LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dieven van Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Dieven van Telfort

Ongelezen bericht door kuiffie »

Ik zit nog steeds te wachten op bericht van Telfort en teruggaaf van teveel betaald abonnementsgeld .
Ze bestelen je en doen dan net of ze niet thuis zijn .

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Dieven van Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Geplaatst op 02 Jun 2008 19:00 door kuiffie
Ik zit nog steeds te wachten op bericht van Telfort en teruggaaf van teveel betaald abonnementsgeld .
Ze bestelen je en doen dan net of ze niet thuis zijn .
Naar boven
U kunt de bank verzoeken onterechte incasso's te laten storneren.
Als u internetbankiert kunt u zelf binnen 5 dagen het bedrag terug boeken.

Ik heb 2 x de bank de onterechte incasso's laten storneren. Hiervoor heeft u een jaar de tijd als het bedrijf dat afschrijft geen bewijs van toestemming voor automatische incasso kan overleggen.
Tevens heb ik een selectieve blokkade laten zetten door de bank op automatische incasso's door Green ISP BV/TELFORT.
In beide gevallen met identiteitsbewijs om e.e.a te regelen bij de bank.

Nu is Telfort gedwongen om de onterechte facturen per brief toe te zenden.

BTW ik bezwijk niet onder de naar mijn gevoel emotionel chantage en zal dan ook geen onterechte facturen van Telfort voldoen omdat ik nooit een contract met Telfort gehad heb!

Tevens wacht ik nog op schriftelijk antwoord op drie brieven waarop nooit schriftelijk antwoord kwam. De eerste brief werd medio december 2007 verstuurd.
Verzoeken via e-mail m.b.t. verzoek tot terugstorting onterechte automatische incasso's werden net als bij u genegeerd.

Ik wens u sterkte en hoop dat u binnen kortere termijn als ik de zaak tot een oplossing weet te brengen.

Aanvulling: als u storneert, dan is het gebruikelijk dat u een brief stuurt met reden waarom u dit doet.

In uw geval is het misschien een idee om hen een rode kaart te sturen waarin u toestemming tot automatische incasso opheft, omdat uw vertrouwen in een correcte afhandeling bij onjuiste facturen beschaamd is. Kopie hiervan maken voor uw dossier en aangetekend versturen zodat u bewijs heeft DAT u verstuurd heeft.
Dit in combinatie met een selectieve blokkade op green ispbv/telfort geeft u weer beheer over uw eigen geld.

U wacht de aanmaning tot betaling af en betaalt vervolgens.

Dit om eventuele afsluiting van internet te voorkomen.
Succes.

Gesloten