LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen @home binnen 1ste jaar bij wegvallen verbinding

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Is dit reden genoeg om op te zeggen onder argument van grove nalatigheid?

Ja
2
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

RB1983
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2006 16:32

Opzeggen @home binnen 1ste jaar bij wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door RB1983 »

Hallo,

Wij hebben nu ongeveer 9 maanden @home. De verbinding is vanaf het begin af aan onstabiel. Telkens viel hij kort uit en herstelde dan weer. Nu is het zo dat de verbinding dagen weg is. Braaf gemeld bij de duur te bereiken helpdesk. Monteurs blijven in de buurt langskomen, maar ze vinden niets, en doen niets want er is tegen de tijd dat ze er zijn wel weer een verbinding. Ondertussen zitten wij regelmatig in de stress omdat we deadlines niet kunnen halen omdat we niet kunnen emailen. Laatst met de trein iets weg moeten brengen wat per email verstuurd kon worden.

Is dit reden genoeg om op te zeggen onder argument van grove nalatigheid? (onderdeel van algemene voorwaarden)

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Opzeggen @home binnen 1ste jaar bij wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door karr-2 »

simpelweg, nee ik denk het niet. De monteur komt kijken en er is niets aan de hand, terwijl de onderbrekingen alleen gebeuren als er geen monteur in de buurt is blijkbaar. Ligt het niet aan uw eigen apparatuur?

RB1983
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2006 16:32

Re: Opzeggen @home binnen 1ste jaar bij wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door RB1983 »

Het is apparatuur van @home zelf, dus als daar het probleem in zit, dan ligt het probleem opnieuw bij @home. De helpdesk constateert ook dat de verbinding er inderdaad niet is. Ze zien dat de modem geen verbinding heeft. En dan gaat er dus een monteur naar het kastje in de buurt toe.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Opzeggen @home binnen 1ste jaar bij wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door karr-2 »

De helpdesk constateert geen verbinding, maar die is er wel als de monteur komt? Wat doet die monteur in dat kastje dan?

RB1983
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2006 16:32

Re: Opzeggen @home binnen 1ste jaar bij wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door RB1983 »

nou je zou verwachten dat ze na een aantal malen wel doorhebben dat er dus iets anders speelt. Vanaf de helpdesk zien ze dat ik geen verbinding heb op het moment dat ik bel. Dus sturen ze een monteur. Dat duurt over het algemeen 3 werkdagen. In die drie dagen is mijn internetverbinding over het algemeen wel weer hersteld. Dus de monteur komt dan aan bij het kastje in de buurt. Checkt of er verbinding is en merkt dat alles weer werk zoals het hoort. Mooi melding afgehandeld, volgende klus. Ze hebben dus niets gedaan, dat liet de helpdeskmedewerker weten. Nu dus nog maar es een aantekening met extra nadruk, maar ik voorzie dat het weer hetzelfde verloop zal hebben.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Opzeggen @home binnen 1ste jaar bij wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

ag...@home... ik kan er een boek over schrijven :D in deze regio is zaterdag middag helemaal geen Home te breiken geweest....dat betekende voor veel klanten dus


- GEEN Internet
- GEEN Televisie
- GEEN Telefoon

Gelukkig hadden veel mensen nog wel het anologe signaal... maar eeuh... dat willen ze vanaf oktober weghalen..... nou.. ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voor @sloom weer op zijn (plat hollands) bek gaat

Leuke reclame trouwens....die met de slede honden... maar eeuh... alles hangt af van 1 apparaat....en 1 dienst....1 helpdesk (*proest*) en 1 storing? :lol:

agjah, gelukkig werkte de stroom nog wel :lol: en ADSL ook :)

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Opzeggen @home binnen 1ste jaar bij wegvallen verbinding

Ongelezen bericht door pvd »

Aangezien zij niet de dienst leveren waar u voor betaald, denk ik dat u nadat u een brief stuurt met een ultimatum, dus een datum waarop alles correct zou moeten werken (denk aan een termijn van twee week) het recht hebt om het abonnement te beeindigen.

pvd

p.s. De apparatuur in huis (het modem) is NIET van @home, het is namelijk uw eigendom. U heeft dit (waarschijnlijk) gratis gekregen van @home. Overigens zit hier wel een garantie van 1 jaar op, hiervoor moet de leverancier (=@home) zorgen.

Gesloten