Pagina 1 van 2

Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 23 sep 2008 14:41
door 1base2
Wij hadden altijd van Planet tegenwoordig KPN. een internetplusbellen lite voor internet en telefoon nooit echt problemen mee gehad of zeer snel opgelost. Maar twee weken geleden zag ik op de site van dat de nieuwe abonementen goedkoper waren en uitgebreider dus ingelogt bij mijn KPN en daar mijn abonement Gewijzigd in een internetplusbellen basis + interactiefe tv besteld netjes bevestiging gehad, nu kreeg ik vorige week in een keer een mailtje van ze dat ze mijn internetplusbellen op mijn verzoek hadden omgezet naar een internet abonement????? wat!dus geen telefoon meer dat heb ik helemaal niet gedaan. Dus maar even bellen 3x gebeld en 3x zoder reden terwijl ze wat voor je uitzoeken de verbinding verbroken Lekker moet ook nog mobiel bellen A' 10 cent per minuut + de kosten voor mobiel! 4de keer wel iemand en die zou een mailtje stuuren naar de betrefende afdeling je raad het al na een week nog niets gehoord nu maar een mailtje naar webcare [at] kpn.com gestruurd kijken wat die doen ik hou jullie op de hoogte.

en wat hadden ze moeten doen eigelijk weinig internet blijft de zelfde snelheid ook de telefoon zou niet veranderen het enigste wat moest gebeuren was dat ze mij zo'n kastje op moesten stuuren voor het ontvangen van de Itv

Waar zijn ze mee bezig bij KPN

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 23 sep 2008 15:14
door e.weis
Hallo,

Ik heb de vraag doorgespeeld naar een collega en ik wacht nu eerst op terug koppeling daarvan.
Tot die tijd zullen we toch even moeten afwachten.

Het komt erop neer dat de gebruiker dus haar telefoonnummer terug wil (begrijpelijk uiteraard) en alsnog ITV wil hebben.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 23 sep 2008 15:25
door 1base2
Dat klopt wij willen alsnog onse vaste telefoon weer met behoud van het telefoon nummer en de I-TV en het internet

we zulen even afwachten

Astrid

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 25 sep 2008 14:20
door e.weis
Hallo,

Zoals ik zei heb ik het probleem voorgelegd bij een collega,
zij heeft het kunnen bekijken en het blijkt dat een paar dagen geleden (20 september) hiervoor al een case is aangemaakt.

Dit houd in dat iemand (ik weet niet wie dat is) dit probleem op zich heeft genomen en dat het de bedoeling is dat er met jouw contact opgenomen gaat worden. Helaas duurt dit minimaal 2 weken voordat je pas gebeld wordt.

Dus vanaf nu nog ongeveer 1,5 week wachten voordat er met betrekking tot dit probleem iets meer bekend is.

excuses voor het lange wachten in ieder geval.

Mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 25 sep 2008 15:23
door TdeHond
Geacht webcare team

Misschien zou u uw care ook willen betonen t.a.v.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=794979#794979

Een schrijnend geval i.m.h.o. :shock:

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 25 sep 2008 16:52
door 1base2
Tdehond : dat zou wel zo netjes zijn

E. Weis : niet persoonlijk bedoeld maar het is toch erg jullie kunnen wel een dag voordat ik er bericht overhad! mijn telefoon afsluiten maar om het probleem te ontdekken hebben jullie twee weken nodig?? en dan zal er zeker ook nog wat tijd voor nodig zijn om het op te lossen. maar jurich steek het wel goed inmekaar dus ik zal nog even afwachten.

M.V.G.

A. Lokhorst

P.S. ik doe dit voor mijn man die zit ook helaas onvijwillig thuis daar hij veteraan is met een PTSS en helaas ook van telefoon en internet afhankelijk is wat betreft sociale contacten hij is alang blij dat niet tegelijk ook het internet is afgesloten. wij houden u verder op de hoogte van deze ontwikelingen

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 06 okt 2008 12:58
door 1base2
Daar zijn we weer het is inmiddels weer 14 dagen geleden en vanochtend maar weer eens gebeld met 0900-0244 na eerst weer verschillende keren te zijn door verbonden en de verbinding weer werd verbroken. het toch nog maar een keer geprobeerd en nu kon mij me melden dat de afdeling die deze klachten verwerkt een achterstand heeft opgelopen en het weer even kan duuren voor ze contact met me opnemen.

dus wordt vervolgd

begin er wel een beetje moe van te worden

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 13 okt 2008 13:45
door 1base2
schop:

drie weken verder en nog niets van KPN gehoord :cry:

maar weer gebeld de beterfende afdeling heeft de achterstand nog niet weggewerkt :shock:

A. Lokhorst

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 13 okt 2008 14:28
door Asset
Ik heb geen ervaring met de service van KPN, maar hetgeen mij meteen opvalt in de reactie van de KPN medewerker is het gebruik van je/jou i.p.v U.
Lijkt mij dat klanten toch enig respect verdienen webcare!
Dit houd in dat iemand (ik weet niet wie dat is) dit probleem op zich heeft genomen en dat het de bedoeling is dat er met jouw contact opgenomen gaat worden. Helaas duurt dit minimaal 2 weken voordat je pas gebeld wordt.

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 13 okt 2008 15:06
door TdeHond
inclusief taalfout.
"met jouw" moet zijn "met jou".

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 15 okt 2008 10:10
door e.weis
Ik heb het forum nog eens nagelezen en heb bij mijn collega aan wie ik het probleem eerder heb voorgelegd om een status gevraagd.

Helaas loopt dit probleem bij een afdeling waarbij ik sowieso niet niet kan kijken/komen, en mijn collega kan eventueel alleen dus de status bekijken.

Als ik weer wat weet, zal ik het hier weer neerzetten.

-edit-
Ik heb een reactie terug gekregen waaruit blijkt dat er een probleem is met de order icm het terug halen van je goede telefoonnummer.
Helaas omdat het dus een grote puinzooi is, duurt het langer dan we allemaal zouden willen.

Ze zijn er dus absoluut nog mee bezig maar omdat er eigenlijk nog geen schot in de zaak zit, is er nagenoeg geen contact met jou gewisseld (helaas). We zullen toch nog moeten afwachten.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 15 okt 2008 12:48
door e.weis
Aan T de Hond,

Samen met mij zijn er meer mensen die wel eens een typfout in welke vorm dan ook maakt :wink: .

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 15 okt 2008 13:04
door TdeHond
Type fouten vind ik ook normaliter geen probleem. Het viel echter des te meer op, omdat degene die dit bericht plaatste het vervelend vond getutoyeerd te worden, naast dat de typefout vetgedrukt stond.

Ik vind het ook plezierig als bedrijven hun klanten niet tutoyeren. Maar ja, de geest des tijds ....

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 03 nov 2008 11:27
door 1base2
Schop :?

zes weken zijn we inmiddels verder en nog niets gehoord van KPN. en als je ze belt krijg je als je er al door komt? weer te horen dat ze op die afdeling nog steeds met een achterstand werken! kan zeker nog tien dagen duuren en dat heb ik nu ook al drie keer aangehoord

ik word hier zo moe van :cry:

m.v.g.
a.n. lokhorst

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 03 nov 2008 14:12
door e.weis
Als er iets was dat ik kon doen, dan had ik dat met alle plezier gedaan maar ik kan die betreffende achterstand ook niet wegwerken.

Ben bang dat er toch nog langer gewacht moet worden.

in ieder geval mijn excuses voor het ongemak.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 05 nov 2008 11:33
door 1base2
:lol:

Gisteren een brief gehad van KPN:

Geachte meneer/mevrouw

volgens afspraak hebben wij geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dit na verscheidene pogingen niet gelukt.????????????

DUH!! jullie hebben mijn telefoon afgesloten vind je het gek dat je me niet kunt bereiken AAAAARGH! en mobiel hebben ze niet geprobeerd en dat terwijl ik toch al 3 keer mijn mobiele nummer heb door gegeven

zo moe :cry:

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 06 nov 2008 11:00
door 1base2
Gister avond toch maar weer eens gebeld naar KPN. Na de eerste keer na 20 minuten in de wacht werd, weer de verbinding spontaan verbroken. nog een keer gebeld en na drie keer door verbonden te zijn.
Eindelijk iemand die wou luisteren en volgens haar zou het probleem over een week moeten zijn opgelost. want het duurde nu wel erg lang volgens haar!

Dus hopenlijk volgende week telefoon terug en ook ITV?

Eerst zien dan geloven ik hoop niet te hard meer

A.N. Lokhorst

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 06 nov 2008 12:10
door TdeHond
Ik ben benieuwd naar de volgende update.
Het feit dat u bellen niet lukt ( op vaste nummer) vond ik al weer een ijzersterke van KPN. Vol verwachting klopt ons hart wanneer ze u wel kunnen bellen.

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 08 nov 2008 21:39
door 1base2
Nou daar zijn we weer afgelopen donderdag dus gebeld en ons werd verzekerd dat alles binnen een week geregeld zou zijn. gister bracht de postbode wat voor ons mee van kpn.

Geachte mevouw Lokhorst,

U Heeft ons verzocht uw pakket internet basis om te zetten naar internetplusbellen basis (nee dat hadden we al we willen het gewoon terug en ITV)

waneer kunt u thuis bellen met internetplusbellen?
binnen 4 weken ?? ( er word dus nergens iets over ITV geschreven )

we wachten het maar weer af ze hebben tot eind van de aankomende week

ik blij jullie zeker op de hoogte houden
voor nu een prettig weekend

a.n. Lokhorst

Re: Abonement upgaden bij KPN

Geplaatst: 09 nov 2008 11:04
door baten008
Al 10 jaar waren wij met veel plezier gebruikers van planet.
Begin van het jaar kregen wij een brieving van KPN dat zij planet gingen overnemen. Als dat maar goed gaat . Nee dus. Nu 9 november hebben wij nog steeds geen toegang tot ons a-mail adres, ondanks allerlei pogingen.
Nu zijn we het zat, en zoeken lotgenoten (al een aantal gevonden) om "iets" tegen KPN te beginnen.

Koos en Yvonne