LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede provider gezocht.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
v.holland
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 mei 2007 11:37

goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door v.holland »

wie weet voor mij een goede provider die zonder problemen werkt.
Ik heb al een paar teleurstellingen gehad.
:wink:

Saifam
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 apr 2007 16:34

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Saifam »

XS4ALL

MAXIEM

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag van hollandm

Goede providers zijn er momenteel niet, wel slechte, minder slechte en heel slechte! 8)

Maxiem.

d3R
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 mei 2007 18:57

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door d3R »

mooi gezegd maxiem 8)

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik zit zelf al jaren bij Tiscali en tot nu toe zonder enig probleem. Ik ben begonnen met de Albert Heijn aktie van Tiscali en steeds in snelheid omhoog gegaan (en in prijs hetzelfde of omlaag). Bij de laatste upgrade (van ADSL Special naar T6) ook weer een nieuw gratis modem gekregen, geschikt voor telefonie.
Sinds 3 maanden maak ik ook gebruik van telefonie van Tiscali en ook dat werkt tot nu toe probleemloos.

Kortom ik ben tevreden (maar ik hoor soms ook hele andere verhalen over Tiscali ook en ik ken zelfs heel tevreden KPN Internet Plus Bellen klanten :lol: )

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Kijk, elke provider heeft heel veel klanten en waar gewerkt wordt, gaan bepaalde zaken wel eens mis. Als ik een positief verhaal over een provider schrijf, zal de ander reageren met een negatief verhaal. Je kunt nooit alle klanten tevreden stellen.

Zelf zit ik bij Multikabel en dat gaat best lekker. Bij een verhuizing heb ik wel wat telefoontjes moeten plegen om de boel rond te krijgen, maar nu gaat het weer als een speer. Tot nu toe goed geholpen bij kleine probleempjes (die overigens met mijn pc te maken hadden en niet met de verbinding) en vriendelijk te woord gestaan.

Maar op dit forum heb ik al een paar verhalen gelezen van klanten die wel wat problemen met Multikabel hadden. Ik kan alleen maar zeggen: ik heb die problemen niet.

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door gjvisser »

Ik heb ook hele goede ervaringen met Multikabel. in 5 jaar misschien 3 storingen gehad.

Op mijn werk heb ik Xs4all, ook nooit problemen mee

Wendels

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Wendels »

Ik heb goede ervaringen met UPC.

Goed product voor een redelijke prijs, zeker nu ze (enkelen) tarieven hebben verlaagd.

Succes J :D an

Wendels

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Wendels »

Sorry, vergeten.
Zie ook mijn bericht van vandaag.
:oops:

Jan

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Geen Telebyte nemen.
Laatst gewijzigd door NijMeGeN op 14 okt 2007 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.

trimoxa
Berichten: 94
Lid geworden op: 20 jun 2006 14:02

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door trimoxa »

zonder news server wel te verstaan want die wordt wel belooft maar niet gegeven.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door skippy »

ik ga morgen weer een multikabel internet ruimen,multikabel eruit xs4all erin . gek werden die mensen van de storingen die ze steeds hadden. internet speelt bij de meeste mensen een belangrijke rol in het dagelijks leven dat men een betrouwbare verbinding moet hebben.
tiscali is hier in positieve zin ook al vaak genoemd hiervan heb ik er ook al veel geplaatst en niet of nauwelijks problemen veder zijn de kpn
providers het net en planet ook goed.allen de prijs is voor de snelheid die je krijgt aan de hoge kant.

mens
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 mei 2007 23:59

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door mens »

Wij zaten tot grote tevredenheid bij Demon onternet. DE reden voor die keuze destijds; de helpdesk is gratis. Als je als bedrijf die service biedt, ben je vast zeker van je zaak! En inderdaad; we hebben hem zelden nodig!
(Een andere reden was een vriend die er erg tevreden over was.)

Inmiddels is Demon overgenomen door XS4ALL. Tot nu toe hebben we hier niks van gemerkt. Behalve dan de brieven die het aankondigden. Ik lees op internet ook goede berichten over XS4ALL, dus ik verwacht geen moeilijkheden.

MarleneNL
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2007 16:52

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door MarleneNL »

Ik heb al jaren een contract bij multikabel. Was eerst sonera, toen quicknet en daarna multikabel. Eigenlijk is het steeds beter geworden.

Ik heb een power abonnement. kost me 43,00 per maand. upload speed is 120 kb en download speed is ca 800 kb max.
Dan neem ik ook de TV bij ze af. Kost ook weer 15,70 per maand en daar krijg je alleen de gewone zenders voor. Last but not least heb ik een kpn vaste telefon wat me ook ca 40 euro per maand kost.
Dus conclusie: ca 98,00 per maand voor TV, internet en bellen.

Als ik de prijzen vergelijk van andere providers is multikabel wel de duurste geloof ik.

Je kunt voor de helft van de prijs naar een andere provider overstappen. maar goed, naar welke? tele2? Je leest overal slechte ervaringen dus ben wat huiverig :(

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door skippy »

40 euro per maand voor kpn? dat zal waarschijnlijk per 2 maanden zijn
maar met een beetje uitzoekwerk is het mogelijk om aanzienlijk goedkoper uit te zijn. ten eerste laat de kpn lijn naar belbudget omzetten dit kost 9,95 ipv 19,00 per maand,over deze lijn kan men dan adsl nemen in combinatie met viop(bellen over internet),ik heb zelf bij veel mensen bv tiscali aangesloten in combinatie met telefonie
bv tiscali T5 kost 15,95 per maand hierbij kan men dan voor 5 euro een telefoonabonnement afsluiten, de totale kosten voor 5 mb internet en
telefonie komen dan op 31 euro,met tiscali kan men gratis naar alle vaste nummers bellen! m.u.v 0800 en 0900 nummers. totale besparing
30 euro per maand! met deze optie blijft de betrouwbare vaste tel lijn van kpn ook nog gehandhaafd,zodat er in noodgevallen altijd nog gebeld kan worden, tele 2 heeft ook een aanbieding van 29,95 al zijn
de ervaringen met deze provider wisselend.

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Marlene, neem dan de power-bundel: bellen via de kabel, Power-internet via de kabel en digitale tv via de kabel. Ben je iets meer dan 60 euro per maand kwijt en ben je verder helemaal klaar. Bovendien heb je dan ook meteen zo'n digitale ontvanger en een hele rits meer zenders.

Ik denk dat je het jezelf moeilijker en duurder maakt dan nodig is.

Angeleyez
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 dec 2003 20:49

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Angeleyez »

Veel mensen kijken vooral naar de prijs,maar een betere manier is om naar de prijs/kwaliteitsverhouding te kijken. Kwaliteit kost iets meer maar daar staat een goede verbinding en een kundige/voordelige helpdesk (die je waarschijnlijk niet of nauwelijks nodig zult hebben 8) ) tegenover.

Ik wens een ieder veel wijsheid toe bij het maken van een keuze ;)

kpndrama
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 aug 2007 05:05

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door kpndrama »

Neem in iedergeval niets van kpn. Want daar ga je enorm spijt van krijgen. Onder kpn valt ook xs4all , het net , en planet internet

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:wink:

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: goede provider gezocht.

Ongelezen bericht door Big-V »

Neem in iedergeval niets van kpn. Want daar ga je enorm spijt van krijgen. Onder kpn valt ook xs4all , het net , en planet internet
XS4ALL Is nu juist een van de meest betrouwbare en klantgerichte providers. Strikt genomen is het bedrijf eigendom van KPN, maar ze hebben wel een veel grotere zelfstandigheid dan bijvoorbeeld Het Net en Planet Internet. Ik zou XS4ALL juist aanraden.

Gesloten