LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld verdienen via internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
yannickez
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2007 10:28

Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door yannickez »

Ik zou graag willen weten hoe jullie ervragingen zijn met www.moneymiljonair.nl.

hier kan je emailtjes lezen enzo krijg je geld voor. maar je kan ook andere leden lid maken en dan verdien je 1,25.. en zo kan je sparen tot je 12,50 heb en dan kan je het uitlaten betalen.

is dat verantwoord?? ze vragen om je bankrekeningnr enzo..

graag hoor ik jullie ervaringen hierover

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

Geen probleem. Betalen keurig netjes en op tijd.

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door gjvisser »

goede ervaringen met hun. Moneymiljonair is ook van de betere vind ik

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Ja hoor, al 2x mijn geld netjes gehad.
Niks mis mee.

Lieske

scorpio311
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2007 13:19

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door scorpio311 »

betrouwbaar / snelle uitbetaling / zeer goed.
aanrader!

yannickez
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mar 2007 10:28

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door yannickez »

hmm oke klinkt wel safe dus..

khoop het.. ;D

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Tuurlijk joh, geloof ze maar! Ik niet, volgens mij hebben alleen oplichtersvriendjes op dit topic gereageerd!
Kijk ook hier:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=115 ... 40&t=12089

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

@caruso

Ik zit al bijna 2 jaar bij monymiljonairs en elke keer als ik de uitbetalingslimiet bereik en om uitbetaling vraag, krijg ik binnen een week keurig netjes uitbetaald.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

nou fijn voor je, ik adviseer eenieder niet in zee te gaan met deze oplichtersbende! Ik ben niet zo naïef om deze zogenaamde positieve verhalen te geloven. Betaald krijgen om mail te beantwoorden, zeker nooit naar Kassa, Radar en Opgelicht gekeken?

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

@caruso,

Nee, ik kijk alleen naar mijn bankafschriften, waar ik 1 of 2 keer per jaar 12.50 euro bijgeschreven zie.

Uiteraard zit er veel kaf onder het koren, maar dit en nog een paar gpt programma's zijn te vertrouwen

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Prikker »

Nog maar 39.999 tot 79.999 jaar te gaan voordat je miljonair bent dan !!!

Houdt de moed erin, je gaat 't halen, ik voel 't !!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

Ook ik doe mee met Money Miljonair en heb nu 2 keer 12,50 uit laten betalen. Samen met Geldrace is Money Miljonair 1 van de betrouwbaarste en het snelste. Ik heb ook meegedaan met Verdiennusnel en Goudeuro, deze betalen wel, maar doordat ze geldproblemen hebben duurt het soms een half jaar voordat je je geld hebt, als het niet langer is. Al die anderen ben ik mee gestopt, na 2 jaar had je pas 3 euro en pas uitbetaling bij 12,50. Dan ben je echt jaren bezig.

Money Miljonair, Geldrace en Euroclix zijn in mijn ogen de betrouwbaarste en je kan bij deze het snelst om een uitbetaling vragen.

Ja...natuurlijk zijn je gegevens geregistreerd, maar je gegevens zijn ook geregistreerd als je een telefoonabonnement bij de KPN heb, of alleen maar als je gebruik maakt van de verhuisservice.

Ik via Money Miljonair, Geldrace en Euroclix nog nooit vreemde mailtjes, post of telefoontjes gehad. En het is toch altijd een extra zakcentje, altijd leuk in de dure tijden.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Al die juichende berichten over moneymiljonair.

Dit internet is toch een vreemd gebeuren. Alles kan,alles mag! Zelfs je medemens belazeren! Sterker nog, door de anonimiteit worden er ook velen belazerd!

Jullie kennen toch die twee plaatjes met in het linkerplaatje een jonge meid die chat: "Hoi, ik ben 18 jaar, studeer nog en woon nog bij mijn ouders thuis". Op het rechter plaatje een vetdikke ouwe kerel die nauwelijks zijn vetkwabben op de stoel kan houden waar hij op zit en terug chat:"Ik ben 21, ga dagelijks trimmen en vaak naar de sportschool en heb dus een goed figuur".

En kijk, zo is het volgens mij ook met die juichende verhalen over moneymiljonair! Volkomen anoniem.
Bovendien een link naar dat moneymiljonair geplaatst waaruit blijkt dat het gewoon ordinaire reclame is.
Ordinair omdat men verdomd goed weet dat reclame maken, ook op dit forum gewoon verboden is.

Al die andere juichende reacties moeten dit nog even ondersteunen en hup worden er weer een x-aantal mensen de dupe van ordinaire oplichtingspraktijken.

E-mails lezen en goudgeld ermee verdienen?
Kom nou! Wie even de moeite neemt om te Googlen op dit soort dingen komt genoeg tegen als waarschuwing tegen deze praktijken!

Grootvader.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

@kanovaarder,

Er wordt nergens gesteld en ook nergens belooft dat je "goudgeld" verdient.

Het is een manier om wat zakgeld bij te verdienen. De topicstarter had een vraag en heeft daar van meerdere mensen een correct antwoord op gekregen.

Er zit inderdaad kaf onder het koren zoals europostman.com, maar die zijn er uit te ziften omdat ze meestal te hoge vergoedingen betalen voor elk gelezen mailtje.

De in dit topic genoemde gpt's zijn 100% betrouwbaar.

Verder is iedereen natuurlijk zelf verantwoordelijk voor zijn doen en laten op het internet, maar er zijn genoeg wegen op datzelfde internet om de benodigde info te krijgen of iets deugt of fout is zoals nu hier is gebeurt.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

E-mails lezen en goudgeld ermee verdienen?
Kom nou! Wie even de moeite neemt om te Googlen op dit soort dingen komt genoeg tegen als waarschuwing tegen deze praktijken!
Goud geld verdienen?? Hahahaha...dat is mij nog nooit verteld en ik weet zelf ook wel dat het niet zo is. Maar een paar keer in het jaar 12,50 extra en laatst van Geldrace 17,50 extra en binnenkort van Euroclix 70 euro extra, dat vind ik toch wel een leuk extra zakcentje. Het kost me maar 1 of 2 minuten per dag. Al dat geld spaar ik op en dan ga ik er een keertje van uit eten ofzo.

Maar ja...als je geld genoeg heb, zoals jij waarschijnlijk, hoef je niet aan dat soort dingen mee te doen.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik sluit me volledig bij de vorige spreker aan.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Moet je lekker doen! Ik, en gelukkig nog een aantal forumleden, weet wel beter. Boter op je hoofd en denken dat een ander dat ook heeft, welterusten!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door Bailey »

En waarom zijn ze dan oplichters? Heb je daar bewijzen voor?

In mijn ogen zijn het oplichters als ze zeggen dat ze je uitbetalen en dat niet doen. Ik heb nu 2 keer om een uitbetaling gevraagd en heb 2 keer 12,50 op mijn rekening gekregen.

Dus ik zou wel eens willen weten waarom jij ze oplichters noemt.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door caruso »

Zoals ik al zei: boter op je hoofd! Je in dienst stellen van een stelletje oplichters voor een schamele 12,50. Heb ik gelukkig niet nodig. ga lekker zo verder, ga ik verder met echt geld verdienen.....en het nog krijgen ook!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geld verdienen via internet

Ongelezen bericht door puma73 »

We is een spreekwoord:

Wie het kleine niet eert is het grote niet weert""

Ga jij lekker voor het grote en laat een ander in zijn waarde caruso.

En oplichters, nee dat zijn het beslist niet.

Gesloten