LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
strandbal
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2006 13:08

Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door strandbal »

hallo allemaal

Wij hebben de hoop maar opgegeven we gaan ons contract met tele2 ontbinden we hebben alleen geen idee hoe. We hebben de rekening al geblokkeerd!!!

Heeft er iemand het contract met tele2 al opgezegd? en anders heeft er iemand tips hoe je het contract kan ontbinden?

Vertel het me!!!

hdvvv
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2006 15:14

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door hdvvv »

log eens in op :

www.tele2klachtgroep.nl

ik heb daar ook mijn opzeggingsbrief naartoe gestuurd.

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door Gioia »

Hoi Strandbal

ik zag geloof ik dat jij een tele2 forum hebt opgericht, ik heb me inmiddesl net aangemeld.

Ook ik zit nu weer in dezelfde situatie:
ondanks herhaaldelijke , aangetekende brieven, mails, telfoons. enz
geen ontvangstbevestiging van opzegging van mijn contract.
Ik heb dit al 4,5 maanden voordat het abo zou aflopen gedaan.

Hoe is het nu met jou? Ben jij er nu al vanaf? En zo ja, hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?

nou ik hoop op je reactie. :roll:

willemvh
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2006 21:55

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door willemvh »

het ligt er aan waneer uw contract afloopt als dit nog niet aan het einde van het jaar is kunt u er niet vanaf is dit wel het geval en u woont in een casema gebiedt dan stapt u over naar de kabel

Ramona..
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:57

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door Ramona.. »

Als je aangetekend hebt opgezegd kan je bij TPG een soort onderzoekje opvragen waar ze in aantonenen wanneer de aangetekende brief is aangekomen en door wie er getekend is. Dan sta je sterker!

evaly
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2006 11:37

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door evaly »

mijn moeder heeft tele -2 pakket dus internet telefoon en televisie maar sinds het begin dus al bijna 3 maanden heeft zij probleem met de televisie het beeld blijf stil staan. zij heeft een aantal keren naar tele2 gebeld krijgt zij te horen dat er meer mensen dat probleem heeft dat ze bezig zijn met het optelossen maar al bijna 3 maanden en ze zeggen tegen haar dat zij niet van de contract af kan komen. deze weekkend heeft ze geen beeld meer dus ze kan geen televisie kijken . mijn moeder wil heel graag van die contract af want ze kan niet wachten tot dat tele 2 ooit dat probleen oplost,Mij ma is gehandicapt ze kan niet veel doen ze ligtde hele dag op haar bed en kijk naar televisie ze houdt van sport . Kunt u ons zeggen wat we kunnen doen
bedankt

willemvh
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2006 21:55

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door willemvh »

hoi hoi allemaal
bij deze wil ik laten weten als een provider kwalitatief in gebreke blijft kunt u het contract daadwerkelijk ontbinden in deze kwestie is dat het geval ik hoop u hier mee voldoende geinformeert te hebben dit geld voor iedere tele 2 klanten met gelijk sortige klachten

neusfluit
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 sep 2006 13:03

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door neusfluit »

Het eenzijdig ontbinden van een contract MET WELK BEDRIJF DAN OOK is eigenlijk heel eenvoudig. Ten eerste moet je wel zeker zijn dat het bedrijf in gebreke is gebleven. Ten tweede moet je het bedrijf VIA EEN BRIEF de kans geven om het probleem op te lossen binnen een redelijke termijn (2 weken). Maak een kopie van de brief en vergeet je handtekening niet. Als het bedrijf het probleem niet heeft kunnen oplossen binnen de gestelde termijn, dan kun je over gaan tot het eenzijdig ontbinden.

Stuur nogmaals een brief naar het bedrijf (naar het postbusnummer, geen antwoordnummer) waarin je aangeeft dat het bedrijf, na de eerste brief, hun deel van het contract nog steeds niet is nagekomen en dat je ze een termijn (van 2 weken) geeft waarbinnen ze het probleem alsnog moeten oplossen. Geef tevens aan dat als het probleem na deze periode nog steeds niet is verholpen, dat je het abonnement eenzijdig zal opzeggen. Vergeet je handtekening niet en maak ook een kopie van deze brief. HET IS NIET NODIG OM DE BRIEF AANGETEKEND TE VERSTUREN. Het aangetekend versturen draagt NIKS bij aan de bewijslast bij eventuele oneenigheid, het bewijst niet dat er een opzegging is gestuurd. Een kopie van je brief daarentegen kan WEL worden gebruikt als bewijslast.

Als het probleem na deze brieven nog niet is opgelost, dan heb je het abonnement eenzijdig opgezegd en kun je de apparatuur terugsturen (naar het antwoordnummer) en bij de bank regelen dat de automatische incasso wordt geblokkeerd en eventueel het laatste bedrag gestorneerd moet worden. Het bedrijf kan je dan niks meer maken en als ze dat toch proberen, dan kun je naar de geschillencommissie gaan of bellen naar de ombudsman.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door sprokkel »

Dan moet er wel een geschillencommissie voor providers zijn, en die is er dus niet.

alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door alderwood »

prokkel
BerichtGeplaatst op: 10 Okt 2006 11:10 Onderwerp:

Dan moet er wel een geschillencommissie voor providers zijn, en die is er dus niet.
Die is er wel:
Nederlandse Internet Providers
Postbus 90407
2509 LK Den Haag

of informeer bij:

Stichting Geschillencommissies
Borderwijklaan 46
2691 XR Den Haag
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
(070) 310 53 10

www.geschillencommissie.nl

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door sprokkel »

Graag de precise link naar die pagina die op deze site zou staan over Internet providers.

alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door alderwood »

sprokkel


Geplaatst op 12 Okt 2006 16:04 door sprokkel
Graag de precise link naar die pagina die op deze site zou staan over Internet providers.
In de recente lijst van TrosRadar staat:

www.nlip.nl

maar die site is niet te vinden, dit probeerde ik al en daarom liet ik hem weg. Ook nu nog de mededeling <server not found>

Zoek zelf maar op Google of je wat vindt of bel anders de Stichting Geschillencommissies.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door sprokkel »

alderwood
Zo als ik al zei die geschillencommissie Internetproviders is er dus nog niet.
Men heeft wel de intensie deze in te gaan stellen, maar daar is nog niets van gekomen.

alderwood
Berichten: 273
Lid geworden op: 20 feb 2006 16:34

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door alderwood »

Re: Sprokkel

Nederlandse Vereniging van Internetproviders (NLIP),

Het feit dat er geen site is, wil niet zeggen dat die commissie niet bestaat.
Als je goed oplet, dan zie je dat hun Postcode sterk overeenkomt
met die van de Stichting in Den Haag.

Waarom bel je die niet even?

Klachten werden behandeld door:

de Opta,
Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en de Geschillencommissie Telecommunicatie,

plutomille
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:47

Re: Tele2 hoe kome we er vanaf!!!

Ongelezen bericht door plutomille »

Op 5 oktober jl. aangemeld voor tele2 compleet. (internet en bellen). Volgens opgaaf zou e.e.a. voor 2 november worden opgeleverd.
Eind oktober nog niets gehoord, dus gemaild. Reactie Tele2 was dat de oplevering vertraging had opgelopen, reden onbekend. Moet maar bellen met de klantenservice. Ook klantenservice heeft geen idee van de oorzaak van de vertraging. Geven het door aan de technische dienst en ik hoor nog nader. Vandaag, 7 november, nog niets vernomen, dus maar weer naar de klantenservice gebeld. Blijkt dat de wijkcentrale te weinig cappaciteit heeft. Wanneer dat wel het geval kan zijn, is niet aan te geven.
Fijn dat ik dat dan weet. Ik wil nu direkt van mijn contract af wegens wanprestatie. Klantenservice geeft mijn wens door en denkt dat het contract wel beëindigd kan/zal worden.!! Ik mag het wel hopen ja.

Waarom het KlantenSERVICE heet weet ik nog steeds niet.
Maar eens op zoek gaan naar een andere provider, misschien lukt het daar wel.

Iemand nog suggesties???????

Gesloten