LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Dienstverlening
KPN Dienstverlening
Heeft u problemen met KPN, de call centra, de dienst die niet werkt etc. ect. Meld deze klachten dan op de website www.kpnsluitjenietaan.nl
Omschrijf je klacht goed en vermeld je gegevens zoals Naam, Afres, Woonplaats, telefoonnr. eventueel klant nr. KPN.
Je aanmelding gaat direct naar de KPN directie en krijgt alle aandacht.
www.kpnsluitjenietaan.nl
Omschrijf je klacht goed en vermeld je gegevens zoals Naam, Afres, Woonplaats, telefoonnr. eventueel klant nr. KPN.
Je aanmelding gaat direct naar de KPN directie en krijgt alle aandacht.
www.kpnsluitjenietaan.nl
Re: KPN Dienstverlening
Nou, het ziet er ietsepietsie beter uit, Jos, maar het is nog verre van fraai.
Doe op z'n minst wat aan al die verschillende fontstijlen en maak je pagina wat smaller. Op een monitor met hogere resolutie worden je zinnen eindeloos lang en zodoende onleesbaar.
Het is nou eenmaal zo: als je site er niet serieus uitziet, dan word je ook niet serieus genomen.
Doe op z'n minst wat aan al die verschillende fontstijlen en maak je pagina wat smaller. Op een monitor met hogere resolutie worden je zinnen eindeloos lang en zodoende onleesbaar.
Het is nou eenmaal zo: als je site er niet serieus uitziet, dan word je ook niet serieus genomen.
Re: KPN Dienstverlening
Beste Kangoeroe,
Zoals beschreven op de site is dit een tijdelijke site en is het doel voor ons prioritiet. Ik doe niet mee aan een wedstrijd webdesign maar wil mensen helpen die niet tot de juiste mensen kunnen doordringen bij KPN.
Het gaat om het verzamelen van informatie van gedupeerde KPN klanten. Die moeten hun verhaal kwijt kunnen en gezien het aantal reactie's mag ik zeggen dat we daarin geslaagd zijn.
Open kaart en duidelijkheid daar hebben mensen die problemen hebben behoefte aan, met een commerciele site zou je gelijk hebben maar dat zijn en worden we niet.
Groet
Jos
Zoals beschreven op de site is dit een tijdelijke site en is het doel voor ons prioritiet. Ik doe niet mee aan een wedstrijd webdesign maar wil mensen helpen die niet tot de juiste mensen kunnen doordringen bij KPN.
Het gaat om het verzamelen van informatie van gedupeerde KPN klanten. Die moeten hun verhaal kwijt kunnen en gezien het aantal reactie's mag ik zeggen dat we daarin geslaagd zijn.
Open kaart en duidelijkheid daar hebben mensen die problemen hebben behoefte aan, met een commerciele site zou je gelijk hebben maar dat zijn en worden we niet.
Groet
Jos
Re: KPN Dienstverlening
reclame op het forum is niet toegestaan!!!!
Re: KPN Dienstverlening
Het is inderdaad een flutsite, dus ik zou niet inzien waarom mensen hier op gaan reageren. Wie zit hier achter? Wat gebeurt er met de gegevens die je aanlevert? Waarom zou deze site toegang hebben tot de KPN directie?
Kortom, meer vragen dan antwoorden.
Kortom, meer vragen dan antwoorden.
Re: KPN Dienstverlening
Jullie hebben waarschijnlijk niets beters te doen, ik wel.
Ik help mensen hiermee en durf mijn naam te noemen. Vervuil dit forum niet met dit soort ongein.
Ik help mensen hiermee en durf mijn naam te noemen. Vervuil dit forum niet met dit soort ongein.
Re: KPN Dienstverlening
Vervuilen?? Door wie?
Re: KPN Dienstverlening
Het logo heb je dus inmiddels verwijderd en da's maar goed ook lijkt me. Ik ben nog maar is op je site gaan kijken. Ik zie daar staan: Neem alle gesprekken indien mogelijk op. Ik zou er wel bij zetten dat dit gemeld moet worden aan de medewerker dat je opneemt, anders is het niet eens rechtsgeldig.
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat dit via zo'n flutsite moet. Als kpn wat voor de klant wil doen om problemen op te lossen doen ze dit wel professioneler.
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat dit via zo'n flutsite moet. Als kpn wat voor de klant wil doen om problemen op te lossen doen ze dit wel professioneler.
Re: KPN Dienstverlening
@typmiep: deze site is dan ook niet door KPN opgezet, maar door iemand die te dom / te achterlijk / te arrogant is om wat begrijpend-lezenvaardigheden toe te passen op de regels van dit forum. En overigens ook niet snapt dat ook Internet zo zijn fatsoensregels kent.
Verder simpelweg negeren. Deze man is gewoon nooit goed opgevoed.
Verder simpelweg negeren. Deze man is gewoon nooit goed opgevoed.
Re: KPN Dienstverlening
Precies mijn gedachte !
Re: KPN Dienstverlening
Ik bedoel maar........ Dat was precies mijn gedachte. Ik ergerde me al blauw aan die gast. Ligt dus niet alleen aan mij
Re: KPN Dienstverlening
Goed initiatief Jos!
Re: KPN Dienstverlening
Jij durft je eigen naam te noemen, Jos? Volgens mij gebruik je als achternaam je plaatsnaam of heb ik het heel erg mis? (Ik keek even bij de SIDN.)
Maakt niet uit, ik stel mijn anonimiteit ook op prijs, maar het is natuurlijk belachelijk dat klachten over kpn gekanaliseerd zouden moeten worden via jouw website. Ze weten daar heus wel wat de mensen over ze denken. Morgen is het internetplusbellen bijvoorbeeld in Radar. Als je dan een windmolen wil bevechten, doe het dan goed, en ga George W. Bush bestrijden of zoiets.
(Dit neemt bovendien niet weg dat je met een wat beter ontwerp meer mensen zou bereiken als je dat zo graag wil.)
Maakt niet uit, ik stel mijn anonimiteit ook op prijs, maar het is natuurlijk belachelijk dat klachten over kpn gekanaliseerd zouden moeten worden via jouw website. Ze weten daar heus wel wat de mensen over ze denken. Morgen is het internetplusbellen bijvoorbeeld in Radar. Als je dan een windmolen wil bevechten, doe het dan goed, en ga George W. Bush bestrijden of zoiets.
(Dit neemt bovendien niet weg dat je met een wat beter ontwerp meer mensen zou bereiken als je dat zo graag wil.)