LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleiding door dating site www.be2.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
helpiemie
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2009 11:12

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door helpiemie »

Jammer genoeg ben ik er te laat achter gekomen dat ze bedriegers zijn ! :?
Als je een automatische incasso hebt ingevult loopt je premiumlidmaatschap volgens hun door.
En die bedriegers hebben geen rekening nummer vermeldt!
Ik hoop dat niemand meer in hun val loopt en mocht dat wel zo zijn als ze niet kunnen innen via je rekening, ga dan niet op de site van hun staan dat je het als nog wilt betalen per automatische incasso!!!!

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door tarquesh »

Ik heb mijn premium lidmaatschap afgezegd.

Ik heb een fax gestuurd, zoals zij aangeven. De fax is aangekomen, dat bevestigd het postkantoor.

Nu maar hopen dat het zaakje word gesloten, anders ben ik net zo als jullie een arm mens.

Ik hou jullie op de hoogte.
Succes met stopzetten bij jullie. :D

helpiemie
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2009 11:12

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door helpiemie »

:wink:
ik wens je veel succex en hoor graag nog hoe het is gegaan.
Eerlijk gezegt denk ik dat ze je zullen zeggen dat je er toch nog een jaar aan vastzit en dat je voor dat jaar nog moet betalen en dan op tijd moet af zeggen.
ik weet niet of het automatisch bij jouw wordt afgeschreven? probeer het via je bank te stoppen. En vraag be2 naar hun bankrekening nummer. ze hebben mij deze gegeven, maar ik heb niets overgemaak omdat ze beweren dat ik toch nog een jaar aan ze vast zit hoe wel ik niet meer bij ze inlog en me per E-mail heb afgemeldt met handtekening en al.
Hier is hun BANKREKENING
be2 GmbH
Hypo Vereinsbank München
DE62 7002 0270 0667 9727 44
SWIFT HYVEDEMM
groetjes

green
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mar 2009 19:01

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door green »

via e-mails/draadloos internet/hetzij via de gratis test is binnenhalen van bijkomende ellende/virussen/hackers.Dus ga er niet meer op in

Vraag ivm Idealbetaling die iemand terug kreeg.Hoe kan dit?Mijn ABN heeft verteld dat het ging om internetbankieren en kon dus niets voor mij doen,behalve op vrijwillige basis mails sturen naar be2,waar ze niet op reageerden.Een door mij aangemaakte klachtenbrief van twee kantjes met inhoud van de misdrijven die be2 gedaan heeft,daarvan wisten ze zelfs niet waar ze hem héén moesten sturen.Tja,waar zit die be2?


Nog een leukerdje:kreeg van Intrum Justitia vanwege een nooit gekregen fotrolletje in 2002?de derde aanmaning a 48.= binnen.Niet op geregeerd.Kreeg van IC een week later een boodschap,de eiser zou de vordering nietig hebben verklaard.Yeah,right.Ik had al twee keer eerder bet.bewijzen opgestuurd,dus ze hebben gewoon hun adm. niet op orde en willen het even proberen.
Nogmaals:Trap er niet in mensen,in die Intrum Just.Zorg dat je binnen twee weken na het aangaan van je abbo een gedateerd opzeggingbe-wijs in handen hebt en laat Int.Just maar naar de rechter gaan.Aan huis mogen ze zonder uitspraak van de rechter geen beslag leggen of geld eisen.Dus het is toch alleen maar leuk om de eiserBe2 voor de rechtbank te zien verschijnen.
Nou Be2 toedeloe.
Oh ja,let ook even op hoe lang je draadloos naar opgelicht door be2 reviews gaat.Ze zijn in staat geweest je binnen vijftien min.te vinden en kunnen je dan blokkeren,dus je bent gehackt,als je geen andere naam kunt invoeren via het draadloos netwerk. Dan weten ze dus ook je woonadres coordinaten.het is maar een weetje.

helpiemie
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2009 11:12

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door helpiemie »

Is goed om te weten al begrijp ik er niet veel van, :D be 2 heeft het gedeelte van het betalen zo opgezet dat je niet met Ideal kan betalen ze zijn er denk ik niet eens bij aangesloten, het is in hun voordeel zo dat ze automatische kunnen bijven incasseren en dat geld ook voor credit card houders als je daar voor hebt gekozen.
De bank gegevens die ze me hadden gemaild,[ zie vorige bericht] werk voor mijn niet ik kan hun met die gegevens niet betalen via internetbankieren, jammergenoeg.
ZE zijn echt gemeen maar ik weet zeker dat het team van be2 zich zelf wel weer tegen komt.
WAt je zaaid zal je oosten.

herr
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2009 11:59

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door herr »

in Vlaanderen dient ieder bedrijf (e-commerce) een maatschappelijke zetel in het land te hebben.
schrijf een aangetekend briefje naar deze zetel

infobel
BE2
Adres : 2 Avenue des Chalets
1180 BRUXELLES
Datum instellen : 8/5/2007
BTW : BE0889 412 794
Beroep :

helpiemie
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2009 11:12

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door helpiemie »

Hey :P
Aan degenen die een acceptgirokaar in de bus hebben gekregen van be2.
Zou je aub zo vriendelijk willen zijn om het rekeningnummer op deze site te willen zetten van ze?
groetjes en alvast bedankt

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door tarquesh »

Mijn premiumlidmaatschap is afgelopen. Maar, ik kan nergens dat profiel verwijderen omdat er staat dat het preimiumlidmaatschap nog niet afgelopen is. De datum is vandaag! Morgen moet het 'zeker' verwijder baar zijn.

Ik heb via een e-mail bevestiging gekregen hoe ik het moet afzeggen. Zo gedaan volgens hun wijze. Ik heb op een postkantoor de gegevens op tijd (14 dagen voor aflopen contract) op de fax gedaan.
Een fax bewijs heb ik in het bezit, en daar staat ook op dat het bedrijf mijn opzeg fax ontvangen heeft.

Hun opzeg voorwaarden staat zwart op wit in de e-mail.

Ben benieuwd , morgen check ik weer op die vervloekte site of ik er eindelijk weg ben.
Is dat zo, dan meld ik het hier meteen.

Er zijn slachtoffers die niet durven te faxen?
Als je twijfelt moet je het niet doen. Ik heb het wel gedaan op eigen risico.
Verder wil ik meedelen dat het faxen via een postkantoor makkelijk is. Het fax nummer heb ik gekregen via de e-mail.

Knikker
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jul 2009 17:54

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door Knikker »

jonge wat een ellende....toch had je het kunnen weten.
ga altijd googelen voordat je met een bedrijf in zee gaat.
internet biedt veel info, maak daar gebruik van.

krommie
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2009 13:27

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door krommie »

14 juli mailte dat een lid intresse heeft,maar bij dubbl klik ligt de java server van BE2 eruit.
Ze generen dus nog wel maar een vrouw, er is geen contact meer te zoeken.
Stoppen met de handel!

tarquesh
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 apr 2009 22:40

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door tarquesh »

Update:

Beste slachtoffers,
Ik heb in een reactie geschreven dat ik jullie zal meedelen over het eindigen van mijn premiumlidmaatschap bij Be2.

Het is gemakkelijker dan je denkt!

Be2 is geen bende oplichters. Alleen zij houden er een vreemde manier op na om je premiumlidmaatschap te eindigen. Lexa bijvoorbeeld is gewoon een linkje aanklikken en je bent er weg.
Bij Be2 moet je een fax sturen. Ok, het staat in hun voorwaarden, en als je dat op die manier doet dan eindigt ook daadwerkelijk je premium.

Wat ik wel raar vindt is dat er hier mensen zijn die schrijven dat zij nauwelijks een reactie krijgen van de klantenservice van Be2. Ik krijg gelijk een mail terug, en Be2 is na mijn inziens niet fout.
Misschien is het een kwestie van handigheid.

Tip: Op tijd bij Be2 je lidmaatschap opzeggen.
Raak niet meteen in paniek.
Een fax versturen is niet zo lastig/moeilijk als je denkt.

zotte
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:29

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door zotte »

Het grote aantal leden wat be2 claimed te hebben is niet vreemd.
Ze zijn wereldwijd van Canada tot en met Rusland aan toe.
Als je het zo bekijkt, valt het aantal misschien wel tegen. :P

Dobb
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2009 03:18

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door Dobb »

Nha, hier ook het traject ingegaan om op te zeggen; het wil nog niet vlotten. Meld me dus hierbij aan mocht er in groepsverband wat ondernomen worden.

volvo rider
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2009 08:57

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door volvo rider »

Ik zit op dit moment in conclaaf met Be2.
Zij willen dat ik aantoon dat ik Be2 heb opgezegd, echter heb ik het bewijs stuk weggegooit. Betekend dat ik dus nogmaals een jaar moet betalen?
Wat nu?

rmbc
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2009 17:24

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door rmbc »

ik zit dus al met dat gezeik dat ik telaat ben met afmelden, moet ik nu eerst weer dokken voordat ik me kan afmelden?

en via internet allemaal aangemeld enzo, als ik nu me handtekening opstuur kunnen ze die dan niet ergens anders voor gebruiken?

empire85
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2009 04:05

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door empire85 »

Ik ben ook lid geweest van Be2. Ontdekte op mijn afschriften dat er eens in de zoveel tijd 138 euro werd afgeschreven. Dit gebeurde via een vaag incassobureau, dat niet veel positieve hits had op google. Heb daarna ook een mail gestuurd om op te zeggen, en kreeg ook een standaard mail terug dat dat alleen via de fax kan.
Daarna heb ik een boze mail terug gestuurd, en toen kreeg ik plots wel een persoonlijk bericht terug. Moest toen een kopie van mijn handtekening opsturen. Heb dat maar gedaan, en gelukkig was ik er toen vanaf. Vond het met name irritant dat het abonnement steeds stilzwijgend wordt verlengd en er steeds maar weer geld wordt afgeboekt. Lid worden is in 2 muisklikken geregeld. Maar als je ervan af wilt moet je hemel en aarde bewegen om dat voor elkaar te krijgen...

pocita
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2009 09:24

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door pocita »

Hallo


Ik heb me sinds kort ook aangemeld op be2, heb ook een betaling gedaan maar dan zo dat ze hem niet konden verlengen. Tot mijn verbazing was ik gisteren op hun site en was ik ineens geen lid meer, moest me eerst gaan registreren om op de berichtjes te kunnen reageren.

Maar mensen waar je dan zogenaamd op gereageerd hebt daar hoor je vervolgens nooit meer van, heb ze net een mailtje gestuurd (krijg toch geen antwoord van hun als de andere berichten zo lees) maar toch. Heb er gewoon spijt van dat ik me toen heb aangemeld. En het geld daar kun je dus lekker naar fluiten want dat krijg je nooit terug en je kunt ook geen gebruik maken van hun "diensten"


Groetjes Pocita

therocker
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2009 20:15

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door therocker »

Mijn lidmaatschaap van be2 loopt af op 19/10. Op 15/9 heb ik ze een opzeggingsbrief gestuurd (mail accepteerden ze niet). En vandaag (12/10) melden ze gewoon dat ik niet binnen de opzegtermijn heb opgezegd en dat mijn lidmaatschap met die waardeloze site nog 'ns verlengd wordt.
Wat een tuig. Ik blokkeer in ieder geval alle betalingen.

be2
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2009 09:26

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door be2 »

Beste therocker,

De opzeggingsbrief is blijkbaar niet op tijd binnengekomen. Opzegging per mail is wel mogelijk overigens. Op de website staat het mailadres en hoe je dat kunt doen. Kun je je gegevens mailen naar [email protected] ? Dan maken we het alsnog in orde.

Groet,

be2 webmaster

nieuwemolen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2009 16:21

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door nieuwemolen »

In april van dit jaar werd er 178,- euro van mijn girorekening geincasseerd. Ik wist niet waar dit voor was. Na veel zoeken kwam ik erachter dat het door BE2 was gedaan. Ik heb het teruggeboekt maar na veel mail over en weer kon ik er niet onderuit. Ik zou op dat moment wel uitgeschreven zijn. Nu is er vandaag weer 178,- door hun afgeschreven. Het is geboefte. Ik heb het nu weer teruggboekt als ze het willen hebben dan moeten ze het komen halen.
Ik heb de kleine lettertje weer gelezen en kom er niet uit.

Gesloten