LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Dienstverlening

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door joshandel »

Heeft u problemen met KPN, de call centra, de dienst die niet werkt etc. ect. Meld deze klachten dan op de website www.kpnsluitjenietaan.nl

Omschrijf je klacht goed en vermeld je gegevens zoals Naam, Afres, Woonplaats, telefoonnr. eventueel klant nr. KPN.

Je aanmelding gaat direct naar de KPN directie en krijgt alle aandacht.


www.kpnsluitjenietaan.nl

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Nou, het ziet er ietsepietsie beter uit, Jos, maar het is nog verre van fraai.

Doe op z'n minst wat aan al die verschillende fontstijlen en maak je pagina wat smaller. Op een monitor met hogere resolutie worden je zinnen eindeloos lang en zodoende onleesbaar.

Het is nou eenmaal zo: als je site er niet serieus uitziet, dan word je ook niet serieus genomen.

joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door joshandel »

Beste Kangoeroe,

Zoals beschreven op de site is dit een tijdelijke site en is het doel voor ons prioritiet. Ik doe niet mee aan een wedstrijd webdesign maar wil mensen helpen die niet tot de juiste mensen kunnen doordringen bij KPN.

Het gaat om het verzamelen van informatie van gedupeerde KPN klanten. Die moeten hun verhaal kwijt kunnen en gezien het aantal reactie's mag ik zeggen dat we daarin geslaagd zijn.

Open kaart en duidelijkheid daar hebben mensen die problemen hebben behoefte aan, met een commerciele site zou je gelijk hebben maar dat zijn en worden we niet.

Groet

Jos

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door AnnePanne »

reclame op het forum is niet toegestaan!!!!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door karr-2 »

Het is inderdaad een flutsite, dus ik zou niet inzien waarom mensen hier op gaan reageren. Wie zit hier achter? Wat gebeurt er met de gegevens die je aanlevert? Waarom zou deze site toegang hebben tot de KPN directie?

Kortom, meer vragen dan antwoorden.

joshandel
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 aug 2006 23:29

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door joshandel »

Jullie hebben waarschijnlijk niets beters te doen, ik wel.
Ik help mensen hiermee en durf mijn naam te noemen. Vervuil dit forum niet met dit soort ongein.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door Jonjo »

Vervuilen?? Door wie?

typmiep
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2006 16:12

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door typmiep »

Het logo heb je dus inmiddels verwijderd en da's maar goed ook lijkt me. Ik ben nog maar is op je site gaan kijken. Ik zie daar staan: Neem alle gesprekken indien mogelijk op. Ik zou er wel bij zetten dat dit gemeld moet worden aan de medewerker dat je opneemt, anders is het niet eens rechtsgeldig.
Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat dit via zo'n flutsite moet. Als kpn wat voor de klant wil doen om problemen op te lossen doen ze dit wel professioneler.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door ?? »

@typmiep: deze site is dan ook niet door KPN opgezet, maar door iemand die te dom / te achterlijk / te arrogant is om wat begrijpend-lezenvaardigheden toe te passen op de regels van dit forum. En overigens ook niet snapt dat ook Internet zo zijn fatsoensregels kent.

Verder simpelweg negeren. Deze man is gewoon nooit goed opgevoed.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door karr-2 »

Precies mijn gedachte !

typmiep
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2006 16:12

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door typmiep »

Ik bedoel maar........ Dat was precies mijn gedachte. Ik ergerde me al blauw aan die gast. Ligt dus niet alleen aan mij :wink:

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door BLW »

Goed initiatief Jos!

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: KPN Dienstverlening

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Jij durft je eigen naam te noemen, Jos? Volgens mij gebruik je als achternaam je plaatsnaam of heb ik het heel erg mis? (Ik keek even bij de SIDN.)

Maakt niet uit, ik stel mijn anonimiteit ook op prijs, maar het is natuurlijk belachelijk dat klachten over kpn gekanaliseerd zouden moeten worden via jouw website. Ze weten daar heus wel wat de mensen over ze denken. Morgen is het internetplusbellen bijvoorbeeld in Radar. Als je dan een windmolen wil bevechten, doe het dan goed, en ga George W. Bush bestrijden of zoiets.

(Dit neemt bovendien niet weg dat je met een wat beter ontwerp meer mensen zou bereiken als je dat zo graag wil.)

Gesloten