LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door NTI , wat te doen?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dennis--SP

Opgelicht door NTI , wat te doen?

Ongelezen bericht door Dennis--SP » 24 sep 2006 12:48

Heb woensdag een cursus Webdesign van het NTI via rembours betaald en ontvangen. Echter zag ik gister op de website van de uitgeverij van het boek dat ik PRECIES hetzelfde boek daar kan krijgen voor 39.50 en ik heb voor de hele cursus 217,35 betaald. De uitgever en het NTI zitten beide op het zelfde adres en zijn dus bij elkaar (horen bij elkaar) , Nu ga je mij niet vertellen dat een zgn huiswerkbegleider bijna 200 euro kost...... trouwens heb het eerste huiswerk opgestuurd via de PC maar het zijn meerkeuze en worden allemaal door een PHP scriptje automatisch nagekeken , komt geen leraar aan te pas dus. Ik heb 7 werkdagen om het evt terug te sturen. Wat raden jullie mij aan? Niet meteen beginnen met het NTI is prut ofzo want daar heb ik niks aan.

elwintje

Re: Opgelicht door NTI , wat te doen?

Ongelezen bericht door elwintje » 24 sep 2006 13:09

goede middag dennis, ik heb via het NTI de cursus beleggen gedaan, dat was tottaal 450 euro, met 3 boeken erbij, de 3 boeken zijn bij de bruna totaal 3x30 is 90 euro, ik vond dit schandalig, en ik mocht binnen een maand terug sturen, ik heb gebeld met het nti en ik mocht het ook persoonlijk afgeven, dat heb ik gedaan en kreeg ik een ontvangstbevestiging, dus wat ik adviseer, alles terug brengen, ik mocht het dan een maand op proef.
trouwens de enveloppen heb ik gehouden :D

Dennis--SP

Ongelezen bericht door Dennis--SP » 24 sep 2006 18:13

Hoi Elwintje,

Heb een mailtje gestuurd waarin ik duidelijk zeg dat ik het retour wil sturen. Mag van het NTI binnen 'x' aantal dagen en ben nog op tijd. Heb het ook naar die Els Beltman gestuurd. Is wel heel prijsverschil bij jou en mij he... Erg jammer dat het zo moet!

Dennis

Dennis--SP

Ongelezen bericht door Dennis--SP » 25 sep 2006 17:13

Vandaag aangetekend teruggestuurd. Geld zou op bank nr worden gestuurd als het geld van de TPG rembours binnen is. Iemand enig idee hoelang de TPG hierover doet? Dennis!

Els Beltman

Ongelezen bericht door Els Beltman » 29 sep 2006 10:50

Beste allemaal,

Dat er een groot prijsverschil is tussen het aanschaffen van een los studieboek en het volgen van een opleiding zal duidelijk zijn. Het NTI levert als instituut de volledige service van docenten, administratie, begeleiding, aanvullende documenten etc.
Juist om goed tot een passende beslissing te kunnen komen bieden wij de proefmaandoptie aan, en op die manier kan een prima afweging gemaakt worden.
Voor Dennis nog even een aanvulling: over het algemeen duurt het circa 3-4 weken voor het NTI de betaling van TPG ontvangen heeft, daarna zal dus een restitutie van het bedrag volgen. Mocht je tussentijds willen weten hoe de status is, neem dan even contact met mij op via [email protected]

Vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd klantenservice NTI

Dennis--SP

Ongelezen bericht door Dennis--SP » 26 okt 2006 14:54

13 okt mailtje gehad van Robbert Kroon (Sales) dat het geld teruggeboekt is en ik het op mijn rekening kreeg z.s.m, nu nog niks.... vele mails later en telefoon wordt niet opgenomen... ze willen zeker eerst nog de rente opstrijken over het geld wat dus niet van hun is.

Els Beltman

Ongelezen bericht door Els Beltman » 26 okt 2006 15:09

Beste Dennis,

De restitutie kan pas worden uitgevoerd als wij het geld van TPG hebben ontvangen, en echt, dat duurt enkele weken.
Als je even met je studentnummer naar mijn e-mailadres mailt kan ik je een actueel overzicht van de status geven.

Overigens wil ik in de hele discussie toch ook niet onvermeld laten dat het NTI in haar pakket Webdesigner niet uitsluitend het door jou genoemde boek levert maar ook twee extra cursussen, te weten Macromedia Flash/Dreamweaver en Photoshop. NTI levert dus drie opleidingen voor één prijs.

Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd klantenservice
[email protected]

Gesloten