LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema niet doen!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
simonjans
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2008 17:49

Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door simonjans »

Casema is een groot drama!

Half december heb ik netjes een verhuizing doorgegeven en daarbij nog extra telefonie besteld. Het is nu april en wat heb ik? Geen internet, geen tv, geen radio en geen telefonie.
Ik heb vele telefoontjes gepleegd en zogenaamde 'serviceaanvragen' getikt maar resultaat: nul!
Boos worden, aardig zijn, geduldig blijven... maakt allemaal niets uit, het is gewoon een zooitje! Ze kunnen niet eens een simpele verhuizing binnen een en dezelfde gemeente fatsoenlijk afhandelen.
Ze sturen tot op de dag van vandaag de post naar het oude adres!!! Echt waar, ik overdrijf niet!

Daarnaast komen ze beloftes niet na (bellen nooit terug zoals ze beloven!), laten me gewoon betalen voor zaken die ze niet leveren, veranderen opeens van modems zonder de nieuwe toe te zenden zodat je twee weken zonder internet zit, sturen geen papieren jaareindrekening als je daar als ondernemer (ivm de boekhouding) naar vraagt terwijl ze dat wel beloven te doen (en ja ik weet van inloggen en uitprinten maar dat is relatief nieuw), de callcentermedewerkers doen aardig maar zijn te lui en te ongeinterreseerd om in actie te komen....kortom ik heb mijn conclusies getrokken en heb alles per direct opgezegd middels een aangetekende brief (anders ontkennen ze iets ooit te hebben ontvangen!).
Echter we zijn inmiddels weer een maand verder en ik heb nu al weer 'serviceaanvragen' geplaatst om de bevestiging van opzegging per post te ontvangen want casema is zeer onbetrouwbaar!

Tv en radio? Ga naar de winkel en binnen 10 minuten heb je alles erop en eraan inclusief Eredivisievoetbal voor dezelfde prijs als wat casema ervoor rekent! Zonder gezeik en gezeur met Digitenne van KPN.
Internet en telefonie? ik ben overgestapt naar Telfort en ik ben goedkoper uit dan bij casema en de snelheid is 3X zo snel!!! De vaste telefoon is nu spotgoedkoop!

Beste mensen bespaar je de ellende en ga niet in zee met casema want het is een grote puinhoop waar je niet zo makkelijk van afkomt!

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Eind januari verhuisd van Den Haag naar Rijswijk.
Ruim van te voren alles doorgeven en op de verhuisdag was alles van het oude naar het nieuwe adres overgezet. Totaal geen problemen.
Rekeningen komen ook op het goede adres binnen.
Schijnbaar gaat er bij Casema ook wel eens iets goed.

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

Ik spreek ook alleen maar top over Casema, hier in Utrecht alles op en top, mooie constante snelle verbinding, ben erg tevreden over Casema.

Ook heb ik digitale televisie van Casema met extra zenders en HD tv uitzendingen, ik vindt het harstikke goed allemaal, mooi scherp beeld en geen storingen mooi scherp ontvangst

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Tot nu toe geen problemen met Casema m.b.t. tv, telefoon of internet.
Service vragen via website worden snel beantwoord.

Dus geen reden om er weg te gaan.

Wel is het heel vervelend dat er bij u bij de verhuizing zoveel misgaat.

Misschien helpt hen "in gebreke te stellen" d.m.v. een aangetekende brief met ontvangstbevestiging.
U geeft hen b.v. 3 weken de tijd op de problemen op te lossen, zo niet dan zegt u uw abonnement op. ( ook aangetekend uiteraard)

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Totaal geen problemen met Casema. Ik hoop dat dat ook zo blijft :wink: Maar ik kan me voorstellen dat de topicstarter flink baalt. Murphy's law, blijkbaar :(

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Vaak is het dan schijnbaar zo, als er iets fout gaat, dan gaat het met de rest ook fout.

simonjans
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2008 17:49

Re: Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door simonjans »

Dag beste mensen hier een vervolg op al mijn Casema-ellende.

Na vele vriendelijke verzoeken om mijn opzeggingen schriftelijk te bevestigen en het uitblijven van deze bevestigingen kreeg ik opeens een rekening van maar liefst 150 euro!!!
Hierin stond dat ik moest gaan betalen voor al die maanden zonder internet en telefonie, moest ik opeens het dubbele tarief betalen voor telefonie en was de 'gratis installatie' opeens niet gratis meer!

Stop met z'n allen maar met bellen naar die 'klantenservice' want dat helpt toch niet...mijn tip na maanden en maanden van zinloos heen en weer gejojo: pak de auto en ga naar het hoofdkantoor. Dat heb ik gedaan en heb eindelijk dat wat ik wil: een brief waarin staat dat ik per 1 december verlost ben van casema-internet!
En per volgend jaar van tv en telefonie (want je kunt zogenaamd geen tv opzeggen als je iets anders er naast hebt, maar goed dat is ook weer zo'n typische misselijke casema-truc om je geld uit je zak te kloppen)

Dus het einde is in zicht! Weg bij casema!

nokowow
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jan 2007 09:27

Re: Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door nokowow »

Lijkt @home wel...

Lees mijn verhaal eens 1/2 jaar nodig om eindelijk van @home af te komen.

http://athome.gebruikers.eu/forum/viewt ... 2#post_722

Als klant van dit soort bedrijven ben je geen klant meer maar een melkkoe.

allemaal voorwaarden waar men naar verwijst, dat je als klant en gebruiker,door de bomen het bos niet meer ziet.
totdat...je stopt.... :?

Dan word het je heel erg duidelijk.

succes en doorgaan met ademen en mailen !!
:oops:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Casema niet doen!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote

Geplaatst op 20 Apr 2008 10:10 door simonjans
Dag beste mensen hier een vervolg op al mijn Casema-ellende.

Na vele vriendelijke verzoeken om mijn opzeggingen schriftelijk te bevestigen en het uitblijven van deze bevestigingen kreeg ik opeens een rekening van maar liefst 150 euro!!! ]

Ik begrijp uw frustratie. Gelukkig heeft u bewijs van uw opzegging omdat u schriftelijk en aangetekend heeft opgezegd. Dit is belangrijk voor uw dossier.

Ik adviseer u - hoe vervelend het ook is - om nogmaals schriftelijk en aangetekend bezwaar te maken tegen de rekening.
U voegt een copie van de aangetekende brief en een paar emails waarin u probeert een schriftelijke bevestiging te bemachtigen toe.

U stelt een termijn waarbinnen u schriftelijk en aangetekend antwoord van Casema wil.

Mocht u geen antwoord krijgen binnen de gestelde termijn kan ik alleen adviseren om juridisch advies in te winnen over deze zaak.

Sterkte.

Gesloten