bij Het Net.
Nu 5 weken verder nog steeds geen internet en heb inmiddels al voor 25 euro verbeld naar de helpdesk.
Wil mijn contrakt( loopt normaal op 18-12-2006 af) ontbinden maar volgens Het Net kan dit dit niet omdat in de voorwaarden staat dat ze niet altijd een verbinding kunnen garanderen.
een dag of 2 zonder verbinding kan ik nog meeleven maar inmiddels nu 5 week zonder vind ik niet normaal.
Dus ben ik van mening dat wanneer ik voor iets moet betalen wat niet geleverd wordt dat ik in mijn recht sta en gerechtigd ben om mijn contrakt te ontbinden.
Heb ondertussen adsl + telefonie van tiscali en dit werkt perfect.

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: Grote Bende bij Het Net

Ongelezen bericht door BLW »

Bij Het Net is het niet alleen een kunst om eraan aan te komen. Het er vanaf komen lijkt af en toe nog een groter probleem te zijn.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Grote Bende bij Het Net

Ongelezen bericht door queenfan »

volgens mij is het zo dat als je wel een ADSL-signaal hebt dat er ook dataverkeer is. De dataverkeer wordt door KPN geregeld als ik het goed heb.

De verhuizing is geregeld door KPN en dus ook het signaal, bel eens met 0800-0407 Storingsdienst KPN.

Sterkte er mee

leekgloster
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 mar 2006 18:19

Re: Grote Bende bij Het Net

Ongelezen bericht door leekgloster »

bij de kpn is alles in orde maar bij het Het Net zit er een fout in de wijkcentrale.
Heb na vele e-mails en telefoontje's en een aangetekende brief nu het gelijk gekregen en mijn abonnement is nu beeindigd. :lol:


Marcel

hwessels
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2006 09:30

Re: Grote Bende bij Het Net

Ongelezen bericht door hwessels »

De administratie is een zeer grote bende.
De administratie van HetNet,Planet, KPN zitten in hetzelfde gebouw en zaal.
Het is ook ronduit schofterig dat je bij HetNet €0,45 moet betalen als je telefonisch hun moet hebben terwijl het bij hun kornuiten wat dezelfde helpdesk is maar €0,10 kost.
Ook ik heb nu ellende met HetNet, ben overgegaan naar een ander abonnement Snel Surfen en Bellen, maar zit nu met 2 verschillende abo's wat ze niet snappen en begrijpen.
We zullen maar weer bij de bank langs gaan om wat te laten terugstorten en laten blokkeren.

Echt een zeer grote rottroep is het daar en daar dring je niet door heen.

morticia81
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2006 10:52

Re: Grote Bende bij Het Net

Ongelezen bericht door morticia81 »

Wij hebben inmiddels bijna een jaar adsl go van hetnet. Het werkt echter bijna nooit. Daarom hebben we na veel problemen besloten over te stappen op @home.

Ik bel keurig naar hetnet op om het abonnement op te zeggen en krijg te horen dat alles geregeld is. We zijn nu inmiddels twee maanden en een hoge telefoonrelening verder en er is nog steeds niets verwerkt. Ik heb allerlei bevestigings E-mails gekregen van accounts waarvan we niet eens wisten dat die ins ons pakket zaten... Maar het daadwerkelijke abonnement is nog steeds niet beeindigd.

Na vele E-mails en dure telefoongesprokken kreeg ik te horen dat het door een technische storing in mijn account niet mogelijk was het abonnement te beeindigen. En als het al zou lukken zou dit pas plaats kunnen vinden in oktober. Dit terwijl ons abonnement al in juli af zou lopen.

Heeft iemand enig idee hoe ik ooit nog van hetnet af kan komen?

RobP
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mei 2006 16:17

Re: Grote Bende bij Het Net

Ongelezen bericht door RobP »

Ik dacht eerst al dat ik de enige was met grote problemen bij Het Het als geweldige dochteronderneming van KPN. Blijkbaar is de bedrijfspolitiek van dit soort bedrijven om gewoon volledig de schijt te hebben aan je klanten.

Zit nu al tijden op een verbinding te wachten en op een monteur die hiervoor zou moeten zorgen. Al twee keer hiervoor een afspraak gemaakt en alleen het bellen hiervoor heeft me al zo'n vijftig euro gekost. Echter wat blijkt. Tot tweemaal toe is er niemand op komen dagen en dat terwijl ik er extra vrij voor had genomen. Weet iemand of ik deze kosten op de een of andere manier op Het Net kan verhalen?????

GHR
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:24

Re: Grote Bende bij Het Net

Ongelezen bericht door GHR »

In verband met lange tijden en het niet geholpen zijn met de miscommunicatie van Het Net zou ik kans maken op een kostenvergoeding ivm de niet functionerende helpdesk. Echter ik moest dan wel een gespecificeerde nota van KPN opsturen.

Vevolgens heb ik deze opgevraagd en doorgestuurd naar Het Net. Echter wat blijkt, sinds die tijd in het geheel niets meer van Het Net vernomen. Begon net te denken dat ze hun fouten ook in zagen, maar deze gedachtengang blijkt dus niet te kloppen.

Hebben hier meerdere mensen ervaringen mee???????????????

Gesloten