Pagina 1 van 2

KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 16:34
door joshandel
Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.

Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl

of mail naar [email protected]

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 19:07
door AnnePanne
heb je hem weer...

het zit je wel erg hoog he???
lijkt van aarle wel... :?

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 19:10
door joshandel
Wij houden van niveau

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 19:11
door AnnePanne
dat zie ik whahahhahahahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 19:40
door ronald g
@ Joshandel begin je eigen klachten site kun je nog geld verdienen ook.

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 20:08
door Karr-3
Ik snap die problemen rond KPN ook niet. KPN is gewoon goed en als je een probleem met KPN hebt, dan had je maar beter de algemene voorwaarden moeten lezen, zoals mijn broertje altijd zegt.

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 20:46
door Kangoeroe
Je kan zeggen wat je wilt, maar die site bestaat echt. Dat is toewijding moet ik zeggen.

Je moet wel wat aan het ontwerp doen, Jos. Dit ziet er niet uit. En breidt het uit voor klachten over diensten die wel aangesloten worden maar daarna niet fatsoenlijk werken. Digitenne bijvoorbeeld.

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 20:50
door joshandel
De site is in ontwikkeling en omdat we er een database achterhangen en volldige met volledig automatische rapportage gaat het even duren.

het is niet commercieel maar puur om nu eens een einde te maken aan het KPN drama omdat ze helemaal niet met klanten bezig zijn. Klanten steeds weer nieuwe verhalen worden opgehangen en vervolgens gewoon 4 weken zonder aansluiting zitten. Zelfs de directieleden bellen om je gerust te stellen maken afspraken, doen toezeggingen en draaien die vervolgens weer gewoon terug.

Hoop de site volledig klaar te hebben voor eind september

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 22:00
door AnnePanne
ja en het logo mag je vast gebruiken van KPN ???

:? :?

hoop dat je een vette boete krijgt!!!

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 aug 2006 23:50
door Dutch_com_freak
ik denk heel eerlijk gezegd dat het niet veel gaat opleveren.. denk je nu echt dat kpn zich ook maar iets van je site gaat aan trekken? denk het niet maar de tijd zal het leren ;)

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 27 aug 2006 00:50
door boebele
Goed initiatief! :D
Is het ook bedoeld voor klanten van dochterondernemingen als HetNet? Want dan sluit ik me meteen aan :lol:

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 27 aug 2006 00:51
door joshandel
Voor alle KPN diensten en hetnet is er een van dus!!!

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 27 aug 2006 01:06
door AnnePanne
whahaha dan mag je toch eerst beter je huiswerk doen voordat je begint te kakelen!!!!

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 27 aug 2006 15:28
door Kangoeroe
Dat logo zou ik inderdaad weghalen. Dient ook geen enkel doel.

Waarom heb je nog vijf weken nodig trouwens? Je hebt toch alleen een forum nodig? Het script waar dit forum op draait is open source (gratiz) en heb je echt wel in een paar dagen up and running (http://www.phpbb.com/downloads.php).

Handel, jos, handel!

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 26 sep 2006 18:27
door mediaservice
en daar gaan ze weer zeuren over een goed bedrijf als KPN:

Gisteren zware problemen met internet.
Nou ja, even bellen naar die kpnlijn ofzo.

(dit zij die vrouw:)Ja, ja inderdaad, ik zie dat u een flinke storing hebt, die kan ik niet zomaar verhelpen.
Ehm, ik stuur een monteur.
(ikzelf)Ja, hoeveel €uro moet dat kosten?
(dat KPN mens) eh, niks, het gratis.
_____________________________________
Kijk, dat is nu service, gratis monteur sturen, dezelfde avond nog kwam ie, en het werkte weer.
Wat een service!

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 29 sep 2006 21:22
door leusi049
Bent u zakelijke klant bij KPN ?
en welke dienst/abo neemt u af. De problemn van de KPN spitsen zich toe op beplaade diensten en klantengroepen

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 29 sep 2006 23:42
door joshandel
Klopt het gaat met name over InternetPlusBellen waar de problemen zitten. Dat zien wij ook aan de meldingen die wij binnen krijgen. Moet ook eerlijk zeggen dat de zaken die wij doorgeven wel worden aangepakt en dat KPN wel in actie komt. Ik weet echter niet waar het al allemaal is opgelost.

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 30 sep 2006 00:23
door willem blom
Wat een beregoed initiatief.
Het wemelt klachten over de KPN en met name over hun nieuwe dienst IPB.
Zelf zit ik ook in de malle molen die KPN heet en waar werkelijk geen enkele ingang is te vinden om je klacht behoorlijk te laten afhandelen. Iedereen verschuilt zich achter iedereen.
Zo ben ik door toedoen van een of andere jodokus mijn zakelijke telefoonnummer kwijt terwijl ik bij aanvraag expliciet gevraagd had dit te willen behouden en dit door KPN bevestigt werd tijdens aanvraag.
Nu 2 weken na werkelijke aansluiting nog steeds mijn zakelijke nummer niet terug en erger nog het nummer wordt als je belt als niet in gebruik zijnd gemeld.
Nieuwe klanten zullen nu denken dat ik gesloten of failliet ben en zullen derhalve nooit meer contact met me zoeken. Die klanten ben ik dankzij de KPN sowieso al kwijt.
Nee laten we hier vooral doen of de KPN zulk goed werk levert. Voor mij is het een bedrijf met vreselijk veel air maar ontzettend weinig prestaties.

Onder de koude douche ermee

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 02 okt 2006 16:46
door mediaservice
oh ja, we maken gebruik van ipb

Re: KPN Sluitje aan?

Geplaatst: 04 okt 2006 22:52
door Wheeler
KPN betekend niets meer en minder dan:

Kunnen Pertinent Niets :!: