LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ruim 2,5 uur in de wacht voor upgrade oud planet account

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

ik ben tevreden over de telefonische service van kpn

Peiling eindigde op 11 okt 2008 17:10

ja
1
11%
nee
8
89%
 
Totaal aantal stemmen: 9

NellekeLK
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2008 16:56

ruim 2,5 uur in de wacht voor upgrade oud planet account

Ongelezen bericht door NellekeLK »

Ik hang nu al meer dan 2,5 uur bij kpn in de wacht.
Ik wil mijn voormalig planet account upgraden naar een sneller uploadsnelheid. Ik ben al 4 of 5 keer doorgeschakeld naar de "juiste persoon"...
Voordat ik de klantenservice belde lukte het al erg slecht om in te loggen op mijn kpn-profiel. Na 10 pogingen lukte het.
Toen bleek dat een upgrade 4 weken kost.

Een aantal weken geleden was ik echter gebeld of ik wilde upgraden en mij was toen beloofd dat het op korte termijn kon (enkele dagen).

Verder heb ik de laatste maanden veel last van een slecht bereik van het internet...

Hebben meer mensen hier last van?

Ik was al ongeveer 15 jaar een tevreden planet-klant, maar nu overweeg ik toch om naar een andere provider te gaan.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: ruim 2,5 uur in de wacht voor upgrade oud planet account

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Hi Nelleke

Ik heb je reactie zonet gelezen, zelf heb ik elders in dit forumgedeelte, een identieke situatie beschreven, zo vanaf eind mei begin juni ben ik met een upgrade bezig, heden 1 oktober is er nog niets anders gedaan dan een status, welke vanaf 18-9 dateert,over dat ze het netwerk aan het voorbereiden zijn.
5 aanvragen ingediend en nog steeds niets.
Hoe moet het verder met de Kpn.

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: ruim 2,5 uur in de wacht voor upgrade oud planet account

Ongelezen bericht door cherokee »

Gek is dat. De ene keer gaat het goed en de andere keer is het een puinzooi.
Ik heb als oud planetklant ook een upgrade gedaan toen de boel overging naar KPN.
Hooguit 5 minuten in de wacht , prettige medewerker gesproken , paar dagen later bevestigingsbrief in huis waarin ook alles nog eens klopte met wat ik had afgesproken.
En hupsakee , upgrade was een feit en het functioneert prima , net zoals ik gewend was toen het nog Planet heette.

Wat ik mij nu afvraag: hoe kan dit? Dat de ene klant hoorndol wordt gemaakt en de andere meteen en prima wordt geholpen?

Gesloten