LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TISCALI Internet en Bellen.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Quintes

TISCALI Internet en Bellen.

Ongelezen bericht door Quintes » 09 apr 2007 00:10

Hallo iedereen..
Ik kan klagen als het nodig is, maar ik kan ook iemand een
veer in z'n achterste steken.
Ik heb Tiscali 6Mb en bellen totaal. (twee tel. nummers en gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland, iedere dag, 24 uur.
En het bevalt me uitstekend. Ze zijn goed te bereiken als het nodig is en er zijn weinig onduidelijkheden.
Tiscali, een dikke duim omhoog van mij.

Quintes. :D

kuiffie

Re: TISCALI Internet en Bellen.

Ongelezen bericht door kuiffie » 12 apr 2007 22:50

Inderdaad , na die ellendelingen van de UPC ben ik ook overgestapt op Tiscali , van de hel in de hemel !
Tiscali is tot nog toe voor mij de beste internet en telefoon-provider .

FritzTheCat
Contacteer:

Ongelezen bericht door FritzTheCat » 13 apr 2007 21:45

Geheel mee eens.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] » 14 apr 2007 08:20

net over naar T12; helpdesk lijkt prima op het eerste gezicht. Na resetten modem werkte sip telefonie van hen vrijwel meteen.
Klein minnetje: voip-sip van voipbuster werkte pas nadat ik telefonie van T12 geactiveerd had. Aaangezien ik modem al eerder had, werkte dat voor die tijd met exact dezelfde instellingen als nu bij Demon wel. Het lijkt erop dat er een speciale poort dichtgehouden wordt.... handmatig met poorten experimenteren hielp nl niet (sip poort 5060 in firewall).

Gesloten