LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

euhmm, freddy boy je loopt bij sommige dingen een beetje op achter, de kosten voor bellen naar servicenummer ziggo kost vanaf half juni al lokaal tarief...

Onlangs nog meegemaakt met de ABN-AMRO toen het online bankieren het tijdelijk niet werkte , oplossing 1 maand gratis !! ( Klasse )

hmm... 1 maand gratis? benieuwd hoe dat in zijn werk gaat...

dan nog kan het voor een bedrijf niet zo zijn dat als je 1 dag zonder zit een hele maand vergoed krijgt?, als je 3 storingen op jaarbasis hebt, en dat kan er snel in zitten, dan zou je dus 3 maanden niets hoeven betalen?

Freddyboy
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 nov 2008 13:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Freddyboy »

euhmm, freddy boy je loopt bij sommige dingen een beetje op achter, de kosten voor bellen naar servicenummer ziggo kost vanaf half juni al lokaal tarief...
Waar maak jij uit op dat ik dat niet weet ?
Onlangs nog meegemaakt met de ABN-AMRO toen het online bankieren het tijdelijk niet werkte , oplossing 1 maand gratis !! ( Klasse )
hmm... 1 maand gratis? benieuwd hoe dat in zijn werk gaat...
Ik zou eens gaan klagen als het meerdere malen bij u zakelijke klant voorkomt !
dan nog kan het voor een bedrijf niet zo zijn dat als je 1 dag zonder zit een hele maand vergoed krijgt?, als je 3 storingen op jaarbasis hebt, en dat kan er snel in zitten, dan zou je dus 3 maanden niets hoeven betalen?
Ook dat is afhankelijk van wat je overkomt natuurlijk , maar het is heel erg simpel om met de huidige technologie , precies te zien wat er aan storingen in een bepaald gebied en bepaalde periode zijn geweest . Op basis daarvan kun je de klant tegemoet komen !

messed-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 dec 2006 03:26

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door messed-up »

Webcontact01


Geplaatst op 13 Nov 2008 18:34 door Webcontact01
@Freddyboy, BAMA, messed-up

Wij willen graag uw klacht/storing in behandeling nemen.
U kunt het webformulier invullen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname te vermelden.

Zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g.

Ziggo Webteam, Peter


Leuk,

Bij "https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam." krijg ik de melding "De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar"

Bij "https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam" komt de melding:
Dit formulier is niet toegankelijk vanaf het IP-adres 82.73.*.**.

Ik ben Woensdag en Donderdag gebeld door Ziggo naar aanleiding van mijn klachten via Radar. Mijn klachten zijn bekend, ook bij de "probleemoplossers".
Vanochtend zou ik weer gebeld worden om een inlogprobleem op te lossen ........ niet dus ....... op een email ook geen antwoord :evil:

De snelheidsproblemen met mijn Alles in 1 pakket zouden "naar verwachting" volgende week opgelost moeten zijn.
Dit hoor ik al ruim vijf maanden waarbij het elke keer weer een week, een paar weken of een maand werd verschoven.
De in Radar beloofde termijn van 3 weken wordt in ieder geval ook weer niet gehaald, niet echt een verrassing.

Het werven van nieuwe klanten via commercials en nu zelfs huis aan huis is geen probleem voor Ziggo. Bovendien krijgen de meeste nieuwe klanten ook gewoon, zoals het hoort, het bestelde binnen enkele weken.
Als je al jaren klant van Essent/@Home/Ziggo bent lijkt het normaal om telkens weer te woorden afgescheept met verhalen over migratie problemen, problemen met de administratie etc. etc

Tot nu toe is Ziggo geen enkele belofte over het oplossen van problemen nagekomen. Alleen Ziggo medewerkers op een ander forum hebben daadwerkelijk een gedeelte van de klachten opgelost.
De reden waarom ik het pakket besteld heb, dubbele internetsnelheid, heb ik nog steeds niet.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

@ freddy, ik maak dat uit door de volgende text

Moet ik daar ook € 0.25 per minuut betalen

je vraagt dit aan peter, werkzaam bij het bedrijf ziggo.
je spreekt hier over een heldeskservice
€ 0,25 per minuut zijn belkosten, want je paat over wachttijden etc.

ik maak hieruit op dat je dus een telefonische helpdesk bedoeld.
omdat je het over 'ook' € 0,25 hebt... lijkt het eropdat je de webservice vergelijkt met de telefonische helpdesk..

en omdat die kosten totaal niet kloppen, heb ik het gevoel dat je het dus niet wist.

Freddyboy
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 nov 2008 13:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Freddyboy »

En ja hoor het is weer zo ver nu echter iets anders .

Server Time outs .

Hier het hele fout rapport :

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'pop.quicknet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

Fantastisch . Dit vind al een paar uur plaats !

Deze link werkt inderdaad niet : https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Toen dacht ik het ligt aan de punt op het einde van het adres , maar helaas ook niet dus zo : https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Toen dacht ik misschien moet ik inloggen op mijn ziggo , maar helaas ook niet :(

Toen gekeken zonder de punt en dan krijg je inderdaad de volgende melding : Dit formulier is niet toegankelijk vanaf dit IP-adres !

Wel heb ik deze gevonden : https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier

Ook hier moet je wel even naar zoeken Onder de klanten sevice Tab is deze pagina beschikbaar , maar als je staat ingelogt op mijn Ziggo en je kiest uit het linker menu : Contact dan krijg je een pagina te zien zonder gegevens ( Blanco ) . Je vraagt je af of ze dit bewust doen :)

Ik denk dat Meneer Peter van het Ziggo webteam ook een beetje de weg kwijt is in het Doolhof wat Ziggo heet en door verwijst naar een Interne pagina voor Ziggo personeel !

dees
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 sep 2005 19:47

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door dees »

@Freddyboy,
Klopt maar klachtenservice daar is ook ver te zoeken.Ik heb zo'n formulier ingevuld en inderdaad netjes een automatische bevestiging ontvangen op 29-10-2008 met als tekst:Bedankt voor uw bericht.U krijgt van ons zo snel mogelijk een reactie.En toen :cry: was het STIL STIL STIL.Vandaag 15-11-2008 nog steeds geen reactie ontvangen.Dat is nu ZIGGO.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik heb voor de tweede keer van Ziggo een E-mail ontvagen waarin ze beweren dat ik via hun site kan inloggen maar lauw loene, wordt niet geaccepteerd.

wim47
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2008 23:46

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door wim47 »

ik zit al 3weken zonder telefoon en ziggo zegt telkens dat ze een monteur sturen maar doen dat niet.
wat kan ik hier aan doen?

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Ziggo is gigantisch groot geworden door de fusie van jongsleden en kan niet in haar verplichtingen voorzien. Ze is te groot en daardoor de afstand naar de klant te ver. Ze hebben nog niet geleerd van grote ondernemingen. Wordt niets.

elmalonl
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2008 23:49

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door elmalonl »

ik wil mijn internet terug hebben!!!
ik heb nog steeds een zeer trage internet verbinding van ziggo. hoe kan dit nou. ik heb van alles al geprobeerd maar niets helpt. als ik bel krijg ik niemand te pakken. en als ik mail stuur krijg ik ook geen reactie terug.
nog even en ik ga langs hun kantoor hier in den haag.

Pauline Put
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2008 19:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Pauline Put »

Ik heb sinds we van casema over zijn naar Ziggo nog nooit zoveel problemen gehad. Met name verbindingsproblemen. Dat internet en telefoon het gewoon helemaal niet meer doen. Enige wat je eraan kunt doen is de router opnieuw opstarten en dat geeft nog geen garantie dat alles daarna weer werkt.
Via internet je probleem te kennen geven is een beetje moeilijk als het niet werkt en vervolgens sta je meer dan een uur in de wacht om vervolgens een verbroken verbinding toon te horen... De verbinding gewoon verbroken... Via internet is ook niet de moeite waard want reactie krijg je niet of zo minimaal dat het probleem niet opgelost wordt, verder verwijzen ze naar de site waar "alle"problemen op te lossen zijn, maar ook hier geen succes....Ik heb nog nooit zoveel ergernis gehad als nu... waarom is het überhaupt samen gegaan.... wij waren gewoon tevreden met casema, maar nu........... :twisted: :evil: :lol: :shock:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Helemaal mee eens. Vanmorgen was het weer nodig om te resetten, waarna telefoon en internet het weer deden.
Het is duidelijk dat de som van de delen zeker niet beter is geworden. Vooral omdat Ziggo onbereikbaar blijft.

ManonmamavanLucasenStijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2008 12:37

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ManonmamavanLucasenStijn »

Helaas werken niet alle nummers van die site die hier word genoemd, vraag het aan alex. Ik belde een poosje geleden ergens naartoe, ik weer niet meer waar naartoe, maar toen kreeg ik te horen van; u heeft het verkeerde nummer, u dient naar de klantenservice te bellen op dit en dit nummer.
Het is voor henzelf ook onduidelijk (bij ziggo) want de ene keer staat er lokaal tarief en de andere keer 10 cent per minuut.
Het is schandalig dat je zoveel moet betalen voor het bellen!
Inderdaad allemaal geldklopperij.

Ik vul op de site mijn postcode, mijn huisnummer en tel nummer in, en dan word je gebeld door ziggo
Maar dat kan denk ik alleen bij zo'n alles in 1 pakket.
Mocht je daar problemen mee hebben... dan kost het jou iig niks :wink:

Ik ben nu vanaf 13 oktober bezig om een alles in 1 pakket af te sluiten en wat heb ik een spijt. Ik zou willen dat ik het niet had gedaan!
Ik heb geen bevestiging gehad, niks. Wacht nog op een brief. Het heeft me een hele middag bellen en hoofdpijn gekost om het te regelen, bleek het daarna nog niet besteld te zijn...
Ben gisteren heel erg boos geworden, maar ja, wat schiet het op...
Die grieten die er zitten, studentjes, ze weten nergens van, ondanks de 2 weken cursus... :?
Kunnen ze elkaar onderling bereiken/informeren??? Waarom kun je intern niet doorverbonden worden??En moet je elke keer opnieuw bellen? Ik kreeg vorige week een naam door <FREEK VERMEULEN> Maar helaas, zijn collega kende hem niet, dus dat schiet ook niet op....
Het is allemaal wat! Ik ben heel erg benieuwd of we eind van de maand een monteur op bezoek krijgen, en het juiste bedrag word afgeschreven enz

Als ik dit allemaal lees, zakt de moed me in de schoenen :(

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Geachte fora bezoeker.

Helaas hebben wij wat technische problemen gehad met de link “https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam” Deze technische problemen zijn opgelost.Wij willen uiteraard alsnog uw klacht in behandeling nemen. U kunt het webformulier invullen, zodra wij het formulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam
Peter.

ManonmamavanLucasenStijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 nov 2008 12:37

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door ManonmamavanLucasenStijn »

Het lijkt bij ons goed te komen... maandagmiddag komt er als het goed is een monteur... om de boel te installeren. Dus mensen... houd hoop!! :wink:

Freddyboy
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 nov 2008 13:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Freddyboy »

Hopen doe je op de WC :)

Freddyboy
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 nov 2008 13:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Freddyboy »

Daar zit je dan midden in een programma en hopla alle commerciele zenders uit de lucht , fijn hoor , het zoveelste incident .

Wat is dit een hopeloze aanbieder !!!

John Hos
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2008 17:36

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door John Hos »

Wij hebben ziggo digitale tv en internet en zijn tot heden SUPER tevreden.
Prima, ga zo door. Groeten John en Jacqueline.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

Wanneer de boel goed werkt, heb je er een goede provider aan,

Wanneer er een storing optreed..., Sterkte!... :(

cinema45
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:11

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door cinema45 »

Na een jaar ellende ben ik het zat, ziggo.nl.
Ik heb het uiteindelijk opgezegd en ik net alleen.
Succes ziggo! :twisted:

Gesloten