LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help?desk Hetnet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
PANAMA
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2007 12:22

Help?desk Hetnet

Ongelezen bericht door PANAMA »

Tot onze spijt zijn onze medewerkers nog in gesprek, uw wordt zo spoedig mogelijk geholpen & Onze medewerkers zijn hellaas nog in gesprek , blijft uw aan de lijn, uw wordt zo spoedig mogelijk geholpen.

Dit is de tekst die ik een uur lang aan heb gehoord om een simpele helpdesk aan de lijn te krijgen a 0,45 cent/min. Vraag me af wat de defenitie is van spoedig ?? Ok al heb je er een telefoniste zitten dan is het woordt mogelijk eerder ooit. Maar ik twijfel toch aan of wij zo bedondert worden als consument want zei kunnen wel ongeveer aangeven hoeveel bellers er nog voor ons zitten zodat wij van te voren weten wat wij voor een vraag kwijt zijn want het gaat toch n iet om kleien bedragen !! Als men een product koopt of reist boekt dan weet men wat men kwijt is aan dat product. Maar het product "helpdesk"is een goudmijntje en de grootste ergenis van de consument en vindt ook dat hierover de regelgeving allang had moeten worden aangescherpt.

RADAR hier moet echt iets aan gebeuren, en denk dat er 17 miljoen mensen ook zo over denken minus de heren die dit hebben bedacht of de centjes er van opstrijken.

typmiep
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 sep 2006 16:12

Re: Help?desk Hetnet

Ongelezen bericht door typmiep »

Correctie ......... de helpdesk van Het Net kost € 0.01 per minuut, bel je met 0800-0505 dan bel je gratis.

c.coesel
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jan 2007 15:51

Re: Help?desk Hetnet

Ongelezen bericht door c.coesel »

Ik heb ook grote problemen met Het Net. Hier is een gratis nummer : 0800-0407 en volg het menu.
Ik heb hier al vele malen op gebeld en het scheelt je vele euro's. Succes

Gesloten